Praha 1 - bašta inteligentních lidí

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

Praha 1 - bašta inteligentních lidí

Volby 2006Zdroj: Novinky.cz

Komentáře

  1. 1 anti 04.06.06, 02:06:42
    FB

    A co tak
    Praha v celku :-)

  2. 2 react 04.06.06, 02:06:47
    FB

    V naší čtvrti (Brno-Kníničky) podobné:

    1. ODS 52.97%
    2. ČSSD 17.86%
    3. SZ 9.85%
    4. KSČM 8.82%
    5. KDU-ČSL 6.98

    Kéž by to tak bylo na většině ČR.

  3. 3 Radek Hulán 04.06.06, 02:06:54
    FB

    [1] Praha by se měla osamostatnit od zbytku ČR :-)

  4. 4 pek 04.06.06, 03:06:07
    FB

    [3] To néé, stačilo by čechy od moravy :)

  5. 5 Mrak 04.06.06, 03:06:12
    FB

    [3]Možná by stačilo oddělit moravu, nechť si tam Paroubka užijou.

  6. 6 Mir. 04.06.06, 03:06:12
    FB

    ačkoli žiju v oblasti Prahy, není dobré přehlížet výsledky třeba i v Brně
    http://volby.novinky.cz/mapa/C...

    nemít tuto podporu byla by naše země opravdu zcela pod komunistickým tlakem. Výsledky v celé zemi rozhodly.
    Já osobně to tak vnímám a nelíbí se mi, že odvážní lidé v komunistických baštách jsou i přes to odsuzováni.
    V Praze mají vzor, nicméně zasluhují podporu.

  7. 7 admix 04.06.06, 03:06:15
    FB

    [3] Souhlasim, hned bych se pristehoval .. :( I kdyz Plzen na tom taky nebyla nejhur.

  8. 8 Jiří Macich ml. 04.06.06, 03:06:20
    FB

    25 % pro rudý blok (ČSSD + KSČM) se mi na Prahu 1 zdá neuvěřitelně mnoho.

    [4] I tady v Ústeckém kraji socialistům pšenka nekvetla tak moc, jak si asi Paroubek myslel, když sem utíkal z Prahy. Vždyť "pan nejoblíbenější politik" tu vyhrál o upocené procento a to i přesto, že tu vedl hyenistickou pozáplavovou kampaň ...

    Prostě všechny moravské kraje chtějí jít doleva a většina českých do prava. Neříkám, že je to důvod pro dělení republiky, ale minimálně je to důvod k zamyšlení.

  9. 9 paradiso 04.06.06, 03:06:39
    FB

    [3] Vnimano z vnejsku, je Praha, coby jedine velkomesto v republice, v naprosto vylucnem postaveni (jak po ekonomicke, tak i po kulturni, spolecenske, etc... strance) jiz davno. Neni se pak cemu divit, ze penetrace lidi s vyssim vzdelanim (a tim i pravicovou orientaci) je zde vyssi. Neni to zadna zasluha, je to jen dusledek.

    A propos... i pres pomerne slusny vysledek v samotnem Zline (mysleno volebni vyledek ODS 41%) se nemuzu zbavit pocitu studu za vetsinu pologramotnych moravaku (moravanu), s nimiz tady musim zit.

  10. 10 Profi 04.06.06, 03:06:47
    FB

    Ve větších městech se volí pravice, protože je tam větší podíl inteligence a vzdělaných lidí - kteří mohou svým příkladem a argumenty působit na ostatní. Proto jsou výsledky v Praze takové jaké jsou. Normální a obyčejný člověk, který se sejde s kámošema v hospodě někde na vesnici, se tedy nemá šanci dozvědět pravdu. Proto se nemůžeme divit, že to dopadlo tak, jak to dopadlo. Udělat si kvalitní a objektivní názor má jenom omezená část populace. Zbytkem zmítájí krátkodobé nálady. Takví lidé jsou snadno ovlivnitelní. Také není pravda, že by se všichni, třeba všichni pražáci, měli dobře, byli bohatí - a díky tomu volili pravici. Není to prostě pravda. Spousta lidí v Praze nemá ani vlastní byt, ani auto a podobně. Znám spoustu lidí, co jsou chudí, mají podprůměrný plat - přesto se nebojí tvrdě pracovat a volí ODS. Je to možná paradox, ale je to tak.

