Existuje něco horšího než email Seznam.cz?

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

Existuje něco horšího než email Seznam.cz?

Osobně na otázkou položenou v titulku nemohu odpovědět zcela přesně, nicméně minimálně je Seznam.cz email horší než dvě v ČR podobně populární služby, tedy Centrum.cz email a než Google Gmail. Když jsem zhruba před rokem pokusně použil svůj testovací emailový účet na Seznam.cz pro odeslání emailu společně s SMTP bránou smtp.seznam.cz tak dva emaily nebyly nikdy doručeny, tři emaily byly doručeny až po 3 dnech (!), a dva emaily během 10 minut. Žádný email nebyl doručen během očekávaných 10 sekund.

Podobná situace se mi nikdy při testování Centrum emailu či Gmailu nestala. Uvedený Seznam email má oproti dvěma zmiňovaným i bezkonkurenčně nejhorší a nejstarší rozhraní a subjektivně nejnižší dostupnost na HTTP.

Když jsem se před pár dny ptal mého kamaráda, zda četl můj téměř kriticky důležitý email, odpověděl mi, že ne, že mu toho chodí tolik, že to nemůže zvládat. Jeho email je (cosi)@seznam.cz. Moc jsem mu nevěřil, osobně si nechávám veškeré SPAMy mazat, chodí mi denně jen několik desítek seriózních emailů a 0 SPAMů, nicméně po pohledu na mou testovací schránku na Seznam.cz jsem uvěřil, že mi kamarád říká pravdu:

SPAM je zapnutantispamový filtr je zapnut na maximum
SPAM na Seznam.czale je to nahovno, inbox je přesto samý SPAM

Jinak řečeno, proboha nepoužívejte Seznam.cz email, ani jako příjemci, ani pro adresáty. Každý normální email pokládá „penis enlargement“ či „$500 s0ftware za $50“ za SPAM, Seznam.cz nikoliv.

Od té doby co lidem u nichž email končí na @seznam.cz zásadně posílám veškerou dokumentaci messangerem či poštou, tak vše funguje jak má.

Dejte si na to pozor, dle mého názoru může email od Seznam.cz výrazně negativně ovlivnit Váš business.


Komentáře

  1. 1 Pavel 16.01.06, 11:01:29
    FB

    ... post.cz je horší :)

  2. 2 Mates 17.01.06, 12:01:02
    FB

    Plný souhlas. Seznam to je pomalu horší než ČSSD a KSČM a stím souvisí i to že ho má v ČR tolik lidí :(

  3. 3 kalwi 17.01.06, 12:01:03
    FB

    Já osobně mail na seznam.cz používám, ovšem pouze jako schránku pro příjem, k odesílání používám náš lokální smtp server. Webové rozhraní nepoužívám, to mi není obecně sympatické ani na seznamu, ani jinde, ale v nouzi se použít myslím dá relativně dobře. Rovněž tak nepoužívám spam filter (a to ani na Seznamu, ani v jiných schránkách) - prostě tomu nevěřím :-) Spam si odfiltruju pomocí filtru v Thunderbirdu - když se nějakou dobu trénuje, funguje celkem obstojně. Kromě občasného přetížení Seznamu (které se mi zdá, že už je cca rok starou minulostí) nepamatuju nijaké větší problémy, žádné ztracené maily. Ostatně na kritické maily používám jinou spolehlivější schránku, protože 100% věřit se nedá snad žádnému freemailu :-)

  4. 4 Darja 17.01.06, 12:01:14
    FB

    [1] seznam právě v těchto dnech kupuje post.cz,o)
    jinak já jsem měla mail u email.cz, který taky teďka koupil seznam, ale od tý doby mi nejde ThunderPták, prostě to nebere nic a neodesílá. ale možná je chyba u mě, že jsem někde něco nenapsala, v tomhle se moc nevyznám... no ale stejně si myslim, že za chvíli bude mít seznam.cz tady takovej maličkatej monopol. (<=ospalá noční úvaha,o)

  5. 5 RedBaron 17.01.06, 01:01:13
    FB

    Bohužel, spam doručuje email na seznamu s naprostou spolehlivostí přímo mezi vyžádanou poštu, a to i při nejvyšší účinnosti nastavené v antispamovém filtru. Začínám toho mít taky plné zuby.

