XBox 360 Elite - výborný XBox Live, skvělá hratelnost

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

XBox 360 Elite - výborný XBox Live, skvělá hratelnost

XBox 360 01.05.08
Xbox 360

Koupil jsem si XBox 360. Já, zarytý PC hráč, jsem šel poprvé do konzole. Rozhodoval  jsem se samozřejmě mezi Nintendo Wii (mimořádně mizerná grafika, ale zase parádní hratelnost, alespoň tak to popisuje Patrick Zandl), Sony Playstation 3 (tichá konzole, dobrá hardwarová výbava - Blu-Ray a Wifi v základu) a Microsoft XBox 360 (hlučnější mechanika, ale zase skvělá integrace na Vista a PC obecně, funguje jako Media Center Extender a především obsahuje úžasný internetový portál XBox Live).

Graficky a hardwarově jsou na tom XBox 360 a Playstation 3 podobně, Blu-Ray přehrávač u PS3 opravdu nerozhoduje (cena Blu-Ray filmů je zatím tak extrémní, a nabídka tak mizerná, že to není důležité kritérium), XBox 360 má zase mírně lepší grafickou kartu, paměť a pro většinu použití i procesor. 

Cenově je XBox 360 sice v základu levnější, ale pokud k němu připočtete HDMI kabel, druhý bezdrátový ovladač a Wifi kartu, což je výbava již má Playstation 3 Starter Pack v ceně, dostanete se na velice podobnou sumu, lišící se vlastně jen ve stokorunách. XBox 360 má ovšem v této ceně 3x větší pevný disk (120GB) a dá se používat jako špičkové multimediální domácí centrum pro hudbu a video, včetně streamování z internetu.

To, co ovšem opravdu rozhodlo, byl XBox Live. XBox Live je opravdu úžasný herní portál, kde si můžete stahovat demoverze nových her, hrát zdarma malé arkády (Zuma a další), vytvářet si přátele, posílat zprávy, prostě je to komplexní herní svět, a je navíc skvěle zpracovaný, rychlý a dynamický.

První dojmy aneb co se mi líbí

XBox Live je tedy dle mého názoru věc, proč si XBox pořídit a preferovat jej nad ostatní konzole. Microsoft je největší světová softwarová společnost, a pohyb gamepadem v základní obrazovce XBoxu je doslova požitek. Vše se snadno konfiguruje, konzole je opravdu rychlá, jedním kliknutím se dostanete na oblíbené hry, demo verze či přátele online.

Výborně jsou zpracované multimediální funkce, kdy XBox můžete používat jako Media Center Extender pro PC, popřípadě přehrávat MP3, WMA či video uložené na interním 120GB disku, nebo stahované z internetu.

Obecně, pokud chcete propojit PC s konzolí a MP3 přehrávačem, tak nejlepší je (Microsoft) Windows Vista, (Microsoft) Zune a (Microsoft) XBox 360 kombinace. Všechno to spolu moc dobře funguje a všechno to má Wifi.

Windows Media Center Extender v akciWindows Media Center Extender v akci

Moc pěkná je také připravenost konzole kdykoliv a kdekoliv k hraní, pokud vaším koníčkem není stahovat denně nové NVIDIA ovladače a ladit drivery a nastavení Windows Vista, i zde bude konzole přínosem. Vše prostě funguje aniž se o to jakkoliv staráte. Hry se samozřejmě automaticky aktualizují z XBox Live.

Ono to možná tak nevypadá, ale ten fakt, že stisknete jeden knoflík, konzole se okamžitě zapne, a během dalších pár sekund hrajete, je velice podstatný. PC se člověku spouštět nechce, ale konzole je taková běžná domácí elektronika, kterou člověk prostě použije častěji a přirozeněji.

