VyVolení - skutečně skvělá show

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

VyVolení - skutečně skvělá show

VoVylení

Včera večer jsem poprvé viděl nový pořad Primy VyVolení, a nutno říci, že přes všechnu intelektuální skepsi je to jedna z nejlepších show, co byla kdy zrealizována. Tereza Pergnerová, jako moderátorka, byla naprosto skvělá. A ještě mnohem zajímavější jsou záběry z vily.

Je skutečně pozoruhodné, jaké vztahy nastávají mezi šesti velice různorodými lidmi během prvních 24 hodin, když žijí neustále pod dohledem kamer, a co teprve, až jich tam bude třináct, a prožijí společně hlubokou ponorkovou nemoc. Již dnes je mezi soutěžícími vyprofilovaný přirozený vůdce, jeden skupinový šašek, jeden outsider, jedna nadržená samička, jedno hodné dítě, které se ale ještě rádo zkazí, a jeden mladý prosťáček.

Celý pořad je taková fantastická psychologická sonda, mnohem zajímavější než různé stupidní seriály, Hospody, a podobné odpadní vysílání. Na jednu stranu si na své pochopitelně přijdou různí šmíráci, na druhou stranu se národ trošku vzdělá, VyVolení jsou taková učebnice psychologie v reálném čase.

Celou show naprosto skvěle zvládá i TV Prima, příjezd do vily VyVolených byl podán velkolepě, a člověk se u toho nenudil, rozhodně méně, než u běžného béčkového filmu.

Podobnou reality show jsem sledoval již před pár lety v USA, a docela jsem se těšil, až to přijde do Česka. Je mi jasné, že pár zapšklých pseudo-intelektuálů tímto bude opovrhovat, ale tím vyjadřují jen svoji omezenost. Opovrhovat psychologickou sondou, kterou dosud ten člověk neviděl, je totiž samo o sobě mimořádně tupé. Nicméně, na řadě jiných webů se dozajista setkáte s naprostým odsouzením reality show, kteréžto odsouzení má sloužit jedinému účelu - dodat sebevědomí a pocit nadřazenosti autorovi článku ;-)

Osobně se domnívám, že Vyvolení se stanou mimořádným fenoménem, protože každý člověk si v této show nalezne to, co jej zajímá, ať už je jeho IQ 80 či 150. TV Prima se zde trefila do černého.

Zajímavé rovněž bude, až TV Prima od 1. září rozjede i internetové online přenosy ze všech kamer, poté bude polovina národa místo koukání na online zpravodajství ČT24 sledovat půlnoční záběry z infra-kamer ze společné ložnice či sprchy :-) Nejpůvabnější jsou na celém projektu ovšem rozhovory, jsou to prostě reální živí lidé bez režiséra, a tento fakt je na celé věci velice osvěžující. Pokud by VyVolení měli svoje internetové rádio, bez obrazu, občas bych si je rozhodně naladil!


Komentáře

  1. 1 noname 22.08.05, 01:08:11
    FB

    víš, domnívám se, že to bude jinak vnímat průměrný občan s IQ <100 a my s IQ nad 130. My si umíme vzít v podstatě z kteréhokoliv díla trochu jiné vjemy - čtení mezi řádky, psychologické rozpoložení, souvislosti ... Jenže pro průměrného čecha je to imho prostě jen šmírácký ráj. Ale ono je ve většině lidí kus šmíráka, stačí se projít po vesnici a hned vidíte, jak lidé po očku sledují každý váš pohyb.
    Co se týče těhle reality show - myslím že se to strhne v jedno - dostane se tam (jestli už tam není) někdo z porno branže a prostě tam bude veřejně mrdat co bude moci. Na takového člověka budou všichni chtít koukat a klidně mu pošlou SMS za jeho výkon, tj. takový člověk tam zůstane až do konce.
    Pak je ještě druhá možnost, která vyplývá z české povahy - vždy preferujeme slabé a utlačované, nikoliv ty nejlepší, kterým závidíme. Takže se může do finále dostat i nějaká uťáplina.