  11. 11 dgx 04.06.06, 04:06:15
    FB

    Ad diskuze Čechy vs. Morava:

    To národnostní nadávání na voliče je trapné! Jednak jde o rozdíl v řádu několika procent, ale především: nenapadlo vás, že prostě strany v těchto regionech značně podcenili kampaň?

    Praha má výjimečné postavení v tom, že se tam stěhuje inteligence z celého národa (nikoliv že se tam rodí). Ale v případě ostatních regionů je chyba především v předvolební kampani.

  12. 12 Radek Hulán 04.06.06, 04:06:33
    FB

    [11] to není pravda, Davide, v Praze má ODS 50% a ČSSD 20%, kdežto ve Slezsku je to přesně naopak. A vysílá tam stejná televize, dostanou se na stejný internet, a vychází tam stejné noviny ;-) Člověk, který se nechá zblbnout manipulací KSČSSD a nechápe, že jedině pravice je záruka úspěchu, nízké nezaměstanosti a nezadlužného růstu, tak tomu prostě schází inteligence, či minimálně znalosti a zájem o věc. Volí "pudově", KSČSSD říká "bojte se ODS", tak oni se, jako zvířátka, bojí..

  13. 13 dENIS 04.06.06, 04:06:43
    FB

    Hlasy o výlučnosti Prahy mě jako ostravana nechávají klidným:) Ano, díky historii spojené s těžkým průmyslem se dají zdejší výsledky pochopit. Mince má dvě strany - nelze opomenout, že v metropoli je také vyšší koncentrace "upřímných myslitelů", koček a podobných šibalů.
    Další zajímavost - můj bratr se pohybuje na akademické půdě v Praze a většina vš pedagogů a vědeckých pracovníků v jeho okolí jsou patroubkovi voliči. Divné, že? Vzdělaní a inteligentní lidé, pomyslel by si kdekdo.
    Asi jde o statistickou chybu:).
    Za statistickou chybu lze také považovat skutečnost, že jsem nepřišel do styku s nikým, kdo by se otevřeně hlásil k socanům, a to včetně paní, která nám chodí uklízet byt, volí prý ODS vždy.

    Tak se v tom vyznej.

  14. 14 Jirin 04.06.06, 04:06:43
    FB

    [12] V Moravskoslezském kraji mám známého a říkal, že tam se na volební míinky ODS vykašlalo a prý bylo slyšet jen ODS a když vezmeme, že je tam dost horníku apod. tak je to pro socany jasná volba. A Slezsko už není Morava:)

  15. 15 kareem 04.06.06, 04:06:44
    FB

    [11]No pokud se do Prahy stěhuje inteligence z celého národa, tak je i velice pravděpodobné. že se zde budou rodit i inteligentní děti, které budou mít geny po rodičích.

  16. 16 Zdenek 04.06.06, 04:06:46
    FB

    [12] Ale kandidují tam jiní lidé.

  17. 17 Bobesh 04.06.06, 04:06:50
    FB

    Je vidět, že voliči na Praze 1 striktně oddělují celostátní a komunální úroveň, což je dobře. Jinak bych při úrovni "práce" pánů jako je Vihan (pro neznalé - starosta MČ P1 za ODS) atd. považoval těch skoro padesát procent za malý zázrak...

    Jsem docela zvědavý na komunálky na podzim, co vím, tak spousta lidí už má na radnici Prahy 1 ODSky po krk, nicméně jsem rád, že i tak se od "černých ovcí" dokázali oprostit a zvolit ODS...

  18. 18 Andy72 04.06.06, 04:06:52
    FB

    Je to opravdu velká škoda. Jenom tak pro zajímavost se podívejte kolik chybělo KDU-ČSL v Praze - http://volby.novinky.cz/mapa/C... - tomu říkám fakt smůla.

  19. 19 MaVron 04.06.06, 05:06:16
    FB

    Prostě jen lidi na Moravě mají jiný názor než vy. Řídí se předvolebními programy, na sledování politiky nemají tolik času na sledování politických diskusí. To, pod čím si představujete typického Moravana, který přijde z práce a jde do hospody je představa mylná, tak se chová jen malá část. Ti stejně budou nadávat neustále, ale volit budou toho, kdo má co v programu.

    Na konec přidám jeden příběh ze skutečnosti:
    Ptá se učitel ve škole žáka: "A ta Frantíku, čím chceš být, až budeš velký". Odpověděl: "Tatínek říkal, že pracovat nemusím, prý se o mně stát postará".

