Opravdu luxusní servis Dellu

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

Opravdu luxusní servis Dellu

PC Hardware 11.04.08

Používám jako hlavní monitor 30" Dell 3008WFP se S-IPS obrazovkou a rozšířeným barevným spektrem. S monitorem je standardně dodávána i 3letá NBD (příští pracovní den) záruka.

Zaznamenal jsem nově problém, kdy v levé horní části a levé dolní mírně prosvítá podsvětlení, tedy backlight bleeding. Při běžné práci to nemusí vadit, ale při sledování tmavších scén na videu, a při editaci fotek s černým pozadím ano.

U Dellu žádný problém. Zavolal jsem na hotline (225 772 727), během 2 minut popsal problém, a operátorka ihned rozhodla o zaslání nového kusu. Nový Dell 3008WFP mi přiveze kurýr v pondělí (tedy příští pracovní den) zcela zdarma a ten současný si odveze. Reklamace vyřešena.

Dell dělá mimořádně kvalitní věci, ale pokud už něco potřebujete reklamovat (což nastane u každého výrobce), je to jeden z nejpříjemnějších zážitků, co si můžete přát. Nestojí vás to ani korunu na vašich nákladech a ani na minutu nemusíte přerušit práci.

A majitelé podřadných Apple strojů tupě koukají a slintají, jak úžasně je to také možné dělat...

Dell 3008WFPna 2 místech je znatelný backlight bleeding

Update: dnes v 10:00 kurýr zdarma dovezl nový Dell 3008WFP monitor (opravdu nový, nikoliv refurbished) a 100% kvalita. Žádný backlight bleeding. Mám pocit, že ještě lepší je i podání barev obrazu, od předchozího kusu. Problém je poté ovšem podívat se na úděsné "TN barvy" na libovolném notebooku...


Komentáře

  1. 1 Robert Koperdák 11.04.08, 01:04:13
    FB

    Naprosto souhlasím s tím že DELL má velice dobrý servis, žiji v Severním Irsku a zakoupil jsem dva laptopy od této firmy. U jednoho umřel disk a u druhého RAMka. Zavolal jsem a druhý den tu byl servisák a vyměnil mi díly bez problému a svádění problémů na zákazníka, že to udělal on atd.. jak jsem zvyklý u nás.

  2. 2 Juraj 11.04.08, 01:04:17
    FB

    no ziadny luxus to neni :) to ej standartny NBD lepsie poveda u monasu exchange servis:) luxus je business support ( po novom Pro support) som zvedavy ci ti dojde novy alebo refurbished...

  3. 3 Pezda Michael 11.04.08, 01:04:58
    FB

    Mám podobnou potěšující zkušenost s malým zádrhelem :), Dell XPS 1210, odešlo mi tlačitko Power a díky špatně slícovaným dílům se odíralo vnitřní šasi. Druhý den přijel servisák, žel nepochodil, protože si přivezl jiný náhradní díl. Přijel teda další den, už se správným dílem, vyměnil a odporoučel se s omluvou. Paráda.

  4. 4 Miro Jurčík 11.04.08, 08:04:36
    FB

    Mne síce na Delle ešte nič neodišlo, ale dobre vedieť, že to funguje takto. Dobrú skúsenosť mám s upgradom pamäte, keď som mal pamäť pridanú na druhý deň.
    To napr. v Alze je reklamácia hotová katastrofa. Po mesiaci som im písal mail, či je už základná doska vybavená, pravdaže, reakcia žiadna, dovolať sa im tiež nedalo, tak som prišiel osobne. Povedali mi, že napíšu do centrály v Prahe a že sa mám na druhý deň zastaviť, že mi vrátia peniaze. Pravdaže nič nevybavili, peniaze nevrátili, nedali ani druhú dosku a nakoniec po troch mesiacoch dali podobnú dosku (iný čipset).
    České aj Slovenské obchody sa majú ešte veľa čo učiť od tých zahraničných.

  5. 5 Radek Hulán 11.04.08, 08:04:50
    FB

    [5] já mám s Alza.cz dobré zkušenosti. Mají ale obrovské množství produktů, a záruka pochází od jejich dodavatelů...

    Zrovna dnes jsem reklamoval u Alza.cz kartu Leadtek 9800GX2, obratem mi vrátili peníze (je to do 14 dnů od koupě), a já si koupil Asus 9800GX2, navíc o 1.000 Kč levnější :-)

  6. 6 Jan Tichava 11.04.08, 09:04:58
    FB

    když jsem vybíral notebooka, tak pro Dell jsem se rozhodnul taky z velký části právě kváli servisu
    je fakt o ničem, když to někam pošlou a přijde zpátky za 3 neděle ... jako to bylo u mojí starý značky (posílal jsem na vyčištění), vše bylo sice zdarma, ale ta doba ...

  7. 7 Miro Jurčík 12.04.08, 12:04:53
    FB

    [6] Možno závisí, odkiaľ sa to kupuje. Ja som to bral v Bratislave, ešte k tomu na firmu, ale aj tak to s nimi dajako moc nepohlo. Ono jedna vec je to, že oni majú svojich dodávateľov, ale aj my máme zase svojich odberateľov. Veľa krát musíme nakúpiť nový tovar, aby sme u zákazníka splnili zákonnú lehotu 30 dní. A celkovo sa snažíme vybaviť reklamáciu na mieste, prípadne do niekoľkých dní. Dobré meno je vec, ktorú si veľa firiem nevie uvedomiť, ako je dôležitá a uprednostňujú "zisk" tých pár korún, ktoré by sa niekoľkonásobne viac vrátili od spokojného zákazníka, ktorý u nich nakúpi aj nabudúce.
    Pár dní dozadu sa mi pokazilo pravé sluchatko na Sennheiseroch, tak v pondelok to pôjde na reklamáciu. Už som dopredu zmierený s tým, že do leta z nich počúvať nebudem. Ako firma sme s Alzou skončili a obmedzili sme sa na tovar iba z Agemu a BGS.

