Nový iPhone 5

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

Nový iPhone 5

Apple OS X 13.09.12

iPhone 5? Ošklivá nudle, zklamání, bez inovací.

Nicméně, průměrnému konzumentovi to nevadí. I tak je nadšen, když je mu iPhone 4S prezentován jako pětka a hned jej chce a vidí rozdíl :) Neuvěřitelný výplach mozků. Prodeje Apple jsou zjevně jen a pouze o reklamě.

Čeští umělci se k iPhone 5 vyjádřili už v roce 1981:


Komentáře

  1. 1 Jirka Kolář 13.09.12, 08:09:59
    FB

    Apple už zřejme s 4S dosáhl vrcholu a nyní už ho čeká postupně rok za rokem postupný šesup dolů.
    Karta se myslím konečně obrátila na stranu Windows Phone 8,které čeká naopak sice pomalý,ale postupný vzestup.Stejně tak i Nokie,která představila ve spojení s Windows Phone 8 opravdu nejzajímavější telefony ze všech hráčů na poli, telefony plné innovací,originálního designu a vše navic podtržené bonusovým SW.

  2. 2 Frantisek Šitler 14.09.12, 08:09:31
    FB

    Problém Windows Phone (a Nokie) je v tom, že to co umí neumí prodat. Totálně nezvládnutý marketing a reklama. Totálně nezvládnutá představení telefonů a jejich uvádění na trh (představení několik měsíců před uvedením? WTF?) Takže Windows Phone jsou sice dobré, ale samy sebe sráží neschopností se prodat.

  3. 3 Karel Neugebauer 14.09.12, 01:09:31
    FB

    JJ, MS a Nokie se ještě musí učit jak prodávat. Jako akcionář bych ty "manažery" mydlil po zádech ať se vzchopí.

  4. 4 Radek Šima 16.09.12, 10:09:27
    FB

    Taky me prijdou rozdily mezi soucasnou a naslednou generaci iphonu cimdal tim mensi a mensi....

  5. 5 Jirka Kolář 16.09.12, 01:09:12
    FB

    [3] I přes mizerný marketing Nokie vzbudila 920 velmi slušný ohlas a zájem o tento telefon.Jednou to přijít muselo.
    WP se konečně zbavuje omezení,které dodnes nesl a díky tomu byl na okraji zájmu.Nebude to rychlý vzestup ,ale pozvolný,stejne jako postupné oslabování již znuděných uživatelů ostatních OS,které jsou na jedno brdo a innovace už jen probíhají na poli kdo představí víc jader apod. ,ale na optimalizaci OS kašlou..Každému musí být jasné ,že na vrcholu nebudou věčně.

  6. 6 Jan Koniarik 16.09.12, 06:09:09
    FB

    se vzestupem Nokie souhlasim.... Metro UI je koncepove generaci pred iPhonem/Androidem... a uprimne nechapu jak nekdo muze oznacit design zalozeny na obsahu jako neefektivni... metro ui je proste krasa :D

  7. 7 Sony Forelli 17.09.12, 11:09:28
    FB

    Když je tu řeč a Apple a Nokii, už jste viděli nové iPody Nano?

  8. 8 Juraj Siska 17.09.12, 02:09:05
    FB

    [5] Možno si treba uvedomiť aj to, že inovácie sa nedajú vždy robiť len veľkými skokmi. Veď napríklad aj rozdiel medzi Lumiou 800 a 820 nie je nijaký dramatický... takmer nebadateľné zmeny v dizajne, novšia verzia OS, pár iných vylepšení hoci rozdiel medzi ich uvedením je takmer rok. To isté zrejme platí aj pre iPhone.

  9. 9 David Vančura 19.09.12, 06:09:16
    FB

    Zajímalo by mě, co jste reálně čekali, že nový smartphone, tedy iPhone 5 bude umět. Že bude umět teleportovat lidi? Je třeba si uvědomit, že nic nového se do mobilu již nedá dát, takže nové verze lze vylepšit "jen" sebráním váhy, lepším fotoaparátem apod... Nemyslím si, že by šel mobil dolu, spíš stagnuje a pozdější verze opět budou šokovat nějakou novinkou. Bavíte-li se o úžasném Windows Phone 8 a porovnáte ho s iPhonem? Směji se, ale velice!