Grafika konzolí nemá na high-endová PC z roku 2008

Pokud člověk používá hypermoderní PC s 8GB RAM, Windows Vista Ultimate x64 a poslední verzi grafické karty NVIDIA 9800GX2 s DirectX 10, tak grafika na XBoxu 360 vypadá poněkud zastarale (grafika na PS3 je mimochodem ještě horší). Integrovaný grafický chip je zhruba na úrovni ATI X1800, tedy 3 roky stará věc.

XBox 360 ani Playstation 3 rozhodně není "next-gen" ve smyslu roku 2008 (a už vůbec ne graficky naprosto strašná Wii, ale ta to aspoň ve svém marketingu netvrdí). Většina her jede jen v 720p, a jejich zobrazení na 2560x1600 monitoru je tak poněkud nedetailní. Antialiasing v 1080p neexistuje, na pár místech je naopak přehnané HDR, které se to snaží zakrýt.

Pustil jsem si hru Test Drive Unlimited na PC v 2560x1600 i na XBoxu 360 v 1280x780, a ta PC verze vypadá na špičkové sestavě (z roku 2008) výrazně lépe než na XBoxu 360. Pokud prostě máte dobré PC, tak současné "next-gen" konzole jsou graficky opravdu horší. Když se na hru budete dívat na kvalitním LCD monitoru s vysokým rozlišením, nebude to hezké.

Nicméně... Konzole je výborná, pokud ji připojíte k televizi (postačí HD-Ready, 720p), a díváte se na to z aspoň 3metrové vzdálenosti, poté prostě ty zubaté okraje a neexistující anisotropní filtrování nevidíte. Připojit XBox 360 či Playstation 3 na high-endový 2560x1600 30" monitor ovšem není dobrý nápad. Nedělejte to.

Druhá zásadní výhrada proti XBoxu je hluk. DVD mechanika je hlučná, při načítání hry potřebujete rozhodně sluchátka.

Update: problém hluku 100% řeší NXE, který povoluje instalaci her na pevný disk a tedy nepoužívání mechaniky při hraní!

Proč jsem si to tedy koupil?

Kritiku grafiky současných konzolí neberte zase tak moc vážně (navíc grafika XBoxu 360 je lepší než na PS3). Na HD televizi vše vypadá bezvadně, a to, že moje hypermoderní PC za $5000 má lepší grafiku než konzole za $500 je vcelku logické a pochopitelné. Při hraní her podobné blbůstky totiž vůbec neřešíte.

XBox 360 je především atraktivní, provázaný a ucelený singleplayer i multiplayer herní systém, s výbornou XBox Live komunitou, který 100% funguje a který je snadné používat.

Navíc dnes hodně opravdu zajímavých her prostě pro PC není, namátkou Burnout Paradise, GTA IV, nová NHL 08 (ne ten slabý PC odvar) či The Simpsons Game. Na XBoxu 360 (a Playstation 3) si tyto pecky zahrajete, a to se nakonec počítá.

Ano,  opět jsem zmínil naprosto úžasný Xbox Live portál. Bohužel, v ČR se dá získat jen malým "podvodem", musíte se přihlásit jako Angličan či Američan, a pro platbu použít kupóny, nikoliv českou kreditní / debetní kartu. Ale zařídit se to dá, viz tento článek...


Komentáře

  1. 1 Michal Dvořák 01.05.08, 10:05:49
    FB

    Chtěl jsem si ho původně koupit kvůli GTA4 (Arcade verzi za 5.3k, 20gb hdd za 550,- z Aukra, druhý ovladač už mám), ale je to pro mě docela zásah do rozpočtu (student), zároveň mi to kamarád vymlouval, nakonec mě to pustilo... Mám 8800gts-512, takže hraju na pc a snad se na podzim dočkám PC verze:).

    Spolužák má XBOX360 i PS3, hry na PS3 většinou vážně vypadají lépe, ale pro XBOX360 mluví avizovaný XBOX Live, cena a mnohem lepší ovladač...