  20. 20 Petr Brádler 04.06.06, 05:06:25
    FB

    Vím, že Praha má v tomto vyjímečné postavení a podpora ODS je tam jedna z nejsilnějších, ne-li nejsilnější, ale nedá se říct, že jediní inteligentní lidé jsou v Čechách/Praze. I na Moravě jsou snaživí lidé, kteří volí ODS. Například naše malá vesnička - Šenov u Nového Jičína, popřípadě celý Nový Jičín (ten už je horší). http://www.pbs8.com/weblog/vyh...

  21. 21 czechian 04.06.06, 05:06:26
    FB

    Praha-Satalice: ODS 54%, ČSSD 19%. To je tady navíc skoro polovina okrsku v rukou důchodců.

  22. 22 Mir. 04.06.06, 05:06:46
    FB

    [12] [11] ... chlapi, každej máte pravdu !!

    Já jsem už reagoval oceněním odvážných voličů v těchto regionech. A trvám na tom. Když procházím JEN holá čísla, ODS tady ztrácí, ale ne tolik jako "rudá koalice" v Čechách.

    Čechy vs. Morava - to jsou jako spojené nádoby. Nemám přesné informace jak moc je rozesraná ekonomika na severní Moravě, ale téměř 30% lidí s tím chce evidentně něco udělat. Proč je tedy nepodpoříme ??

    Mám-li jít s kůží opravdu na trh, přestěhuju se tam. Vymyslím pro ty lidi příležitosti, práci, uplatnění ...
    Odtržením Moravy si nikdo nepolepší. Opticky, na mapě výsledků, asi ano, ale jinak je to krátkozraké.

    Moje volební oblast je tady: http://volby.novinky.cz/mapa/C... ... může se zdát, že mám vyhráno. Ale opak je pravdou. Mám tu rodinu, a moji 3kluci půjdou za pár let taky volit. Chci jim dát vzdělání, finanční inteligenci, přehled ... aby byli prospěšní lidem a zemi ve které žijí. Nechci jen ODS rezervaci!

    Je deprimující, že to nyní nedopadlo z "jedné vody načisto", ale jedno je jisté. Nebude levicová vláda!!
    Mohlo být lépe, mohlo být hůř. Mám si vytýkat, že jsme u nás neměli 60% ODS, nebo být rád, že v Karviné nebylo 60% ČSSD ??

    Pravicové voliče čeká stále hodně práce, levičáci už budou jenom natahovat otevřenou dlaň!! Pro ně už "šichta" skončila !! Navždycky !!!

  23. 23 rascal 04.06.06, 05:06:52
    FB

    [12]
    pocházím a bydlím na (jak by to někteří pojmenovlali) "dálném východě", čili Slezsku
    a musím říct, že se jako zvířátko bojím... rudo-oranžové hrozby...
    myslím že tady je taky mnoho inteligentních a pracujících lidí (třeba mojí rodiče, zatím studuji), otázka je z kým se člověk stýká.
    Problém spočívá v tom, že díky restrukturalizaci a vysoké nezaměstnanosti je v regionu mnoho příživníků na podpoře (bývalých horníků, a zejména našich tmavších spoluobčanů), kterým prostě socialisté svými sliby podpor hrají do karet. Tyhle lidi nazajímá, že socani na to nemají peníze, nezajímá je hospodářký růst, když sedí na podpoře...
    Někdy si říkám, mít hodně peněz tak pořádám zájezdy do severní koreje, aby si lidé ověřili, jak je za komunismu "blaze"...

  24. 24 Vláďa 04.06.06, 06:06:24
    FB

    Ano, i já jsem z moravy. Přesto všechno jsem já i mojí přátelé a známí volili ODS. Je absolutně špatně plakat nad rozlitým mlékem, je absolutně špatně nadávat na moraváky jako celek RADO.Nejsou to všichni trotli. Lidi jsou všude v průměru stejní, jen jsou v jiných Je zcela nevyhnutelné na tom máknout a změnit to! Šířit myšlenky a politickou kulturu. Do budoucna! Co ty na to? Choval jsem se několik let apoliticky, ale takhle to dál nejde. Uvědomil jsem si, že se mě to týká více než jsem si myslel.

  25. 25 llook 04.06.06, 06:06:27
    FB

    Jo, Praha je modrá, moje Praha 5 taky. Jenže je tu dost bytů s regulovaným nájemným, protože ten rozdíl je v Praze tak značný, že to nikdo dobrovolně nepustí. Z těchto bytů zřejmě pochází ty hlasy pro odstíny červené.