  2. 2 Jan Wisla 22.08.05, 01:08:20
    FB

    Jsem stejného názoru, že jde o velmi zajímavou show, ale nesouhlasím s tebou v tom, že Tereza Pergnerová ji skvěle moderuje. Připadá mi taková umělá až trapná, jako by si na něco hrála, co se jí týče, tak myslím, že si Prima nevybrala moc moudře. Rozhodně lepší volba je podle mně Leoš Mareš, je sice typ člověka co ztrhává pozornost na sebe, což by v tomto případě až tak neměl, ale je ve svém oboru profesionál a tak věřím, že se s tím vypořádá a u jeho moderování se budu bavit více než u Pergnerové.

    Jinak ten nápad s tím rádiem nezní špatně, být tebou navrhl bych to někomu z televize :)

  3. 3 Pablo 22.08.05, 01:08:30
    FB

    Pokus je to rozhodně zajímavý, teď odhlédněme od faktu, že jako formát to Prima prostě ukradla.

    Také jsem se díval, ne sice vcelku, ale myslím, že těch pár fragmentů mi stačilo. Abych mohl sledovat skupinku lidí, kteří sedí na terase s cigárem v ruce a blábolí o ho*ně, na to nepotřebuju reality show. A o ničem jiném to není, na těch lidech je navíc neskutečně zřetelně vidět, že každou vteřinu, s každým vysloveným slovem, myslí na to, že je sledují kamery. Je to prostě telenovela bez režiséra. Asi bude zajímavé pozorovat, jak se to časem urovná, pravděpodobně se jejich chování bude měnit, ale zatím působí strašně uměle a jejich společný zápal pro věc je až nechutný.

    No nic, asi jsem pseudointelektuál, ale fakt mi to nic neříká. Tak jako mi nic neříkala Superstar.

  4. 4 Radek Hulán 22.08.05, 01:08:32
    FB

    [3] hovadina, Prima to KOUPILA od maďarské televize

  5. 5 Josef Průša 22.08.05, 01:08:50
    FB

    [2]Tereza to moderuje skvěle, je na takovouto branži připravovaná už od dětství a za to může poděkovat svému otci

  6. 6 Radek Hulán 22.08.05, 01:08:55
    FB

    [5] Tereza je opravdu skvělá, nicméně, někteří lidé ji zjevně nejsou ochotni prominout drogovou aféru (zatímco kuřáky a alkoholiky tolerují), a dát ji druhou šanci.. Vtip je ale v tom, že člověk který něco takového prožije a přežije je nakonec lepším a silnějším člověkem než ten, který nic nepoznal..

  7. 7 HaD 22.08.05, 02:08:18
    FB

    Osobně se víc těšim na Big Brother.

  8. 8 Jiri 22.08.05, 02:08:34
    FB

    Souhlasím s tím že Tereza je opravdu skvělá. Nesouhlasím s tím že vyvolení ve vile si dávají pozor na kamery (hned první záběry z vily svědčili o opaku - Rosťovo to je mrda ... :-0)
    Osobně velmi fandím Primě zvláště ve chvíli kdy se blíží uvedení BB na Nově - důvodem je, že Prima na pořadu od první chvíle pracuje a nedostaky odstrňuje a zároveň obdivuju odvahu s jakou se rozhodli jít do rizika nasadit stejný typ programu jako Nova (nebojí se Nova efektu - tj. stejný pořad na nově má obvykle vyšší sledovanost ačkoli nemusí být kvalitnější). Nova naopak při pseudo reality SuperStar jakoukoli realitu potlačovala (až na frenetické publikum v sále).
    Občas mám tendenci fandit pracovitým slabším, ale v tomto případě mám čisté svědomí protože show je zvládnutá díl od dílu lépe.

  9. 9 Jiří Macich ml. 22.08.05, 02:08:36
    FB

    [2] [6] Drogová zkušenost je čistě její soukromá věc. Ale taky se mi nelíbí jak moderuje. Na můj vkus je moc afektovaná. A ten moderátor? Uf, tak to už byl lepší prkno Holík ve SuperStar 2.

    [4] Abych to doplnil: A tato maďarská firma je žalovaná, že to ukradla. Jsem ale docela zvědav, jak tento soudní spor dopadne.

  10. 10 MUDr. Chocholoušek 22.08.05, 02:08:36
    FB

    [1] My si umíme vzít v podstatě z kteréhokoliv díla trochu jiné vjemy - čtení mezi řádky, psychologické rozpoložení, souvislosti ... Jenže pro průměrného čecha je to imho prostě jen šmírácký ráj. Ale ono je ve většině lidí kus šmíráka, stačí se projít po vesnici a hned vidíte, jak lidé po očku sledují každý váš pohyb.