  2. 2 Radek Hulán 01.05.08, 10:05:54
    FB

    [1] no, já jsem dospěl k tomu, že hry na XBoxu 360 i PS3 vypadají příšerně, když sedíš 60cm od 2560x1600 monitoru. Je to prostě dělané na běžné 720p televize, a pozici minimálně 3 metry od obrazovky. Pak to člověk snese. Připojit k to LCD je ale moc pitomý nápad. Moderní PC je graficky lepší.

    Nicméně takové NHL 08 či FIFA 08 ve dvou lidech je moc zábavná věc :-)

  3. 3 Michal Vácha 01.05.08, 10:05:57
    FB

    Uvažoval jsem o XBOXU hlavně z důvodu GTA IV a Burnout Paradise s tím, že PC bych nechal jen jako pracovní stanici, ale nakonec když jsem viděl GTA IV na 360 tak jsem se jednoznačně rozhodl, že ne - všechny hry na konzole vypadají v ukázkách krásně, ale doopravdy je to hnus....a ten AA mi také celkem chybí :-(
    Nejzajímavější je asi ta provázanost jako má MS všude - propojení obýváku, mp3 přehrávače, PDA, desktopu, notebooku atd.. je prostě úžastná věc.

  4. 4 (deleted) 02.05.08, 12:05:11
    FB

    Neviem, ci spravne rozumiem tomu odstavcu s NHL 08, je PC verzia zamerne horsia?

    Pretoze poslednou dobou su EA Sports hry pre PC neskutocne naflakane, aspon mi to tak pripada. NHL som nehral, ale v pripade Tiger Woods PGA Tour 06 az 08 (cize 3 hry pocas 3 rokov) som si nevsimol okrem prerobeneho menu ziadny rozdiel. Ak vynecham rozne drobne upravy v kariere a jeden novy herny mod, tam fakt nic neni - grafika rovnaka, gameface rovnaky, proste ta ista hra.

    Dalsia vec co som hral bol Madden 08, co bol uplny potrat. Grafiku ani nema cenu komentovat, dalsia vec bolo ovladanie; po 20 minutach nastavovania klavesnice som sa citil ako dement - ta hra sa nedala ovladat...

    Co sa tyka GTA4, myslim si ze PC verzia bude. Nemam predstavu, ako funguje ich marketing, ale tipujem ze v opacnom pripade by robili hlupost.

  5. 5 Martin Macek 02.05.08, 04:05:33
    FB

    To s tim nefunkcnim Live! Portalem jsem zazil i u PC, kdyz jsem si registroval Gears of War... musel jsem si kvuli tomu udelat novy ucet a jak rikas, registrovat se jako anglican. Nemate nekdo prosim nejake info o tom, jestli MS nehodla tuto sluzbu otevrit i pro ostatni zeme? Protoze treba oproti SkyDrive to neni az zas tak zatezujici vec a SkyDrive mi na ceskem Live uctu jede.

  6. 6 Wei Shark 02.05.08, 06:05:50
    FB

    [5] MS ma snad všude ty "servery" nebo co to je...
    ja sem si musel kvuli GoW (Gears of Wars) udělat account pres Ukrajinu a jde mi to v pohodě
    a jinak hraje tu někdo GoW online ? (Pc verze!)

  7. 7 Snílek Obecný 02.05.08, 07:05:38
    FB

    OT: Rado koukám, že máš špatně řízlej design pozadí H2jky nepočítá s dlouhým textem na více řádku. Trošku ti to přetejká.

    Taky jsem v pozici kdy se orzhoduju mezi konzolema. Wii je horký kandidát ale dost mě tam mrzí absence DVD mechaniky. U PS3 a XBoxu jsem na vážkách, ale je fakt, že PS3 je nevzhledná krabice.

    Zajímalo by mne, jak je to s hraním her na XBOXu. Například vložím-li DVD NHL, tak za jak dlouho se hra načítá před samotnmým hraním?