    Ačkoli my také bydlíme v regulovaném a nikdo od nás rudé nevolil (v naší domácnosti: 3xODS, 1xSZ, 3xKDU-CSL).

    [10] Jsem Pražák, nemám ani vlastní byt, ani auto a podobně. Podprůměrnou mzdu (nikoli plat) mám taky, ale za to si můžu sám. Přesto si nedokážu představit, že bych volil něco levicovějšího než ODS.

    Bohatým brát a chudým dávat (levice) lze jenom po dosti omezenou dobu - dokud je komu brát. A já nechci žít ve Švédsku#2!

    Pod vlivem posledních pár dní také více než dříve přemýšlím o přesídlení (nejspíš do UK) dokud jsem mladý, bez závazků a nemám co ztratit. Vlastně mě tu toho moc nedrží...

  26. 26 JP 04.06.06, 07:06:13
    FB

    [13] Průměrný učitel je sice vzdělaný v tom smyslu, že se toho ve škole uměl naučit hodně nazpaměť, ale v praxi bývá naprosto neschopný (jinak by 80% učitelů nedělalo učitele).

    Jinak Roztoky u Prahy ODS 51,5%:). Bohužel rudí dohromady kousek přes 30%:/

  27. 27 mandus 04.06.06, 07:06:28
    FB

    ČSSD (a KSČM) by neměla tolik %, kdyby se "staříci" nebáli, myslí si že co si "naspořili" prasecky velkými daněmi jim teď někdo na jejich dožití vezme, kdyby nemakači nevolili ČSSD, dávky by jim třeba klesly a nezbylo by jim na chlast a cigára...
    Kašlou na budoucnost nás všech!

    A mladí (vidím to okolo sebe (21)) si to zase tolik neuvědomují a k volbám moc nechodí... (s výmluvou nemám čas nebo nemám zájem).

    Na základních a středních školách se vychovávají 100% zaměstnanci, žádní živnostníci (v ekonomice se nenaučíte jak podat daňové přiznání, ale jak si spočítat čistou mzdu aby Vás nějaký z prohnilých podnikatelů (kterému ale máte být vděční (!), že Vám nabídl práci) neobral...)
    --
    Doporučuji např. kazetu od Romana Hassmana - Proč je důležité navyšování příjmů (a poslechnout si podobné kazety)

  28. 28 dgx 04.06.06, 07:06:40
    FB

    [12] ale proč porovnáváš Prahu a Slezsko? Slyšel jsi někdy o tom, že by schopní lidé z Prahy migrovali na Slezsko? Praha má speciální postavení a proto porovnávejme zbytek

    Arthur Dent dal data do tabulky http://www.maly.cz/misc/volby.... a poměr ODS+KDU-ČSL+SZ vs. KSČSSD vychází takto:

    Čechy 55 % vs. 45 %
    Morava 48 % vs. 52 %

    Ty výsledky jsou +- stejné, a to Čechy zahrnují Prahu! Tedy závažný problém má celá republika.

  29. 29 karel 04.06.06, 08:06:11
    FB

    [28] Ta tabulka má ještě pár problémů:

    1) Vysočina je z půlky česká, z půlky moravská, hlasy je tedy třeba dělit
    2) Prahu je třeba počítat zcela zvlášť, ta má úplně mimořádné postavení v rámci ČR (2x větší HDP na hlavu než v ostatních krajích)

  30. 30 dENIS 04.06.06, 08:06:12
    FB

    [26] Ale já píšu o vysokoškolských učitelích resp. o lidech z AV.

  31. 31 PK 04.06.06, 09:06:15
    FB

    Moc se nevytahuj, Radku ;-) U nás v Budějkách získala ODS skoro 43 % (zatímco KSČM + KSČM II. dohromady 39 %) — takže jsme také výrazně pravicové město. A třeba Plzeň je na tom skoro stejně. Ono to bude tím, že chudé regiony jsou holt snadno zmanipulovatelné, čehož dokáže populistická levice snadno zneužít. Docela by se mi zamlouvalo, kdyby se politické kampaně musely řídit pravidly pro reklamu, pak by musely být mnohem férovější, věcnější a pravdivější.

  32. 32 zombux 04.06.06, 09:06:39
    FB

    faktura pro KSČSSD: http://kecy.roumen.cz/faktura-...