    Jednoznačně s vámi souhlasím, takto důkladná psychologická studie, která pro nás s IQ130 pouhým hodinovým sledováním nahradí přibližně padesát hodin čtení Sebraných spisů Sigmunda Freuda tady dlouho nebyla, to je bez debat kolego.
    A co se týká toho vašeho stihomamu, tak doporučuji okamžitou návštěvu psychiatra než bude pozdě. Ikdyž z vašeho příspěvku psychická vyrovnanost a naprostá nezamindrákovanost přímo čiší, tak za to nic nedáte.

  11. 11 Solid Snake 22.08.05, 02:08:39
    FB

    [6] No nerad bych ti kazil iluze, ale Tereza má na kontě ještě jednu nepěknou záležitost:)

  12. 12 Tonio 22.08.05, 02:08:39
    FB

    [6]Souhlas - pokud nedojde k jojo efektu...

  13. 13 Majki 22.08.05, 02:08:41
    FB

    [6] člověk který něco takového prožije a přežije je nakonec lepším a silnějším člověkem než ten, který nic nepoznal..
    Naprostý, ale naprostý souhlas...Tereza to zvládá na jedničku, až samotnému se mi nechce věřit, jak to dělá. Ale je jednoduše skvělá...

  14. 14 ofr 22.08.05, 03:08:09
    FB

    ehm, jsem sám, kdo si myslí že ten článek je ironie? Pokud to tak není, tak mě prosím vyveďte z omylu. ;-)

  15. 15 MEPP 22.08.05, 03:08:21
    FB

    [13] mno mě ten pořad též celkem chytnul, ikdyž zrovna tu studiovou část bych vyškrtnul, né že by Tereza byl špatná, ale celej ten studiovej koncept je nemastnej, neslanej.. zato ve vile to má ty správné grády ;-)

  16. 16 Honza 22.08.05, 06:08:15
    FB

    No ja myslim ze Prime se to moc nepovedlo, mela do vily nahnat vsech 13 soutezicich najednou a ne takhle po skupinkach a jednotlivcich. Jedni se tam uz budou znat tyden budou rozkuponkovany a mezi ne prijde dalsi, pro ktereho to jednak bude docela sok a jednak uz bude mit vetsi problem se s nimi zzit. A myslim ze i pro divaka by bylo zajimavejsi videt, jak se tam proplitaj vztahy hned vsech 13. No zkratka ale komerce udelala sve a tak proste museli zacit driv, aby predstihli Novu.

  17. 17 Polda 22.08.05, 06:08:29
    FB

    Nechápu,proč se s tím tolik nadělá.Každej chlap,co byl za komunistů na vojně byl z 99% zavřenej v šílenech kasárnách bez přepychu,možnosti výběru jídla a vířivý vany a bydlel na cimře po 30ti,by musel z této reality show vyjít jako vítěz z bodákem v zadku.Oni mají trauma po 3dnech.Normálně se tomu směju.

  18. 18 Karlos009 22.08.05, 06:08:44
    FB

    Tohle mi Radku prosím již nedělejte! Pobaveně jsem se usmíval již při přečtení nadpisu, ale poté co jsem přečet větu:"Tereza Pergnerová, jako moderátorka, byla naprosto skvělá. A ještě mnohem zajímavější jsou záběry z vily." jsem si poprskal monitor Pepsi Colou. Při větě:"příjezd do vily VyVolených byl podán velkolepě, a člověk se u toho nenudil" a odstavci o "omezených pseudo-intelektuálech" mi z očí tekly slzy a z nosu létala rýže. Při čtení prvního komentáře jsem už naštěsti nejedl.
    Miluji ironii.
    Díky.
    K.

  19. 19 Prokop 22.08.05, 08:08:06
    FB

    [18] Nezbývá než souhlasit. Totiž daleko nejlepší psychologickou studií je tento článek včetně komentářů k němu. "Nohsledové" Radka Hulána se za každou cenu snaží napsat souhlasné komentáře a již teď to zašlo tak daleko, že pokud by RH například napsal, že "dobré vysrání = poloviční soulož", všichni jistě potvrdí, jak moudrá je to pravda.
    RH si moc dobře uvědomuje, jak krásně se dá manipulovat davem a sám toho s úsměvem využívá. Není to snad tak?