  8. 8 Filip Mileret 02.05.08, 08:05:07
    FB

    Já jsem koupil PS3 jen kvůli Gran Turismu a musím říct, že takový grafický nářez v 1080p nám žádní autoři závodních her na PC ještě nikdy nepřipravili. Je to v hlavách programátorů, ne v konzoli :o)

  9. 9 cpy 02.05.08, 08:05:27
    FB

    [8] Ja som vzdycky chcel zahrat Gran Turismo ale zial pre PC nevyslo nikdy a kupovat koli tomu konzolu ma moc nelaka, kedze viem ze pc verzia by vyzerala ovela lepsie.
    Hlavne moj postoj ku konzolam dost zohral kedze stale nejak povazujem zabavku pre deti kedze tam niesu a neboli pecky RTS a pod. Ale zial GTA4 uz ma pecie a takisto GT. XBOX to nebude lebo ked uz tak nech na tom bezia obe nie? :-)
    Niekedy mi to pripada ze hry robia naschval na technicky menej zdatne konzoly pretoze sa ovela tazsie piratia kopie pre konzoly ako pre pc, hlavne prenos kedze dnes ma kazdy pc a rychly internet ze?
    Preco povazujem konzoly za zabavku pre deti? Nuz asi preto ze to clovek zapoji do telky elektriky a ide to, netreba update, no to je taky mac tiez pri update vyhodit stare a kupit nove.

  10. 10 Marian Hello 02.05.08, 08:05:58
    FB

    [1] Tak to sme dvaja. Tiež čisto kvôli GTA4 rozmýšlam o Arcade verzii. Len by zaujímalo či na nej pôjde GTA4 vôbec spustiť?

  11. 11 Petr 02.05.08, 09:05:31
    FB

    [10] Na verzi XBoxu nezáleží, akorát místo HD je paměťová karta a tudíž omezený prostor na ukládání stažených her, dem a stavů.

  12. 12 Petr 02.05.08, 09:05:46
    FB

    [2] Konzole jsou dělaný tak, aby ses natáhnul na kanape, vzal ovladač a jel. Žádný sezení u stolu a čučení do monitoru z půl metru jako u PC. Navíc TV má obvody pro kompenzace pohybu a úpravu obrazu, které monitor nemá.

    Mám XBox dva měsíce a musím říct, že xbox live je opravdu skvěle provázaný systém. Dostalo mě třeba v Halo 3, že hráč s headsetem, který zrovna mluví, má nad svojí postavou ikonku reproduktoru.
    Trochu mě zamrzela nepodpora ne MS formátů videa divx, xvid (ale dá se to obejít re-encodingem z media centra na windows).

  13. 13 Bílek Michael 02.05.08, 12:05:46
    FB

    No tak to jsi mě zklamal... konzole, no fůůj!!! Jediný důvod proč bych si jí koupit je Guitar hero, který už je ale taky emulován na PC, nebo GTA4 a další hry, které zi zpropadení vývojáři pustí nejdříve na konzole, a až po dlouhém čekání se dostanou do rukou k nám, věrným PCčkářům... Takže tedy respekt- za tu koupi! ;-]

  14. 14 Porsche Design 02.05.08, 02:05:18
    FB

    Grafika X360 má původ u ATi X1800. Samozřejmě to není určené pro provoz na LCD monitoru s velkým rozlišením. Na druhou stranu vydrží, což nelze říci o PC.

  15. 15 Sáva Arabadžiev 02.05.08, 02:05:48
    FB

    Zajímalo by mě jedno. Mám průměrné PC (Intel Core 2 DUO E8400 3GHZ a ATI Radeon HD3850 512 MB) a uvažuji o konzoli. Bude herní požitek lepší na mé sestavě nebo na zmíněné konzoli? Předem děkuji za radu.