  8. 8 Jakub Škvorecký 12.04.08, 08:04:48
    FB

    [6] Můžu se zeptat proč jsi reklamoval tu kartu?

  9. 9 Radek Hulán 12.04.08, 11:04:42
    FB

    [9] s Leadtek 9800GX2 mi párkrát zamrzl počítač, tak jsem jej vrátil a vzal Asus 9800GX2 a vše běží v pohodě. Alza.cz bez problémů udělala dobropis a ještě mi zůstalo cca 1.000 Kč (Asus je dnes levnější než Leadtek před 10 dny).

  10. 10 Denis 12.04.08, 12:04:19
    FB

    A ta závada byla zřejmá hned, nebo až po čase?

    No, mám ten displej objednán, tak doufám, že nebudu muset reklamaci řešit taky:)

  11. 11 Jakub Škvorecký 12.04.08, 01:04:24
    FB

    [10] Aha jeden známý měl podobnou závadu u nějaké 8800. Tak to dal reklamovat a příští týden to už bude měsíc, tak doufá, že to přijde.

  12. 12 K. J. 12.04.08, 05:04:03
    FB

    No zrovna v kategorii LCD monitorů bych spíše řekl:

    "Dell dělá mimořádně kvalitní své úplně nejdražší věci."

    Ostatní kategorie bohužel neznám...

  13. 13 Porsche Design 12.04.08, 08:04:34
    FB

    Takhle mi prosvítájí rohy u HP LP2065

  14. 14 Radek Hulán 13.04.08, 06:04:25
    FB

    [11] podle všeho to byl častý problém revize A00, dnes se dodává jen revize A01, která to řeší..

  15. 15 Honza Hommer 14.04.08, 09:04:37
    FB

    Já doufám, že to nikdy nebudu muset podstupovat, i-když je ta reklamace tak snadná... Jinak záruku NBD u svého notebooku také mám...

  16. 16 Luboš Kocman 14.04.08, 01:04:31
    FB

    Zdá se, že takto funguje pouze ZÁRUČNÍ servis. Při žádosti o prodej náhradního zdroje pro workstation DELL mi bylo sděleno, že v ČR bohužel samostatně objednat nejde. Jiný ATX zdroj použít nelze kvůli atypicky zpracované skříni. Lze to řešit pouze pozáruční opravou, a to za cenu cca 4500,- Kč. Vzhledem k ceně dílu a vynaložené práci je to částka poněkud neadekvátní :(

  17. 17 elven 16.04.08, 09:04:51
    FB

    u takto velkych panelu je to dost bezne, servis ma Dell dobry, to ale napr. HP taky a narozdil od dellu dela podstatne lepsi notebooky :) kdyz si vzpomenu na posledni D610, ktery letel okny, musim se smat, meli jsme jich pres 20, pos*aly se vsechny, do pul roku jeden po druhem, nejcasteji ty jejich genialni 1,8" disky

  18. 18 Šmilauer Michal 02.05.08, 08:05:36
    FB

    Co je S-IPS a rozšířené barevné spektrum? Dá se to nastavit i u jiných monitorů, např. u hp 1902, které mám já?

  19. 19 Denis 04.06.08, 02:06:39
    FB

    [15] Tak jsem si ho včera přivezl, a mam pocit, že mi prodali ten tvůj:) Sice je na štítku revize A01, ale prosvítá to skoro nachlup stejně.

    Příští týden otestuju vychvalovaný přístup k reklamaci...

    Ale jinak musím uznat, že je to monument.

  20. 20 Radek Hulán 04.06.08, 02:06:57
    FB

    [20] to je smůla :( Máš jej vyrobený v ČR? A01 je prý česká.. Každopádně jim při reklamaci zdůrazni několikrát, co ti vadí, dají si pozor aby nedovezli kus se stejným problémem, jsou to pro ně (nikoliv nevýznamné) náklady...

  21. 21 Denis 04.06.08, 03:06:13
    FB

    [21] myslím, že jsem viděl na bedně assembled in cz, nebo tak něco. V pondělí to budu řešit (a představím se jako R. Hulán:))

  22. 22 Denis 11.06.08, 02:06:20
    FB

    Tak to vypadá, Radku, že jsi měl asi haluz (jak se u nás říká). Na podpoře mi nabízeli repas do druhého dne. Takže luxus se jaksi nekoná. Ješte nejsem rozhodnut, jak dál. Jestli odstoupím od smlouvy(30 dnů od koupě), nebo se spokojím s repasem. Ale kupovat za 40 tisíc sekáčový monitor mi příjde trošku silná káva.

  23. 23 Radek Hulán 11.06.08, 09:06:42
    FB

    [23] to je nepříjemné :( Ale já bych jim řekl ať to dovezou, vracet jim to můžeš třeba 100x, než je to samotné přestane bavit nebo než dostaneš 100% funkční kus ;) Na současném monitoru můžeš pracovat, jen jej během 5 minut vyměníš za jiný, to je docela pohoda...

    Repas většinou znamená, že to je *opraveno*, a že jej měl někdo 2 týdny doma... Pokud se přeneseš přes tento pocit, mělo by to fungovat.

  24. 24 Denis 12.06.08, 01:06:25
    FB

    Nic jineho mi nezbyde. Trosku me nasralo, ze na me jeden pracovnik navic testoval klasickou fintu - to neni bug ale vlastnost...