  20. 20 Tomáš Martínek 22.08.05, 08:08:37
    FB

    [9] Jsem taky zvedavy jak dopadnou s tim soudem. Uz ted do toho dala za licenci 125milionu, za propagaci a podobne zhruba stejne. Ted pravnici na tu zalobu, na zacatku zamenily cisla dvou soutezicich(to pry pustili spatnou verzi) a kdyz udelali to samy po tydnu, uz se museli omluvit.Tereza porad hazi tema rukama, uz je to hruza. Tady je to snad poprve co na to slysim kladny ohlas(nepocitam-li PR primy)

  21. 21 Tomáš Martínek 22.08.05, 08:08:43
    FB

    [20] jeste bych doplnil: http://www.radiotv.cz/text/text.phtml/3558...

  22. 22 goophy 22.08.05, 08:08:44
    FB

    [18] [19] Souhlas. A teď můj názor. Některé scény mi přijdou silně vulgární. Nevím jaký je záměr TV Prima a jak daleko to chtěji nechat zajít. Jde tu o hodně a proto si zřejmě ani nemůže dovolit tuto "soutěž" přerušit. Doufám, že příchod nových lidí bude znamenat přísun "svěžího vzduchu".

  23. 23 Lokutus 22.08.05, 08:08:45
    FB

    Radek Hulán občas příjemně překvapí, ale jindy zase naopak rozesměje svými tragickými názory. Tohle je druhý případ. Naprosto zcestný názor, podpořený malým, nicméně důležítým odstavečkem, který nemůže přeci nechat nikoho na pochybách, že autor je na potřebné výši, povznesen nad všemi těmi pseudointelektuály, a že má svůj, samozřejmě neotřelý, názor na věc.

    Viz názledující odstavec:
    Je mi jasné, že pár zapšklých pseudo-intelektuálů tímto bude opovrhovat, ale tím vyjadřují jen svoji omezenost. Opovrhovat psychologickou sondou, kterou dosud ten člověk neviděl, je totiž samo o sobě mimořádně tupé. Nicméně, na řadě jiných webů se dozajista setkáte s naprostým odsouzením reality show, kteréžto odsouzení má sloužit jedinému účelu - dodat sebevědomí a pocit nadřazenosti autorovi článku ;-)

    Zde pan Hulán v podstatě cituje sám sebe (obzláště svou nadřazeností) a zároveň nedává protistraně mnoho možností na obranu. Jsou to přeci všechno zapšklí pseudointelektuálové, ne.

    Přestože zřejmě budu nařčen ze zapšklosti a pseudointelektuálství, řeknu svůj negativní názor.
    Osobně si myslím, že nejde o žádnou sondu, nýbrž o sledovanost a prachy. Lidé rádi drbou ostatní a šmírují cizí soukromí. A kde jim nestačí časopisy typu Spy, nebo Štastný Jim, nastupuje televize a odkrývá, co bylo dosud zakryto. Na tom nevidím nic špatného, dnes se můžeme jen smát tomu, co bylo v médiích zakázáno před patnácti lety. (Každý si jistě vzpomene na zakázaný videoklip Lucky Bílé a Ilony Csákové - Láska je láska, u kterého dnes kroutím hlavou, co na něm bylo tak obscéního)

    Co se mi však nelíbí, je pořad samotný. Jednak nejsem moc zvědavý na podobné "sondy". Nejsem šmírák a mám moc práce na to, abych byl každý den v 18:00 doma a nedočkavě se klepal před televizí, co bude ve vile "nového" a kdo si s kým dnes zapíchá.

    No a druhak se mi nelíbí ani forma. Zmíněná "skvělá" jaksetapíčajmenuje moderátorka se neustále opakuje a kromě toho si nelze nevzpomenout na její happy fotky typu "já nahatá zepředu", "já nahatá zezadu" a "já oblečená se stříkačkou v předloktí".

    Pak je tam nějaký vlasatý magor, který při vidině jedenácti melounů (které asi už viděl v kapse) málem olízal podlahu ve studiu a vůbec se choval, ovšem trapně programově, jako magor.