  16. 16 Sáva Arabadžiev 02.05.08, 02:05:51
    FB

    A ještě jsem zapomněl na Windows Vista Ultimate a 4096 MB ram

  17. 17 Marian Hello 02.05.08, 02:05:51
    FB

    [15] Keď sa bavíme o GTA4 tak tvoj zážitok bude minimálne do zimy lepší na konzole ako PC ;-)

  18. 18 Martin Macek 02.05.08, 03:05:40
    FB

    [6] No... tak je to jinak nez jsem si myslel... ta sluzba je vsude, jen ne tady u nas :-) Ja jsem prave taky musel registrovat novej ucet, coz mi celkem vadilo, protoze mam jeden stalej Live! ucet, na kterym mam mail, MSN, SkyDrive a vsechno, ale nemuzu pres nej hrat treba zmineny GoW... pekne mne to stve.

  19. 19 Jirka Koroptev 02.05.08, 03:05:55
    FB

    Osobně jsem si zkusil Wii a můžu říct, že to je opravdu sranda a na grafiku jsem vůbec nekoukal ... ale tak na 14 dnů.

    Souhlasím s názorem, že pokud někdo má stolní počítač, který je na urovni konzole pro něj nemají význam. Alespoň ne pro mě, který hraje jenom RTS a občas nějaké to RPG. Co mi ale hodně vadí je politika Microsoftu, který značně zvýhodňuje XBOX oproti bežnému PC tím, že na něm zadržuje některé AAA tituly (exkluzivita). Je pravda, že se to pokouší dělat každá konzole, ale od výrobce každé konzole nemám OS, office a SQL server. Celé to podtrhuje jěště fakt, že herní divize byla dlouhodobě financována z běžného softwaru, takže jsem si tu exkluzivitu stejně platil. Tohle je prostě chování, které mi nesedí. Vůbec taky nemám radost z toho, že prodejci potom rok starou hru nabízejí za cenu nového AAA titulu. Nechápu, proč by měl být hráč PC takhle znevýhodněný a proto to nehodlám podporovat koupí konzole.

  20. 20 Jiří Havlena 02.05.08, 05:05:15
    FB

    Do skříně bych Xbox360 opravdu zavírat nedoporučoval... :-))) Pokud tedy není speciálně uzpůsobená na chlazení.

    Jinak souhlas - dnešní tzv. "next-gen" (ač spíš last-gen) konzole nemají smysl bez nějaké obyčejné HD plasmové nebo LCD televize. Možná kromě Wii. Čili pro běžného člověka je hodnota nákupu zhruba shodná s cenou nového PC s LCD monitorem (do 24").

    Ohledně her na konzole - je pravda, že jejich ceny jsou vyšší, ale zase je tu velmi velký obchod s použitými hrami - tj. koupíte, zahrajete si a prodáte. Případně koupíte už použitou - pokud vím, tak se na tohle hodně obchodů vyloženě specializuje. Nemluvě o půjčovnách her.

    [15] Zážitek to bude především trochu jiný.

  21. 21 Jiří Havlena 02.05.08, 05:05:22
    FB

    [19] Exkluzivita je zcela prostá - pokud sleduješ situaci okolo her, tak ti asi neuniklo, že největší zisky pochází v současnosti z prodeje konzolových her. A hlavní příčinou je zdá se vysoké procento pirátů u PC her.

    Když se producenti z Infinity Ward či Cryteku podívají na nějaké torrentové portály a tam uvidí, že Crysis či CoD4 mají desítky tisíc seeds a peers, či zjistí, že víc jak polovina lidí, kteří hrají on-line nemá originální klíč, tak asi nemají moc radost. A přechod primárně na konzole - kde se AAA tituly prodávají v milionech kusů je celkem logická volba. Dalo by se říci, že piráti zabíjejí AAA PC hry. Logicky - pokud si máš vybrat, jestli prodáš 4 miliony kusů, nebo jeden (navíc za vyšší cenu), tak je volba vcelku prostá.