  10. 10 Jirka Kolář 19.09.12, 08:09:24
    FB

    [9] Podívej se pozorně na Lumii 920 a zjistíš co se ještě dá innovovat.Kapacitní displej ovládaný čímkoliv,tedy už ne jen zavislý na vodivosti prstu,bezdrátové dobíjení,stabilizace obrazu,skutečná na základě senzoru,ne ten digitální pokus jako má iphone apod.

  11. 11 David Vančura 19.09.12, 08:09:33
    FB

    [10] To je pro mě teda asi lepší retina display. Nějak sem si zvykl používat prsty a nějak si nedovedu představit, že bych na malém displayi používal nějaký stylus nebo ty to asi myslíš třeba přes rukavice(jo, to je krok kupředu).Avšak iPhone je špička mobilních telefonů na světě a nějaký zaujatý článek českého IT blogera na tom nic nezmění a může si tu kritizovat do halelujah. Připomenu, že iPhone nemám, že sem po iPhone 3 přesedlal s chutí na Android, takže nejsem typická iOvce

  12. 12 Daniel Kubat 19.09.12, 09:09:59
    FB

    nokia to zabila tim, ze predstavila krasnej telefon, ale dosud neni info ani o cenach, ani o dostupnosti v CR. to ze bude iphone drive je myslim obrovsky problem..jsem jeden z tech, co misto cekani sahnou po ip5 nez aby cekali dalsi 2 mesice..bohuzel. neresim cenu, neresim znacku, chtel jsem proste telefon. ne par videi a obrazku z netu, nejasne informace a nekolikamesicni cekani.

  13. 13 Daniel Kubat 19.09.12, 10:09:01
    FB

    [2] naprostej souhlas. v okoli mam spoustu lidi, co chteji novou vec "proste hned" a tohle proste apple umi. udela show a za 14 dnu prodava..

  14. 14 Zdeněk Krupka 20.09.12, 09:09:38
    FB

    Proveďte stejný trik na koklemjdoucí s jakýmkoli jiným široce rozšířeným zařízením libovolné značky a za pár minut máte natočeny úplně stejné záběry. Dejte jim třeba kus obyčejné rifloviny a řekněte, že se z této super látky budou šít gaťata nové generace. Přidejte kameru, zvukaře a lidé se budou podivovat nad pevností a jemností oné novinky.

    Prezentovat záběry zábavné late night show jako sofistikovaný důkaz není nic víc než... zábavné.

  15. 15 Peter Kotrčka 21.09.12, 04:09:53
    FB

    14: presne.. ved sme to videli pri testoch s KDE4 ako nasledujucim Windowsom a tiez boli ludia nadseni..

    toto nie je relevantny dokaz, aj ked uznavam, ze usmevne to je.

  16. 16 Jirka Kolář 21.09.12, 07:09:09
    FB

    [11] Prsty pouziva vetsina,zeny nechty a tam jim to Nokia usnadni.Co sem pletes takove to oblbovaci marketingove oznaceni retina displej ,kdyz nokia bude mit IPS?

  17. 17 Radek Hulán 22.09.12, 12:09:30
    FB

    [11] "Retina" displej je označení pro hustotu bodů. Vtipné je, že Nokia Lumia 920 má vyšší hustotu bodů než iPhone 5 (plus větší úhlopříčku, větší rozlišení, lepší barevné podání, lepší černou, ovládání i v rukavicích / nehtem - prostě je ve všem objektivně mnohem lepší). Což samozřejmě žádný Apple fanatik neví, jemu stačí Apple výplach mozků.

  18. 18 Stanislav Zloba Beňo 24.09.12, 08:09:18
    FB

    Nechcem byť zlý ale ovládanie "čímkolvek" mal už aj môj umretý LG GT540 ... ale osobne som rád že sa to vracia do módy.

  19. 19 Jirka Kolář 24.09.12, 09:09:23
    FB

    [18] Ten ale má/měl rezistivní displej a to je oproti kapacitnímu displeji rozdíl,tam ovládání "čímkoliv" standardem není.