    No a na závěr výběr ze tří adeptek:
    "Já ráda to a to, no a taky mám ráda sex. Pak ještě hezky maluju a strašně ráda souložím. No a kromě toho, že ráda tancuju, tak miluju sex."
    Čímž je jasné, oč v této psychologické sondě půjde především.
    Ovšem u pana Hulána mě to nepřekvapuje, při jeho posedlosti, díky které si musí alespoň desetkrát denně vrznout, jinak by asi umřel.

    Tož to je můj názor na reality psycho sondu VyVolení.

    P.S. Jsem ten rachitický intelektuál s kulatými, kostěnými brýlemi, co seděl ve škole v první lavici. :-)

  24. 24 Radek Hulán 22.08.05, 09:08:08
    FB

    [23] Lokutus, asi to bude pro tebe překvapení, ale existují i lidé, kteří mají IQ hrubě nad 130, ve škole měli vždy 1* (jako jedni z miliónu), a přitom seděli v poslední lavici, jsou charismatiční a mají sportovní postavu místo rachitičtí, nenosí brýle, a píchají modelky místo shrbených matfyzaček :-) (a mají iniciály R.H.)

  25. 25 goophy 22.08.05, 09:08:18
    FB

    [24] Ty jedničky nesouvisí s IQ ;), věř mi, vím o čem mluvím. Věřím žes to myslel z nadhledem.

  26. 26 Lokutus 22.08.05, 09:08:21
    FB

    [24] Proč mě to nepřekvapuje. :-D

  27. 27 Ondřej Pohorský 22.08.05, 09:08:22
    FB

    (pro autora webu: prosím o zveřejnění buď odkazu, nebo pastnuti mého článku v něm, děkuji, Ondřej Pohorský)

    http://www.poho.cz/webzine/item/31...


    edit redakce: tvůj článek stojí za starou belu, příště se musíš víc snažit! víc! víc! víc! znovu a lépe! sakra kluku!

  28. 28 Ronnie 22.08.05, 09:08:35
    FB

    I když jsem měl na dnešek spoustu práce, rozhodl jsem se změnit si své plány a podívat se na tento většinou lidí naprosto opovrhovaný pořad a musím uznat, že se Primě velmi dobře povedl.
    Patřím asi mezi ty naprosto perverzní uchyly, kteří si najdou čas na sledování tak pokleslé zábavy, jakou bezesporu VyVoléní jsou. Patřím a vůbec mi to nevadí, vedu zcela normální život s přítelkyní a přáteli, ale uvažuji, že hned zítra navštívím psychologa, zda jsem zcela v pořádku, když dokážu trávit více než minutu sledováním tak nudného pořadu:)
    Ono platí všeobecně známé, pokud se vám to nelíbí, tak se na to nedívejte, nikdo vám v tom přeci nebrání...

  29. 29 Ondřej Pohorský 22.08.05, 09:08:51
    FB

    [27]

    Sakra kluku? Inu, trochu moc přátelské, ale tak jo, Radku, fajn, proč si netykat. díky za zhodnocení, i když jsem původně chtěl jen přispět svým názorem. Ten článek jsem vydal před tím tvým, takže to není žádné vykrádání, jestli narážíš na tohle.

    A prosím o profesionálnější přítup, já i mé iniciály mají větší charizma, RH.

  30. 30 Lokutus 22.08.05, 09:08:51
    FB

    [28] No jo, jenže p. Hulán naznačoval, že ten, komu se to nelíbí, je zapšklý pseudointelektuál.
    Mně se to nelíbí a nekoukám na to. (přesně podle vašeho návodu) Ovšem necítím se být zapšklým pseudointelektuálem.

  31. 31 dENIS 22.08.05, 09:08:58
    FB

    Reality show neodsuzuji, pokud má jakékoliv publikum, tak má i své místo. Znám to jen z mediálního poprasku, třeba je to fakt zajímavé..
    Sledovat to ale s velkou pravděpodobností nebudu. A to né z protestního intošského pozérství.
    K tomu, abych sociologicky sondoval, nepotřebuji show, kde se několik lidí snaží (každý podle svých schopností) získat peníze pod dohledem kamer, to dělá kdejaký tenista:). Vždyť běžný život je stálé sondování. V každé třídě, kanceláři, hokejovém týmu, skupině rukojmích atd. je po chvilce vyprofilovaný přirozený vůdce, jeden skupinový šašek, jeden outsider, jedna nadržená samička, jedno hodné dítě, které se ale ještě rádo zkazí, a jeden mladý prosťáček. Souložení většina z nás snad alespoň viděla:), naháče ve sprše taky, a jak kámoš lakuje na brigádě spolužačku taky. Takže v čem jsou vyvolení a bigbrother lepší než skutečná skutečnost?
    Snad jen v tom, že je pohodlnější být přisátý ke skleněnému cecku.
    Skutečná reality show je podle mě pořad typu Jistě pane ministře (premiére). Tamní realita je skutečnější než reálná skutečnost:) To se rád přisaji.