  22. 22 Petr Havlíček 02.05.08, 05:05:31
    FB

    Jaké je použití XBoxu 360 jako multimediálního centra např. pokud ho srovnám s Windows Media Center ve Vistách?
    Plánuji si něco takového pořídit, ale spíše jsem uvažoval o tom, že bych z nějakého svého staršího počítače udělal HTPC a připojil ho k TV.

  23. 23 Jan Smetana 02.05.08, 10:05:21
    FB

    Osobně jsem šel před dvěma lety do Wii, protože mi šlo o zábavu pro více lidí než o konzoli pro jednoho. Toto potvrdil i fakt, kdy na pár akcích byla 2x XboX360 s HDTV LCD a jedno Wii s projektorem.
    Co můžu porovnat, je vnitřní provedení těchto konzolí. Zatím co u XboXe si tvůrci moc hlavu nedělali kam jakou sočásktu, obvod a kabel vloží, tak Wii má doslova nádhernou vnitřní architekturu.
    Nevím jak Test Drive, ale Bioshock na 1080p vypadal velice slušně a i když je člověk odkojený na PC, tak si na ovládání rychle zvykl.
    XboX má dle mě promakanější fce pro internetovou správu komunikaci i dema. Wii má něco podobného také (stahování her pro starší systémy - NES, SNES, N64.., posílání zpráv, hraní přes WiFi s kamarádem až po mezinárodní turnaje v Mario Karts).

    Přeji trochu štěstí při používání, zhruba třetina lidi co znám, měla s Xkem nějaký problém. Špatný grafický čip, vadná serie (pomáhal Towel trik), a tak podobně.

  24. 24 Radek Hulán 02.05.08, 10:05:40
    FB

    Tedy, i když z grafiky her nadšen nejsem (zblízka na LCD), tak ze 3 metrů na TV to vypadá dobře.

    Ale naprosto bombastický je XBox Live. Dema her, videa, hudba, seriály, prostě obrovský multimediální potenciál v malé krabičce propojené na internet přes Wifi. Zprávy, kamarádi, seznam hraných her, vše je prostě parádní. Vše se mimořádně snadno ovládá a má to přitom spoustu funkcí, prostě vynikající design a programování.

    Kvůli XBox Live jsem fakt moc rád, že mám XBox 360. To je obrovská konkurenční výhoda.

  25. 25 Petr 02.05.08, 11:05:04
    FB

    [22] Já bych to nedoporučil:
    1. hluk
    2. nepřehrává divx, xvid apod. (pouze přes media center z windows a to ještě přes reencoding)

  26. 26 Voice 02.05.08, 11:05:33
    FB

    Já jsem koupil Wii a zatím si nemůžu stěžovat. Golf je prostě golf a při Guitar Heroes člověk (teda alespoň já) stejně nemá čas koukat jinam než na ty prťavý čudlíky. Výhoda je že je to fakt tichý a netopí to (nějakých 35 watů je jako nic), jen při nahrávání je slyšet mechanika. Na lepší hry se chystám pořídit PS3, ale počkám až klucí šikmoocí přejdou z 0,65 na 0,45. Myslím že to bude coby dup.

  27. 27 Petr Havlíček 03.05.08, 12:05:41
    FB

    [25] OK, díky. Stejně plánuju spíš to HTPC. Přes Media Center si na svým PC přehrávám všechno audio, seriály v DivX a Xvid a a spoustu DVD filmů, který mám na disku.

  28. 28 Metlicka Michal 03.05.08, 11:05:39
    FB

    XBox 360 jsem měl rok a půl a kupoval jsem si ho právě kvůli propojení s Media Centerem. Hledal jsem řešení pro streamování a vzdálené ovládání Media Centera z jiného pokoje a tohle vypadalo velmi dobře.
    Celé to ovšem zkrachovalo na tom, že jsem nedokázal najít uspokojivý Mdia Center počítač, který by šel rozumně začlenit do zbytku hifi. Nabídka těchto zařízení je u nás oproti USA katastrofální.
    Samotný XBox jako herní konzole byl ovšem pro mě velké zklamání. User interface mně osobně připadá hodně pitomý a orientace v něm hrozná. Samotné hry jsou pravděpodobně po technické stránce dobré, ale vše, na co jsem narazil, bylo hrozně komplikované a špatně hratelné. Prostě nemám nervy na to makat několik dní na ovládání, aby mě ve hře neoddělali během prvních dvou minut (Gears of War).