  33. 33 Discogio 04.06.06, 11:06:15
    FB

    Tak Ráďo u nás byla 50% ODS 8), takže jsme o chlup lepší, navíc přímo v obci dokonce 54% každopádně zadupat ČSSD do prachu, toť pražský úděl !

  34. 34 Štěpán Binko 05.06.06, 11:06:25
    FB

    Co pro případ předčasných voleb zorganizovat zájezd do nějaké moravské vísky a s voličskými průkazy hromadně odvolit tam?

  35. 35 Tom 05.06.06, 12:06:27
    FB

    Když už se tady tak závodí v tom, kde získala ODS největší procento, tak asi "vede" Špindlerův Mlýn, kde výsledky vypadají takto:
    Občanská demokratická strana 530 65.83
    Česká strana sociálně demokratická 132 16.39
    Strana zelených 44 5.46
    Křesťanská a demokratická unie - Československá strana lidová 37 4.59
    Komunistická strana Čech a Moravy 19 2.36

  36. 36 Tom 05.06.06, 12:06:32
    FB

    Ono to tak úplně nebylo, ale když se o to někdo moc nezajímal a jen občas vnímal protichůdné předvolební agitace mohl dojít k názoru, že ODS ve svém volebním programu propaguje rovnici Bohatí víc -> chudí nic. A volil podle obsahu své peněženky. S inteligencí to nemělo nic společného. Leda tak to, že SKUTEČNĚ inteligentní lidé neztrácí tak rychle paměť (viz. dějiny ČR 1993 - 1997).

  37. 37 Tom 05.06.06, 12:06:41
    FB

    Celkově by se ale dalo říct, že volby nedopadly vůbec špatně, rovnováha není špatná věc, lepší než převaha jednoho, který si pak prosadí všechny zákony včetně těch špatných... jen kdyby si páni politici uvědomili, proč jich sedí v Poslanecké sněmovně 200, zapomněli na termíny jako "stranická disciplína", "závazné usnesení vyššího stranického grémia" a hlasovali konečně ne za stranu, ale sami za sebe, za svůj názor... jedině tak konečně začnou procházet opravdu dobré zákony a ty špatné půjdou tam, kam patří - do koše. Ale mám strach, že se naši páni politici budou více věnovat "politikaření" a méně práci - a tak to půjde o 10 k 5, ať už bude u kormidla kdokoliv.

  38. 38 Radek Hulán 05.06.06, 12:06:50
    FB

    [36] myslíš tím kuponovou privatizace? Ta byla výborná, ODS nám zde zdarma rozdalo hromady post-komunistických podniků, a všichni na tom něco vydělali, tj. všichni občané ČR. Já na tom vydělal 35.000 Kč, někdo jiný jen 10.000 Kč, ale vydělal. Také byla nízká 2.9% nezaměstnanost a vyrovnaný rozpočet. Poté ale od 1998-2006 mi socani nasadili vyšší daně, zadlužili stát o 1 bilión Kč, a nezaměstnanost je skoro 10%. Vivat ODS!

    [37] rovnováha je nahovno, protože se nepřijme vůbec nic. Například rovná 15% daň by úžasně pomohla celé ekonomice, všem lidem, je potřeba reforma zdravotnictví a důchodů, ale s 50% levicových zmrdů v paralamentu z toho neprojde nic. Levicoví zmrdi si totiž nechtějí omezovat svoji moc, zajímá je jak co nejvíce sedřít a ožebračit lidi :-(

  39. 39 Malis 05.06.06, 01:06:03
    FB

    [38] Naprosý souhlas, že rovnováha je nejhorší možné řešení. Dokonce si troufnu říct, že dokonce ještě horší, než vítězství levice (za tu větu mi klávesnice už nafackovala, takže vy už nemusíte :)
    Při tomto rozložení sil neprojde naprosto nic, ať už to navrhne kdokoliv s jakýmikoliv úmysly.

    Kéž bych se mýlil.

    P.S: Taky jsem si na to téma neodpustil vlastní komentář.

  40. 40 Mir. 05.06.06, 02:06:06
    FB

    [34] jj, já jsem to už někde psal. Nechci se opakovat. Pravice má převahu, to je dobrý signál !! Ne, že ne !!
    Stačí jenom šikovněji rozprostřít hlasy po republice.

    A teď kdyby: (nekamenujte mne, je to jen návod na možný úspěch)
    se vydalo pár desítek tisíc pravicových voličů do oblastí kde je málo lidí a mírnou převahu má ČSSD, dal by se mandát vydolovat.
    Riziko, že o mandát např. v Praze přijdeme, vynahradí potencionální možnost získat 2 mandáty někde na venkově !
    :))
    Je tu nějakej zasvěcenej statistik ??