    Jinak je asi ale pro nás VyVolené, kteří jsme se stali rodičem, pravá reality show sledovat výsledky propojování neuronů v čerstvém (čistém) mozku potomka. Tedy alespoň do doby, než začne hrát vražedné pc hry:)

  32. 32 JP 23.08.05, 01:08:41
    FB

    Při čtení tohoto webu se mi už dlouho dere do hlavy myšlenka, že RH už přestal bavit scrabble a tak vymyslel a spustil vlastní hru. Jmenuje se myego.cz :). Cílem je provokovat pokud možno všechny a to nejrůznějšími způsoby, i takovými, které se na první pohled zdají nevinné nebo neúmyslné a sledovat reakce (nesporně zajímavé) nic netušících hráčů. O skutečné názory nejde (v tom případě by byly v některých případech protichůdné, i když i to je nejspíš jeden ze způsobů provokace), jde jen o to zapojit do hry co nejvíce oveček a přitom neodhalit strategii. Nezajímám se o psychologii, ale myslím, že neexistují stránky, na kterých by bylo více tak kvalitního studijního materiálu. Takoví VyVolení jsou opravdu slabý odvar (jen si to tady všechno pročtěte:)).

    No, já tímto tahem končím, už budu tento web jen tiše pozorovat (ne obsah, ale tu brilantní hru) :)

  33. 33 Daniel 23.08.05, 10:08:08
    FB

    [24] I když ono není od věci pomilovat se s pořádně chytrou holkou..


    edit redakce: existují i modelky, co mají IQ nad 130! známe je a pícháme je :-)

  34. 34 Daniel 23.08.05, 11:08:07
    FB

    [33] Skoro tomu nevěřím, můžeš to rozepsat konkrétně? Matfyz je skoro jistota (že nějaké IQ tam určitě bude), ale najít modelku s IQ nad 130 je asi pořádná fuška..:) A když taková existuje, divil bych se jí, že se pohybuje ve společnosti, kde výše IQ rozhodně nevládne - jen peníze. A druhá věc: milovat se s matfyzačkou může mít výrazný vzdělávací charakter - např. matematiku můžeš probírat teoreticky i prakticky zároveň :)

  35. 35 RomanL 23.08.05, 11:08:25
    FB

    Teda nevím komu a do čeho se televize Prima tímhle pořadem strefila, ale rozhodně to šlo mimo mě. Jinak "Reality Show" je pro mě běžný život, v televizi já raději něco "méně reálného". Čumět někomu přes rameno do talíře skutečně není můj způsob zábavy. Ale snad se pletu a článek byl skutečně myšlen jako recese...

  36. 36 dgx 23.08.05, 11:08:36
    FB

    Již dnes je mezi soutěžícími vyprofilovaný přirozený vůdce, jeden skupinový šašek, jeden outsider, ....

    To je málo, já bych rád podlého schizofrenika, sexuálního delikventa, zakomplexovanou pannu, sexální dračici, fanatického jablíčkáře a hlavně agresivního rváče, který by ostatní hráče eliminoval přirozenou cestou :-)

    (myslím to jako žert)

  37. 37 kolouch1701 23.08.05, 03:08:08
    FB

    Nejvíc tenhle pořad odsuzujou ti, kteří se na něj ještě ani nepodívali. Budou ho bojkotovat, nevědí o čem je, radši ho hned odsoudí. Myslím, že jsem docela velkej fanoušek Terezy, líbí se mi její styl. Nova měla v superstar každou větu předem připravenou a nepřekvapilo by mě, kdyby to tak bylo i u BB.
    Doufám že sázkové kanceláře začnou vypisovat kurzy na odpadlíky a vítěze, určitě něco vsadím.

    Dovedu pochopit konstruktivní kritiku, ale nedovedu pochopit, když někdo pořád dokola a nahlas křičí, jak ten pořad stojí za ho*no. Vždyť nikdo nikoho nenutí na to čučet, ne?