    Naštěstí mi po roce a půl XBox zobrazil Red Circle of Death (přestože jsem ho používal opravdu málo) a po reklamaci mi vrátili v Electroworldu peníze. Koupil jsem za vrácené peníze PS3 a jsem fakt spokojený.
    Hry jsou daleko hratelnější, ovládání skutečně intuitivní a místo Mediacenter jsem koupil normální HD/DVD rekordér.

    Myslím, že Microsoft udělal kus práce a XBox Live je lepší služba než PS3 Store (i když i ten se zlepšuje), ale PS3 je konzole pro širší spektrum zákazníků.

    Měl jsem doma pár dní i Wii, ale ta grafika mě připadá už opravdu trochu mimo.

    Michal

  29. 29 Radek Hulán 03.05.08, 12:05:33
    FB

    [28] proboha, fanatismus :) Rozdíl v kvalitě samotné hry mezi PS3 a XBoxem 360 neexistuje.

    PS3 a XBox 360 mají podobný hardware i podobně starou GPU, jen jednu dělá ATI a druhou NVIDIA. Hry jako Burnout Paradise, GTAV IV a další spuštěné na XBoxu 360 či na PS3 od sebe nepoznáš, je to +/- to samé (na PS3 je mírně horší grafika, ale to při akční hře nikdo neřeší). PS3 má mírně horší gamepad a menší disk, ale to není zásadní, klíčový rozdíl je softwarově ovšem XBox Live - ten je zcela někde jinde.

    Poznáš zásadní rozdíl v grafice mezi konzolí a PC, ale ne mezi zmíněnými 2 konzolemi.

    Za další fanatismus bude ban.

  30. 30 Daniel Fibikar 03.05.08, 04:05:45
    FB

    [29] ale exclusivní titul jako Metal Gear Solid 4 a určitě i další Japonské hry to je prostě důvod proč koupit PS3, alespoň pro mě. I když teda mě potěšilo, že na XboX vyšel i Devil May Cry 4 :) Ale stejně plánuju po létě na PS3.

  31. 31 Voice 03.05.08, 05:05:46
    FB

    [29] no co se HDD týká, nemám ten pocit že v XBOXu jde jen tak nahradit normálním SATA 2,5" HDD,

    Když porovnám cenu

    HDD WD SCORPIO 2,5", 320 GB SATA II, 5400 RPM 8MB - 2.191,-
    Xbox 360 Hard Drive 20GB - 1.871,-

  32. 32 Radek Hulán 03.05.08, 08:05:16
    FB

    Mimochodem, GTA IV jsem to po hodině hraní vzdal. Není to můj styl. Nechcete někdo koupit originálku?

  33. 33 Petr 03.05.08, 09:05:00
    FB

    [32] Vůbec nechápu, kde se kolem GTA 4 bere ten povyk - tahle hra mi připadá typicky PCčkářská. Jestli něco můžu doporučit začínajícím xboxařům, tak dvě klasiky: Halo 3 a Forza 2 (s volantem).

  34. 34 Adam Donocik 03.05.08, 09:05:46
    FB

    [32] Za kolik Radku?

  35. 35 Radek Hulán 03.05.08, 10:05:45
    FB

    [34] stála mě 1800 Kč, za 1000 Kč?