  6. 6 Arcao 17.01.06, 07:01:49
    FB

    Spam filter na seznamu je čím dál horší. Prostě účinost nulová. Seznamácké webové radoby rozhraní nepoužívám. Poštu vybírám v Thunderbirdu, který zachytí veškerý SPAM na jedničku. A toho SPAMu mi fakt přichází tuny...

    Jinak to webové rozhraní Centra je jedno z nejlepších. Dá se říct že i lepší, než GMailu.

    PS: Zdravím Kalwiho...

  7. 7 Milan Kryl 17.01.06, 07:01:56
    FB

    Taky jsem byl donucen k nahlédnutí do schránky email.cz bydlící na seznamu a moje zkušenost byla zcela stejná - v inboxu jen hromady spamu.

  8. 8 Jiří Trefiel 17.01.06, 08:01:56
    FB

    seznam je dobrej tak pro uhrovitý puberťáky co mají spoustu času čekat na meil třeba dvě hodiny, dva dny a nejde jim o nic důležitého. mě už vypekli dvakrát a tak to ne. gmailu co se businessu týká bohužel nevěřím a samotnému googlu také ne (co se zneužití informací týká - holt ten vyhledávací engine mají asi fakt nejlepší).

    proto si myslím že při dnešních cenách domén a hostingu je ideální zvolit tuto možnost - ale jen názor.

  9. 9 Sakal77 17.01.06, 09:01:24
    FB

    No konečně to taky někdo řekl na plnou hubu. Budu asi tento článek doporučovat všem okolo, kterým neustále říkám jaká je to blbost mít něco společného se seznam.cz. A hlavně email. Děkuji.

    PS: My, co se chceme emailu @seznam.cz zbavit, vydržme, po 6 měsících nečinnosti se dočkáme a oni ho zruší (konečně toho docílím i u své ženy :o))

  10. 10 Tex 17.01.06, 09:01:38
    FB

    Tak v tomto případě naprostý souhlas SPAM filtr na seznamu je naprostá tragédie vypadá to jako kdyby to třídil po nocích sám velký Ivo a neměl na to čas :-)

  11. 11 DrakMrak 17.01.06, 10:01:06
    FB

    huh měl sem svůj dobrej účet na email.cz ... sice email.cz občas zazlobilo (1x 2x za rok ně¨jakej výpadek - bez komentáře) nicméně to aspoň umělo odstranit spam ... to zvěrstvo co funguje teď je fakt děsný .... navíc bytostně nesnáším webové rozhraní Seznam.cz takže pomalinku migruji doufám že se za pár měsíců i můj nový inMail.cz nestane zase rádoby seznam.cz komixem :-) ...

  12. 12 Jarda 17.01.06, 10:01:25
    FB

    Nebylo tomu tak ale vždy, mám na Seznamu účet už pěkných pár let a spamy začaly chodit ve větším až tak před rokem. Původně jsem si myslel, že někdo je má adresa už dostatečně "profláknutá", založil si nový účet (nepoučitelně opět na Seznamu) a spamy chodí i tam (nepatrně méně). Nepřijde mi, že je to úmysl, ale spíš neschopnost aplikovat funkční inteligentní algoritmus. Co je platné, že označím spamy za spam, příště přijde to samé jako korektní pošta :( Ještě že mám na konci Foxmail, který používá naopak excelentní implementaci build-in bayesovského algoritmu. Používat ale webové rozhraní Seznamu je opravdu za trest...

  13. 13 kajinek32 17.01.06, 10:01:28
    FB

    je to sice strašně humpolácké atd. atd. ale, abych nemusel email na seznamu měnit/rušit/přeposílat, vytvořil jsem si asi 4 filtry, které mažou zprávy obsahující v předmětu s0ftware, pr1ce,0EM atd. Ačkoliv můj ThunderBird všechny spamy, co přijdou maže, vadí mi, že je stáhne.. A proto takovéhle "řešení" (píšu v uvozovkách, protože to je jen pseudořešení..)

  14. 14 Dave 17.01.06, 10:01:31
    FB

    Se spamem mám na Seznamu naprosto stejné zkušenosti, jen jsem to neblognul... Seznam JE nejhorší a je jim to úplně jedno. Mě naštěstí také, protože už ho dávno nepoužívám.