  38. 38 Joe Black 24.08.05, 12:08:10
    FB

    [1] Propříště by to chtělo o špetku méně elitářství a poníženého souhlasu á-la "přinesl jsem vám nějaké švestičky ze zahrádky...". Pokud by jste se nad tím trochu zamyslel, tak byste možná (!) přišel na fakt, že to není touha rozplétat nitky psychologických vazeb mezi aktéry, jako spíš stejné nízké (ne ve smyslu špatné, jako spíš základní, hluboce zakořeněné) pudy jako u "té verbeže" s IQ pod 100. Ale vy jste přeci lepší!

    Omluvte útočnost tohoto komentáře. Fakt, že jsem svůj názor vyjádřil takto explicitně rozhodně neznamená, že nevěřím ve vaši schopnost číst mezi řádky. Bohužel nebylo každému shůry dáno stejně jako vám...

  39. 39 Pablo 24.08.05, 10:08:48
    FB

    http://zpravy.centrum.cz/clanek.phtml?id=387701...

    Také názor, trochu jiný, někomu by se mohl líbit.

  40. 40 jakub 24.08.05, 06:08:01
    FB

    a víte co, já zase docela závídím tvůrcům. hrozně by mě bavilo si s těmi VyVolenými hrát, manipulovat s nimi, dráždit, ponoukat...

    Jo a ještě jedna věc, nepřijdou vám takoví vzorní? Kdyby to byl mix podle příspěvku 36 bylo by to vážně mnohem zajímavější;-)

  41. 41 markon2 24.08.05, 09:08:24
    FB

    [24] Asi tě to překvapí, ale existují i lidé, kteří seděli v první lavici, měli problém prolézt, měli hovno a díky vlastní dřině se z nich stali úspěšnější lidé než zbytek třídy.

    Jsou to lidé, kteří neuvěřitelnou touhou něco dokázat ze sebe udělali mnohem lepšího člověka, než bývali. Lidé co se nenarodili geniální, ale geniálními se stali. A mají iniciály M.K ;-)

  42. 42 dENIS 24.08.05, 10:08:28
    FB

    [40] Ano to je ono, když vím, že mě sledujou kamery asi se budu chovat jinak než v realitě:)) Budu se chovat, jako v reality show...

  43. 43 kajinek32 25.08.05, 10:08:53
    FB

    pro ty, co chtějí neustále vědět co Vyvolení dělají a mají zapnutou RSS čtečku, můžou využít tento RSS feed

  44. 44 marx 25.08.05, 08:08:04
    FB

    Mám už delší dobu jistý problém . Někam mi zapadnul ovladač od televize a jsem nebetyčně líný ho hledat. Takže asi nedostanu příležitost si udělat o celé věci lepší obrázek. Ale Radku, opravdu máš dojem, že tam můžeš vidět něco, víc, než to co kolem sebe čověk vidí každý den? Plky, tlachy, intriky, sem tam se někdo svlíkne ... No.. možná se mi podaří najít ten ovladač ,zrovna v okamžiku když to tam poběží a pak , stržen napínavým příběhem změním názor, ale moc to nečekám (PS:Jedním z mých nejoblíbenějších filmů je Terminátor II, kterýmžto prohlášením se ohrazuji proti nařčení z pseudointelektuality. Já jen nerad nudu a tady bych se jí dost bál)

  45. 45 Robert Holik 25.08.05, 10:08:58
    FB

    [24] Covece, dik ze se o me zminujes, netusil jsem ze si vzpomenes :-D

    (Taky sem si myslel ze matfyzacky sou hnusny, ale divil sem se jaky tam byly pekny holky - ale asi ne az do konce studia..)

  46. 46 Shodan 28.08.05, 11:08:16
    FB

    Takže rád bych sem napsal několik útržkovitých poznámek neb nemám moc času: 1/Nova jasně ukázala kdo je lepší 2/Podle reakcí na téměř všech diskusních fórech lidi BB kritizují, jak je to vyumělkovaný, soutěžící prý jak z jiný planety atd. čímž se paradoxně potvrdilo to co mediální odborníci tvrdili dříve: že u nás lidi na (skutečnou) reality show nejsou stavění 3/Nenechte se vysmát, je tak evidentní kdo je lepší, že jedině vaše typicky česká vlastnost - fandění outsiderům může kohokoli přinutit dívat se na Vyvolené.