  20. 20 Tomáš Hůla 25.09.12, 10:09:05
    FB

    pane Koláři vy jste vedle majitele tohoto blogu druhá velká Wovce, protože to co tu píšete jsou opravdu jen Vaše zbožná přání - zájem o ostatní OS upadá? Proto má iP5 rekordní prodeje a proto se stále zvyšuje podíl Samsungu, který je vrchím producentem Android zařízení? Nové Nokie spolu s W8 jsou zajímavé telefony, ale pro běžného uživatele nepřináší nic nového podstatného - bezdrátové napájení, které akorát místo kabelu potřebuje podložku není nic praktického, zvýšení citlivosti kapacitního displaye pro ovládání v rukavicích je možná zajímavé, ale až praxe ukáže, jak to bude vyladěno a foťák? Myslíte ten foťák, který byl zatím prezentován falešnou reklamou a nikdo neví jak budou vypadat skutečné fotky?

  21. 21 Jirka Kolář 26.09.12, 07:09:39
    FB

    [20] Tak fotky jsem také zezačátku pomlouval a opřel jsem se do nich a bylo mě majitelem tohoto webu zabráněno příspívání na mywindows,takže to přirovnání k "Wovcím" jaksi nesedí.Je fakt,že nejvíce toto přirovnání používají fanatičtí uživatelé Androidu či OS,které rozburcuje jen myšlenka,že by mohlo být něco lepšího než jejich milovaný OS a kopou kolem sebe a mají aspoň uspokojení z toho nazvat někoho "Wovcí" apod urážet.Poslužte si.Já se k tomu nesnížím.
    Opírám do všech OS,i do současných Windows Phone 7.x i Androidu,i iOS,nepreferuji žádný OS,používám vždy ten,který mě právě vyhovuje a na srovnání,používám i klidně OS,který nemám zrovna v oblibě,právě pro zachování aspoň nějaké objektivity a sledování vývoje včetně posouzení/porovnání.
    Nicméně k falešné reklamě,nyní je k dispozici čím dál více materiálu jak Lumie fotí a natáčí a naštěstí se ukazuje,že reklama byla neštastná a telefon opravdu fotí a natáčí o velku kus dál než současná konkurence.

  22. 22 Tomáš Hůla 26.09.12, 08:09:39
    FB

    [21] nejsem fanatickým zastáncem žádného systému a právě proto jsem se musel pousmát nad Vašimi komentáři ohledně vzestupu a pádu ostatních majoritních mobilních systémů - na to by mne zajímala Vaše odpověď, protože dle všech objektivních zdrojů rozhodně nedochází k odlivu jejich uživatelů, spíše naopak. Co se fotografií týče, tak i z dalších fotografií to není žádná sláva, je to sice o něco lepší, ale důvod ke koupi to rozhodně není

  23. 23 Jirka Kolář 26.09.12, 08:09:54
    FB

    [22] Odliv nebude ze dne na den,z měsíce na měsíc,o tom nikdo nepsal,bude postupný.Za rok si myslím tu už budou hmatatelné výsledky.Odliv ještě ani nemůže nastat,když se WP8 neprodává,to dá přeci rozum.Už nyní je ale dosti uživatelů čekajících na změnu,současné OS přiliš nudí v tom směru,že se nerozvíjí,neoptimalizují,pomalu zakrňují.Žijí s popularity,která postupně bude opadat,ale ne ze dne na den,jak se tu oháníte spolehlivými zdroji..to dá rozum..
    WP se rozvíjí,mizí konečně některá nesmyslná omezení,nabízí originalitu,rychlost a stabilitu ,kterou nenabízí ani iOS.(rychlost a stabilitu ukázal na jednojádrovem procesoru už nyní,tam kde ostatní potřebují dvou až čtyřjádra)
    Nokia tomu všemu dodává příjemné bonusy nejen v podobě HW,ale i aplikací zadarmo.Jako celek to právě za koupi stojí.