  15. 15 Čelo 17.01.06, 10:01:37
    FB

    Ono se to lehce řekne, ale když ten email máte několik let a lidi jsou zvyklí na něj posílat, pak se člověk do změny adresy dvakrát nehrne. Nicméně musím podotknout, že v poslední době je to opravdu otřes. Jestliže tak v říjnu či listopadu mi došlo celkem přijatelných 20 až 30 spamových emailů, tak jen za prosinec jich bylo 700. Označovat něco jako spam jsem už defakto vzdal. U jednoho mailu, který mi došel asi třikrát jsem to udělal a počtvrté jsem řekl že už na to nemám žaludek.
    A vytvářet vlastní filtry, kde jsou maily se slovy jako OEM či Viagra v subjectu rovnou mazány mě už taky nebaví.
    Jako jediné možné řešení se mi zatím osvědčilo přeposílat kopie na gmail a číst je až tam, protože světe div se, tam se ten spam nedostane.
    Ale však to znáte - zvyk je železná košile.

  16. 16 Daniel Schwan 17.01.06, 10:01:51
    FB

    Osobně používám email na Yahoo kde spamový filter funguje velmi spolehlivě a funkčností převyšuje všechny české emaily.12 liber za rok je směšná cena za výborné služby.

  17. 17 bernis 17.01.06, 12:01:41
    FB

    Založ si e-mail na gmail.com, presmeruj si tam zo Seznamu vsetku poštu. Maily už budeš posielať z @gmail.com, ale všetky maily zo Seznamu ti dojdu, akurat prefiltrovane gmailovskym spam filtrom. Časom si ludia zvyknú na to, že používaš Gmail a Seznam možeš zrušit. A ešte nezabudni občas skočit na Seznam a pomazať niečo aby sa ti nezaplnila schránka

  18. 18 Karel 17.01.06, 12:01:50
    FB

    [5] Měl jsem účet na email.cz, teď mi to koupil Seznam - a spamu je najednou mrak. Na email.cz jsem měl zařízené upozorňovací smsky, paráda. Teď pod Seznamem, který polovinu spamu nechá mezi normálními zprávami, mi chodí smsky i o nich - takže klidně pět smsek ve čtyři ráno s nějakou nabídkou softwaru zdarma - fakt výborné probuzení.

  19. 19 Radim Smička 17.01.06, 12:01:52
    FB

    Používal jsem Email.cz, po přechodu k Seznamu stejná situace, tedy tuny spamu bez ohledu na tlačítko označit jako spam. Alespoň ty největší blbosti typu Vigry, zvětšení penisu by mohli odstranit :(.

  20. 20 Madafaka 17.01.06, 01:01:47
    FB

    Stav mailu i dalších služeb seznam.cz je jen odrazem situace uvnitř této firmy. Seznam.cz je totálně v rozkladu, řízeném vlastním vedením a managementem firmy. Momentálně se snaží ze své návštěvnosti vyždímat co nejvíc, i za cenu absolutního odehnání věrných uživatelů.
    V seznamu jedna ruka neví, co dělá druhá, hlavně se ale šetří na vývoji a veškeré finance jsou cpány do výcviku obchodních zástupců a telefonních prodejců Telesales, kteří se snaží prodat vám nefungující reklamu na seznamu i když ji vubec nechcete a nepotřebujete. Těmto reklamním pozicím byl už dávno podřízen vyhledávací systém, což je důvod proč už na seznamu nenajdete ani to, co znáte.

    Hned po škole jsem bohužel zkusila pracovat v této společnosti a důrazně před tím chci každého varovat. Jako zaměstnanec budete žít v managementem uměle vytvářené atmosféře strachu a falešné soutěživosti, budete dohnáni k absolutnímu výkonu za velmi malé peníze.
    IT oddělení seznamu je vedením absolutne upřednostňováno ve všem, což vede k tomu, že "ajťáci" seznamu chodí do práce na dvě hodiny denně, a po tyto dvě hodiny vyřizují své privátní záležitosti, tzn. technická podpora 0.

  21. 21 Madafaka 17.01.06, 02:01:08
    FB

    Nebude trvat dlouho než i ta poslední lama zjistí, ze seznam.cz je k ničemu :D Zadarmo drahej.

  22. 22 MaReK 17.01.06, 03:01:05
    FB

    [4] Thunderbird jede, jen se zkus přihlásit přímo na webové rozhraní... Login je jmeno@email.cz (už nejen jméno!!) a servery tam najdeš taky. Trochu změna...
    Já mám maily asi všude, centrum používám především pro příjem a odesílání mailových konferencí (dříve atlas, ale ten je už opravdu mimo) na seznamu 3 soukromé maily (díky tomu, že zakoupili email a post), ale větší problémy jsem nezaznamenal. Filtraci mailů na serveru nemám, HromoPtácké filtry slouží dobře a velmi obstojně třídí i ten v Sylpheedu, tedy od doby, co se to naučil, zpočátku jsem si pěkně zaklikal, aby věděl co je spam a co nikolivěk...