  36. 36 fido 04.05.08, 01:05:27
    FB

    [35] tady koukam nekdo nakupuje v jrc, vzdyt tu hru je mozne koupit za 1500

  37. 37 Filip Kacerovsky 04.05.08, 11:05:37
    FB

    [25] Xbox divx i xvid od podzimního update umí. Problémem může být ze neumí titulky :)

    [35] Pokud se s kolegou nedohodneš, tak co výměna za Halo3? Mám tu nerozbalenej kousek a ty ho o článek dál ho sháníš

  38. 38 Beniak Marek 05.05.08, 02:05:17
    FB

    Koukám, že se nás rozhuduje dost. U mne to mluví spíš ve prospěch PS3. Xbox Live! asi omrzím a provázanost s Media Center mne neosloví z jednoduchého důvodu - OS X. Co se grafiky týká tak jsem byl nadšený. Když jsem je zkoušel tak jsem neviděl prakticky rozdíl (jeden kamarád má Xbox 360 a druhý PS3). Zkoušel jsem to na 42" plazmě (HD) ze tří metrů a moc se líbilo. Tichost PS3 je také super. Nechce se mi chodit do skříně když s tím něco potřebuji udělat. Repro JBL sice přeřve Xbox hravě, ale jakmile je nějaká akční scéna tak volají sousedé. Xbox Live! u mě přetluče možnost přehrávat Blueray filmy, které snad rychle spadnou na ceně.

  39. 39 Jiří Havlena 05.05.08, 09:05:10
    FB

    MarB: U XBL jde především o provázanost s ostatními hráči (živá komunikace přes headset, bezproblémový a provázaný multiplayer, spousta statistik, achievements...) - prostě komunikace s ostatními je fajn. I když IRC je IRC, že :-) Na tom nemá co omrzet.

    Jak dopadne PS Home, uvidíme teprve v budoucnu.

    Obecně multiplatformové tituly vypadají buď stejně, nebo v drtivé většině o chlup lépe na Xboxu a běhají také obvykle lépe na Xboxu. Nicméně nejde o nějaké výrazné rozdíly - technicky zastaralé jsou už v podstatě obě "present-gen" konzole.

  40. 40 Mirek Novak 06.05.08, 02:05:27
    FB

    Pořídil jsem si Wii. Cca 14dní. Občas jsem hrál něco na PC, grafika prima ale jinak nuda (a hlavně zábava jen pro jednoho před monitorem). Konzoli jsem si pořizoval kvůli hratelnosti a kvůli vtažení rodiny do hry. A Wii je v tomto prostě nedosažitelná. Již zmiňovaný golf je opravdu o tom, že hraješ golf, mácháš holí a funguje to (Tiger2008 jinak muj HDC je 10), bowling oprawdu hraješ, řada dalších pitomostí, o které by jsi na PC ani nezavadil ale ve spojení s ovládáním Wii mají úplně jiné kouzlo. A grafika, ano je špatná, ale můžu říci že je to asi to poslední co banda pokřikujících spoluhráčů sleduje. Prostě pokud chceš hrát a nechceš u toho být sám (neuvažuji hraní po síti) tak Wii (a zvlášť WiiFit) je jednička.

  41. 41 Aleš Km. 06.05.08, 04:05:58
    FB

    [20] půjčovny her ? Můžu se zeptat na nějakou existující v ČR ?

  42. 42 Michal Dvořák 10.05.08, 11:05:20
    FB

    [42] Pravděpodobně myslel něco jako gamebazar.cz, že hru prostě koupíš, nějakou dobu ji máš a pak ji za víceméně stejnou cenu můžeš prodat.

    BTW dneska mi XBox udělal dvě krásné půlkruhové rýhy na Burnout Paradise DVDčku :(. Dejte si pozor na hýbání s konzolí při hraní - nejsem si toho sice vědom, ale asi s ní někdo strčil nebo co...

  43. 43 Jakub Nimmrichter 25.09.10, 10:09:21
    FB

    Mám dotaz ohledně aplikace podpory DivX na XBOX 360 Elite. Neví někdo kde se dá stáhnout příslušná aplikace vč. návodu na instalaci?
    Předem díky za radu, popř. link na soft a návod