  47. 47 Radek Hulán 29.08.05, 01:08:34
    FB

    [46] ano, NOVA zcela jasně ukázala, že PRIMA je řádově lepší, rozjetá reality show relativně normálních lidí je totiž mnohem zajímavější, než pár afektovaných a mimořádně tupých pornohereček a pornoherců na NOVĚ. Pokud chci dobré porno, vím, kde je najít, ale NOVA to rozhodně není. A sledovat mezilidské vztahy ve VyVolených je vcelku zábavné :-)

  48. 48 Shodan 29.08.05, 04:08:23
    FB

    [47] Nevíš co mluvíš, Big Brother to je prostě něco úplně jinýho než Vyvolení, je to hlavně manipulace, vše pod dohledem a rafinovaný téměř až teror na soutěžící ve stylu 1984 George Orwella. A k tomu proboha nepotřebujete se do těch lidí vcítit!:)
    Až například dva soutěžící dostanou navzájem protichůdné úkoly pod vidinou trestu, a to opravdu ne RÁDOBY TRESTU, ale například za trest nedostanou najíst, nebudou se moci osprchovat, nebo je vyhodí atd. tak TO bude psychologická studie;) Věřte tomu, že BB nebude potřebovat vysílat v osm hodin záběry nějaké holky, jenom proto, že se jí zdá trapný sprchovat se ve spodním prádle a nebudou z toho dělat jako ve VV hlavní událost dne.
    Taky jsem měl na začátku takovej pocit, kde ty lidi sebrali, ale to je z 90% jenom klam způsobený celkovou prezentací té show. Podívejte se ještě jednou a pořádně. Každý máme jiný měřítka, ale já jako tolerantní člověk považuju za normální všechny co tam jsou. Vyberte z nich sedm lidí, a napište proč každý konkrétní z nich není normální.
    Další zcestnej argument obhájců Vyvolených: v BB jsou si všichni podobní. I kdyby to byla pravda, to, že je například Katka ve Vyvolených přesným opakem Reginy rozhodně zatím v žádné zajímavé situace nevyústilo, že?;) Imho totiž záleží hlavně na tom, jak silné jsou to osobnosti, s nimi se bude něco zajímavého dít. Uvidíte, vztahy v BB budou mnohem zajímavější.
    A btw, před lety jsi v USA neviděl Big Brothera, protože ten se tam vysílal teprve loni, ale pravděpodobně nějakou jinou reality show - ale to nic přece nic neznamená, tohle je Big Brother, nejlepší a nejúspěšnější televizní pořad všech dob, ne tuctová reality show (na Nově se jako RS dříve snažili prezentovat třeba i Nejslabší, máte padáka). Abys mě dobře pochopil: Big Brother ještě nezačal a ty prostě netušíš jakej to bude nářez:), včera jsme viděli, že po stránce prezentace, moderování atd. to Nova zvládla a to ostatní je třicetinásobně předem prověřený miliardama televizních diváků na celým světě. Pokud si na ten budeš tímhle způsobem stěžovat, jsi slušně řečeno "specifický český divák" tak jak se o tom zmiňovali dříve mediální odborníci;) Nova totiž absolutně nic nepokazila a zatím to je podle všeho naprosto stejně kvalitní jako těch 30 předchozích BB.
    Pokud chcete šmírovat partičku flákajících se nedospělců (buď věkem, nebo rozumem) na pohodovým mejdanu, tak se dívejte na Vyvolené. Pokud chcete vidět nesmlouvavý boj o 10 milionů plný propletených lidských vztahů tak se dívejte na BB.

  49. 49 Radek Hulán 29.08.05, 04:08:37
    FB

    [48] tipoval bych si tě na zaměstance TV NOVA, a musím říci, že děláš skvělou práci! :-))

  50. 50 Shodan 29.08.05, 05:08:16
    FB

    ..musím říci, že děláš skvělou práci! :-))

    Fakt? A nebylo by pro mě nějaký místečko, abych nemusel zítra na reparát?:-))

  51. 51 robynson 02.09.05, 01:09:59
    FB

    Pokud je řeč o Vyvolených, tak velmi výstižně je to řečeno zde:
    http://www.blisty.cz/2005/9/2/art24781.html...