  23. 23 mandus 17.01.06, 03:01:26
    FB

    tak to je pecka - ztovna včera jsem se totálně na*ral a oznámil, že s tím stupidním emailem na seznam.cz končím a budu používat jako freemail GMAIL a jinak mám ještě jeden mail k hostingu (ale ten jen chvilku tak nevim ja na tom bude)

  24. 24 ne0 17.01.06, 03:01:27
    FB

    K těm uhrovitým puberťákům: ve škole nás v tercii učili s počítači.
    Pochopitelně. Internet Explorer. Outlook Express. Word. Nic jiného neexistuje. Linux je nadávka a otevřený formát je soubor, který někdozapomněl zavřít...
    A hádejte kde si musel každý student povinně založit mailovou schránku? ;)
    Gymnázium nad Kavalírkou RULEZ!

  25. 25 default 17.01.06, 04:01:06
    FB

    Mám tri mejlové adresy, ale Gmail naozaj nemá konkurenciu... Ešte som nevidel ŽIADNY spam v mojej schránke, paráda! Asi 2.6 GB dát je postačujúce a takisto rýchlosť je skvelá-. (Mne ide stále naplno.)

  26. 26 e-Jirka 17.01.06, 04:01:29
    FB

    I já jsem si jednou založil mail na seznamu (pro testovací účetly) a musim říct, že přesto že jsem ho skoro nikam neuvedl, mam tam spamu hromady... Ja jsem napr. velice spokojenej s mailem na atlasu.

  27. 27 DeaLer 17.01.06, 04:01:44
    FB

    S nefunkčností spamfiltru na Seznam mailu naprosto souhlasím. Nedávno můj Inbox na testovacím účtu obsahoval asi 3000 spamů.

  28. 28 Jasper 17.01.06, 04:01:55
    FB

    [13] Já mám tyto filtry: sice to dalo trochu práci, ale vetšina těch sra*ek přestala chodit:
    obrazek

    Jeden známy má dokonce filtr, že když zpráva není poslaná z mailu s doménou CZ, tak to rovnou maže :)
    Což je podle mého názoru celkem nešťastné řešení, ale účinné...

  29. 29 Radek Hulán 17.01.06, 05:01:16
    FB

    [28] myslím, že pro drtivou většinu lidí je mnohem snazší přejít na špičkový Gmail či Centrum, @seznam.cz si na něj přesměrovat, a po půl roce úplně zrušit..

  30. 30 Madafaka 17.01.06, 05:01:24
    FB

    [12] A přesně ve stejnou dobu začaly úplně stejný spamy a ve stejnym množství i na všechny firemní emaily v seznamu:D Prostě to nikoho nezajímá.

  31. 31 Jimmy 17.01.06, 05:01:44
    FB

    [24] Naprosto souhlas! Nechápu k čemu máme na škole předmět IVT. Prostě dostávám jedničku za to, že tam chodím. V tercii jsme dělali to samý. Jo a chtěl bych se zeptat, jestli se nějak dá přes gmail poslat exe soubor

  32. 32 Čelo 17.01.06, 05:01:51
    FB

    Vypadá to, že Seznam si to svým "nefiltrem" u všech dost pohnojil :)

  33. 33 Hawkey 17.01.06, 05:01:59
    FB

    Já to řeším tak, že si nechávám přeposílat poštu ze Seznamu na Centrum. Centrum všechen spam korektně odstraní a přijde pouze vyžádaná pošta. :-) Není hned potřeba rušit schránku na Seznamu, když lidem píšete delší dobu z nové adresy, tak si na ní zvyknou a na Seznam už nic chodit nebude :-)

  34. 34 Dave 17.01.06, 06:01:12
    FB

    K tomu přesměrování mailů na Gmail bych ještě dodal to, že ti, kterým se nechce měnit adresa si můžou tu seznamáskou nastavit jako From. Ale podle mě je to už tak trochu ostuda, mít mail na Seznamu :-)

  35. 35 eddie 17.01.06, 06:01:35
    FB

    [31] musíš mu změnit příponu (třeba na program.ex_)

  36. 36 rascal 17.01.06, 10:01:09
    FB

    Kámoš má schránku taky na Seznamu a taky si pořád stěžuje.
    Osobně mám dvě shcránky na Atlasu, tym mi psam nechodí vůbec, a jednu na Tiscali, tam je to horší, tak 2-3 maily denně...