  41. 41 Bobesh 05.06.06, 02:06:15
    FB

    [37] Rovnováha není špatná? To si děláš prdel, ne? Rovnováha 100:100 je to nejhorší, co se mohlo stát. Výsledkem "koaličních jednání" bude zase nějakej slepenec s tichou podporou kohosi, který si ovšem za tichou podporu rozhodně něco bude žádat.

    Tahle země už se potřebuje někam HNOUT! Ne další 4 roky přešlapovat na místě ! Je potřeba reformovat penzijní systém, zdravotnictví, v daních by se taky dalo leccos udělat, minimalizovat byrokracii... A ne udělat nějakýho "kočkopsa" proto, aby skupinka chytráků měla na další 4 roky funkce...

    Jako jediný řešení vidím nový volby. IMHO s výstupem co předvedl pantáta Paroubek v sobotu večer by rozhodně nedopadly stejně a někam by se to pohnulo...

  42. 42 Ondra 05.06.06, 02:06:48
    FB

    [9] Naprostou souhlasím. Zlínský kraj si vedl poměrně slušně. Jsem ze Vsetína a zde taky ODS vyhrála 35% ku 31% ČSSD. Problém ovšem je v Uherském Hradišti a Kroměříží, kde rudé hyjeny získaly neuvěřitelných 40%. Nebýt těchto dvou okresů tak jsme dneska mohli mít většinovou pravostředou vládu.

  43. 43 noname 05.06.06, 04:06:50
    FB

    http://www.marigold.cz/item/de...

  44. 44 radoavn kaluža 05.06.06, 05:06:57
    FB

    výsledky z voleb za pomocí rovnoměrného rozložení mandátů :
    http://radovan.bloger.cz/polit...

  45. 45 Martin 05.06.06, 08:06:27
    FB

    Krásně napsané o čem to všechno je na http://volby.kategorie.cz a tady i vyčíslené http://kecy.roumen.cz/faktura-...

  46. 46 radovan kaluža 06.06.06, 12:06:12
    FB

    a nebo víte co volte KSČM http://radovan.bloger.cz/polit...

    (pokud tedy budou další volby)

  47. 47 mirRa 06.06.06, 07:06:38
    FB

    Nebyla jen prava, kde vyhrala ODS. Například naše malá obec na okraji Zlína: http://www.volby.cz/pls/ps2006...

  48. 48 Tex 06.06.06, 09:06:20
    FB

    Podívejte se na mapu nezaměstnanosti v ČŘ a na mapu kde vyhrálo ČSSD volby... korelace není čistě náhodná... to že tu nezaměstnanpst z velké části způsobila smama ČSSD je věc druhá ale to jaksi ti voliči už nevnímají... sem by se měla zaměřit ODS a vysvětlilit to.

  49. 49 bonynka 06.06.06, 09:06:38
    FB

    Přidejte se lidi http://www.dostparoubka.cz

  50. 50 JinAm 06.06.06, 11:06:57
    FB

    Ono to s tím rozdělením Praha - NePraha, Čechy - Morava, Zlín - NeZlín (myslím kraj) nebude tak jednoduché. Volím v malé obci (1500 obyvatel) na Moravě (okres Uh. Hradiště), bydlím v Brně. U nás jsou výsledky pravice versus levice 63 : 30. Je to bašta KDU-ČSL, jsem taky jejich volič, "vládnou" nám tam na obecní úrovni od revoluce a myslím, že se jim to docela daří. No tady je to prostě trochu jiné, kdyby starosta a spol. udělali nějakou kulišárnu, tak prostě "dostanú po čuni" :o). Výsledky možná mnohé překvapí:

    KDU-ČSL: 41 %
    ODS: 22 %
    ČSSD: 20 %
    KSČM: 10 %

    Trochu mě vždy zamrzí, když se někdo ohání "rudýma" Moravákama, na Slovácku nežiju už 5 let, ale když přijedu do své rodné vsi, častěji než všechna ta klišé, co se o Moravě píší, vidím obrovskou dřinu, selský rozum a pokoru. Tyhle věci mi v Brně často chybí, i když jsou tu taky fajn lidi.

  51. 51 Tomáš Martínek 15.06.06, 11:06:04
    FB

    A co Praha 5? Tam meli pres 50% ;)