  24. 24 Tomáš Hůla 27.09.12, 04:09:57
    FB

    [23] aha, takže již chápu - prostě věštíte z koule, všem prodeje stoupají, ale podle Vás budou klesat... Z Vás by byl asi skvělý obchodník na finančním trhu.
    Přínosy WP jsou hodně diskutabilní, kde Vy vidíte originalitu, tam jiní včetně mne vidí prostou záměnu jednoho druhu ikon za jiné. Ohledně rychlosti jiných systémů také necítím žádný viditelný rozdíl (vyjma vysloveně lowendových Androidů) a stabilita? Za tři roky používání iPhone jsem nezažil vynucený restart, Android si o něj řekl během dvou let asi dvakrát a WP během půl roku jednou, takže opět plně srovnatelné výsledky.
    Já nepomlouvám WP, naopak jsem rád, že tento systém dospěl do fáze, kde je rovnocenným soupeřem pro ostatní, ale opravdu v něm nevidím něco, co by ve mě vyvolávalo pocit, že ten systém je výrazně lepší než konkurence.
    Ale je také pravda, že jsem uživatel, pro ktérého je mobil pracovní a užitkový nástroj, já nevyžaduji od systému, aby mne "bavil", já vyžaduji, aby šlapal jako švýcarské hodinky a splňoval mé potřeby.

  25. 25 Jirka Kolář 27.09.12, 06:09:39
    FB

    [24] Též nevyžaduji ,aby mne systém bavil,takže poslední věta je důležitá,do té jste se chytil do pasti,iOS i Android mají do pracovního systému hodně daleko.iOS ze všech nejvíc.Oba systémy jsou řízené primárně na zábavu a až někde v dáli náznak pracovního a užitkového nástroje.iOS není schopny udělat ani uvodní obrazovku,jen zástupci aplikací,to je na práci přímo dělané :-D.Android i iOS směsice omálovánek a nesourodého UI.
    WP8 zařízení a například Windows 8 tablety či PC budou moci snadno sdílet data mezi sebou, doplní šifrování pomocí BitLockeru a hromadnou firemní správu a instalaci aplikací, bezpečnostních politik a nastavení.Dále Office Word / Excel / PowerPoint / OneNote kancelářska sada a její Skydrive / Office 365 / Sharepoint integrace..atd
    Co se týče plynulosti a spolehlivosti,zejména Androidu chybí optimalizace samotného OS,který je i v posledních verzích stále rozežraný a slovo optimalizace je mu cizí a na lagy stále člověk naráží i u těch "špičkových" čtyřjader,která to nezachrání..iOS s každou novou verzí OS už tak stabilní není a restartík je potřeba čímdálvíce.
    Prostředí - konečně někdo přišel s něčím jiným,neokopírovaným,není to je o ikonkách,to snad může napsat člověk,který viděl WP jen z vlaku a hraje si na to že ho používal,jinak by nemohl napsat,že je to jen o jiných ikonkách.

  26. 26 Tomáš Hůla 27.09.12, 08:09:19
    FB

    [25] Nevím do čeho jsem se chytil, ale Vy jste se spíše opět usvědčil ze stejné zaslepenosti jako majitel tohoto blogu. Práce jsou různé a rozhodně né každý potřebuje rozvětvený systém, který je provázaný s tucty dalších služeb. Pro mne stále zůstává mobilní telefon primárně určen pro volání a pro rychlou kontrolu mailových schránek, na cokoliv jiného je pro mne nutnost notebook, protože na něm je jakákoliv práce řádově rychlejší a efektivnější.
    Opravdu nevím, která zařízení jste požíval, ale já se s lagy nesetkával - asi máme jiná měřítka.
    WP jsem používal cca půl roku a opravdu stále nemohu přijít co myslíte tím revolučním a jiným originálním řešením? Protože jediné co tam působí novým dojmem jsou "živé" dlaždice, což není nic jiného než ikony/widgety, takže nic co by Android nebo iOS(s JB) neuměl už dávno

  27. 27 Daniel Machacek 07.12.12, 11:12:18
    FB

    "Apple už zřejme s 4S dosáhl vrcholu a nyní už ho čeká postupně rok za rokem postupný šesup dolů."

    Apple přebírá v Americe vedení v prodejích smartphonů/cdr.cz

  28. 28 Dan Hofman 30.12.12, 09:12:24
    FB

    Radku Ano samozrejmě že apple prodej je taky o reklamě ale asi tu reklamu dělá dobře když je apple tak výdělečná firma nemysliš?? Neni to žádný výplach mozků jen uživatel chce to lepší dám příklad ipad totalní revoluce mezi tablety a doted je to nejprodávanejší a nejoblíbenější tablet. Iphone byla revoluce mezi smartphony nic lepšího předtím nebylo.Mám iphone 4s a iphone 5 jsem používal s tím musim souhlasit neni mezi nimi zas taková revoluce.