  37. 37 RedBaron 18.01.06, 04:01:31
    FB

    Tak jsem prošel přechodem na centrum.cz a musím i zde konstatovat problémy. Nejen posílání upozornění s výrazným zpožděním kolem jedné hodiny, ale především prapodivně pomalé a nešikovné webové rozhraní, které už mi dvakrát zcela shodilo Operu.

  38. 38 jarda 18.01.06, 05:01:36
    FB

    To 37: Opera je na Centru nestabilní. Dle programátorů Centra má v sobě bugy které, ale prý již ve spolupraci odstraňují. snad to bude lepší. Na Centrum již přes 4 měsíce nemohu přes jejich webové rozhraní vybírat poštu. Nevím čím přesně to je. Bohužel Jinak je co se týká spamu dobré, akorát zmizel spam Koš který byl v celku dobrá věc...

  39. 39 Lukfi 18.01.06, 07:01:03
    FB

    [38] Spam koš je podsložka Koše.

    Jinak, mail na Seznamu je fakt na dvě věci. Založil jsem si schránku na Centru, když se mi asi 3 dny nešlo zalogovat do schránky na Seznamu (a byl to už druhej případ). Ale pořád ho používám, jednak mi tam sem tam přijde nějaká korespondence a taky ho mám třeba na posílání diskuzí atd. A je pravda že ten spam (samý Pen1s enlargement patches nebo 0EM s0ftware) mi tam chodil taky několikrát denně dokud jsem si jako někdo výše nenastavil asi 4 filtry.

    btw, tohle jsem si dovolil sem napsat i přes to, že Seznam.cz nás, redaktory PCT, platí.

  40. 40 husajn 18.01.06, 07:01:29
    FB

    Naprosto souhlasím s názorem,že množství spamu na seznam.cz je neúnosné,proto přecházím na gmail a mám pár otázek. Lze nějak exportovat kontakt list s webového rozhraní seznamu a poté importovat do gmailu?? A nevíte někdo,jak zrušit,když jsem omylem zaškrtl možnost na gmailu "Pamatuj si mě pro tento PC" a ted nemusím vyplňovat heslo a username? Nechci, aby mi to samo přihlašovalo.Děkuji za rady. Vladimír Husák

  41. 41 Lenka 19.01.06, 05:01:00
    FB

    No a v posledni dobe me Seznam email štve uplně neskutečně. Stale me automaticky odhlasuje s hlaskou: Byl jste automaticky odhlášen
    Byl jste automaticky odhlášen, neboť e-mailová schránka již několik minut nezaznamenala žádnou aktivitu. Přihlaste se prosím znovu a opakujte svůj požadavek.

    A to moje neaktivita neni delší než několik sekund. Je to vopruz - menim poskytovatele freemailu.

  42. 42 franta28 19.01.06, 08:01:03
    FB

    Odpověď Helpdesku ze Seznamu na můj dotaz na velké množství spamu ponechávám No Comment !!!

    Dobrý den,

    v takovém případě kontaktujte odesílatele a požádejte o zrušení zasílání této pošty. Pokud
    se jedná o nějakou automatickou službu, lze se většinou jednoduše odhlásit. V případě, že by
    odesílatel odmítl zanechat posílání pošty do Vaší schránky, kontaktujte správu serveru, ze
    kterého nevyžádaná pošta přichází. Posledním možným řešením je zavést si filtr na mazání
    příchozích zpráv od tohoto odesílatele, nebo nastavení blokace tohoto uživatele ve Vašem
    účtu.

    Nastavení filtru: Přihlaste se přes webové rozhraní do Vašeho účtu na seznam.cz a klikněte
    na "Nastavení" > "Filtry". Zvolte odkaz "Přidat nový filtr". Zvolte společný znak spamu
    (shodný odesílatel, klíčová slova, velikost, ...). Vyberte podmínku podle shodného znaku a
    akci mazat.

    Pokud si nedopisujete s nikým z domény .com (yahoo.com, hotmail.com), můžete si nastavit
    filtr blokující tuto doménu. Podmínku vyberte "Když pole Od (From): obsahuje text" a doplňte
    do příslušného políčka .com, akci volte "mazat", případně "přesunout do složky Koš".
    Nastavení blokace: Přihlaste se přes webové rozhraní do Vašeho účtu na seznam.cz, vyberte
    konkrétní nevyžádaný e-mail a poté kliněte na odkaz "Zablokovat odesílatele >". Od
    zablokovaného odesílatele Vám již e-mail nedorazí.

    V případě odpovědi zanechávejte prosím ve zprávě veškerý text předchozí komunikace.

    S přáním pěkného dne
    ---------------------------------------------------------
    Jakub Štaubr
    Helpdesk

    SEZNAM.CZ a.s., Naskové 1, Praha 5
    tel.: +420 234 694 111 fax.: +420 234 694 115
    e-mail: helpdesk@seznam.cz

  43. 43 Janec 19.01.06, 08:01:32
    FB

    [42] tak to je opravdu no cooment !
    Ja být na helpdesku, tak radši posílam:
    "Seznam.cz je příliš neschopný na to, aby si naprogramoval funkční antispam. Pokud si nepíšete s nikým z .com, nastavte si filtr."
    je to kratší a ve výsledku to stejné :)

  44. 44 GliderMan 20.01.06, 07:01:12
    FB

    Po záplavě spamů na seznam.cz jsem byl nucen si udělat filtr, který přesunuje vše co není .cz do jiné složky. Pokud mně tam padá i vyžádaný odesílatel, tak ho dám do vyjímky. Funguje to spolehlivě. Přijde mi asi jeden spam za měsíc - z domény cz.

  45. 45 gust 21.01.06, 09:01:42
    FB

    Pokoušel jsem se z gmailu poslat mail na atlas.cz, ale mají celou domenu bezohledně blokovanou...Nevíte, jak rešit něco podobneho?

  46. 46 paxik 21.01.06, 04:01:21
    FB

    Já si nechávám seznamový mail přeposílat na gmail.com. Je to fantastický. Dokonce jsem si do gmailu přenesl i všechny dosavadní emaily (GMloaderem) a teď mám svoji poštu přístupnou odkudkoli, snadno se v ní vyhledává a webové rozhraní gmailu je imho fantastické.

    Seznam Email jde ale myslím správnou cestou. Spam a podivuhodná neschopnost vyhledávat fulltextem jsou asi jediné věci, které mi vadí. Třeba s tím něco udělají...

  47. 47 cynwafr 24.01.06, 06:01:52
    FB

    email.seznam.cz je škoda komentovat. Chodí všem zcela stejné a totožné SPAMy, jak už bylo psáno v článku, ať si nastavíte antispam na nejvyšší parametr.
    Díky zato, že mám email na vlastní doména na vlastním poštovním servru :-)

  48. 48 RedBaron 27.01.06, 04:01:19
    FB

    Měl bych nějaké postřehy po týdnu na centru. Maily chodí i se čtyřhodinovým zpožděním, upozornění na mobil taktéž, webové rozhraní je nešikovné a nekompatibilní s Operou, možnosti nastavení nedostatečné a pokud mám povoleno pop3 na všechny nové zprávy, tak centrum předává do mailového klienta i zprávy, které jsou dávno přesunuté do koše, což je vrcholný nesmysl. Takže jediné, co jim funguje lépe, je nakonec pouze ten antispam. Jdu studovat možnosti gmailu, pokud nebudou dostačovat, jdu zpátky na seznam.

  49. 49 Čelo 29.01.06, 11:01:31
    FB

    Možná mám štěstí, ale přijde mi, že Seznam se nějak změnil, protože už týden je relativně klid. Že by se konečně něco pohlo?

  50. 50 Petr Freiberg 22.09.08, 09:09:42
    FB

    Se seznamem mám podobnou zkušenost. Skoro každý den mi chodí jeden a tentýž spam (nějaká hostingová služba), vždy tento mail označím jako spam, ale bez výsledku

  51. 51 František Kalina 06.07.12, 12:07:04
    FB

    Ze všeho nejhorší však na tom je, že se píše už rok 2012 a článek je stále aktuální a na emailu od seznamu se nic nezměnilo, ba naopak se to ještě zhoršilo. A lidi si nedají pokoj a pořád mají seznam za nejlepší na světě. A to nemluvím o těch jejich Novinkách, chjo kde přispěvatel podléhá cenzůře, kam se stejně nedá zaregistrovat ani náhodou.