WELL.DONE (hulan.cz) má zbrusu nový design

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

WELL.DONE (hulan.cz) má zbrusu nový design

WELL.DONE old

Po více než roce vládnutí studené modré barvy přichází na WELL.DONE nový design, který je podstatně veselejší a barvitější. Jeho zadání (skvělé grafičce) Ivaně Bednářové znělo slovy „radostně a jásavě“, a osobně si myslím, že se cíl podařilo splnit, nový design je nasycen řadou prvků, a přesto se na webu snadno a rychle orientuje.

Jak to probíhalo? Ve středu odpoledne byl vytvořen Ivanou první návrh, v noci jsme jej zpřipomínkovali, a Ivana jej bleskurychle pilovala, ve čtvrtek se na grafice nedělalo nic, měl jsem jinou práci, a v pátek jsem poměrně velice složitý návrh během 6 hodin převedl do validního XHTML 1.1 (včetně správně posílaného MIME type application/xhtml+xml, což nedělá v ČR nikdo, přestože je to požadavkem) a validního CSS 2.1.

Budu rád, když se k designu i návrhu webu v komentářích vyjádříte. Zatím není do nového designu převedena frontpage hulan.cz, ta bude následovat začátkem příštího týdne - již je převedena.


Komentáře

  1. 1 Jirka Pech 08.10.05, 12:10:32
    FB

    Well done.

  2. 2 pakki 08.10.05, 12:10:52
    FB

    Přes všechny ty egoistické výlevy, "cenzurování" příspěvků jsem musel uznat, že původní design byl opravdovou špičkou. Ten motiv s tou slečinkou a autem byl takový... hulánovitý, ale zbytek (barvy, uspořádání...) se mi fakt líbil.

    Na novém tématu se mi líbí ten pomeranč, je to takové živé a organické. Barvy nic moc (modrá je takový "standard"), ale třeba si ještě zvyknu. Ovšem ten "ubrus" po stranách je celkem tragédie. Je to takové "těžké" a odvádí to pozornost. V tomto případě bych se držel motta "méně je více" a buď bych to úplně vyhodil nebo aspoň nějak znenápadnil.

  3. 3 Radek Hulán 08.10.05, 01:10:05
    FB

    [2] je to otázka zvyku, "pyžamo" rozhodně zůstane, protože fakt neodvádí pozornost, navíc, design se zásadně hodnotí za 3 dny, první položená otázka nemá smysl ;-) To ví každý (web)designér :-)

  4. 4 Radim 08.10.05, 01:10:15
    FB

    Přijdu takhle večer na Radkův blog a co nevidím... on-line eShop s ovocem a zeleninou. To s tou ženskou v autě k tobě pasovalo více (viz. tvé předchozí příspěvky na téma ženský). Citrusové plody mi k tobě moc nesedí.

    Kostkovaná "košile" na kraji mi zase připomíná usazeného třicátníka. Tak nevím. Vypadá to hezky, ale předchozí modrá barva byla lepší (modrou mám navíc rád).

  5. 5 carnero 08.10.05, 01:10:16
    FB

    Miluji modrou barvu, ale přesto ten původní vzhled byl divný... takový drsný a nedoladěný. Nějak mi celkově neseděl dohromady a nelíbil se. Toto je mnohem lepší. Takové jemně dokonalé. A ovoce... takže zdravé :)

  6. 6 Radek Hulán 08.10.05, 01:10:19
    FB

    [5] ano, cítil jsem to stejně, tento nový web je mnohem více sladěn, barevně i koncepčně, proto působí přes svoji grafickou bohatost příjemně a nenásilně, a přitom svěže

  7. 7 MARINAKX 08.10.05, 01:10:36
    FB

    Konečně jsme se dočkali : )
    zUBRUSu nový design to zrovna není jen vyměna grafily : /, která je podle mě také "plná". Na první pohled ja to dost rána do obličeje (člověk v těch texturách musí hledat text...)
    jde tedy o první dva obaly ubrus a noviny, které stežují orientaci. Ubrus je takový domácký, ale ty noviny jsou spiš jako z nějaké "internetové prezentace" navrhnuté mgm aby to bylo hezký : ) A ta hnědá je trošku deprimujici, podzim prichazi... ta modrá moderna předtim byla neutralni i kdyz ne tak teplá...

    a že " design se zásadně hodnotí za 3 dny" jiste až si prohlédneme textury a naučime se koukat na obsah a ignorovat grafiku : p Ne každý návštěvník dá webu 3 dny šanci....

    + ješte každý asi čeká nadpis v citrusech a on neni...(dobře vidět)

  8. 8 Peta 08.10.05, 01:10:37
    FB

    Mozna by bylo dobre zvyraznit nahore nazev stranky.
    Soucasny nazev moc nevynikne.

  9. 9 Radek Hulán 08.10.05, 01:10:43
    FB

    [7] špatná úvaha, novým návštěvníkům se nový design jednoznačně líbí, problém je vždy jen s pár konzervativními starými, část z nich si prostě musí ony 3 dny zvykat, a nemá se smysl "starých" ptát dříve ;-) Viz root.cz a mnohé další.. ;-)

    Gratuluji Radku, nový design Vaší stránky je prostě skvělý!

    Někomu se líbí červené auto, někomu modré, a pokud někdo jezdil 2 roky v modrém, chce je často i nadále, protože nemusí přemýšlet. Ten, kdo ale auto ještě neměl, rád přijme červené...

    Navíc, nový design je podle mě mimořádně přehledný a skvěle čitelný, podívej se třeba na tento článek. Hnědou barvu člověk nevnímá, a článek je bílý a nadpis oranžový. Luxus a přehlednost, ale chápu, že někteří lidé jsou, ehm, příliš konzervativní, aby toto ocenili, když jsou v "šoku" z nového auta, a hledají řadící páku :-))

  10. 10 Radek Hulán 08.10.05, 02:10:09
    FB

    [8] souhlas, zvýrazněno :-)

  11. 11 bohem 08.10.05, 02:10:11
    FB

    .. pozadí fixnout tak je to super..

  12. 12 llook 08.10.05, 03:10:45
    FB

    A to jsem si o tom předchozím designu myslel, že je to kýč :-)
    Nejvíc se mi nelíbí nízký line-height, zejména v menu.

    Ty noviny - vlevo nahoře je malá nekonzistence - slovo "tvůrci" je kontrastnější než zbytek a ruší. A vůbec celé noviny jsou moc vidět, chtělo by to jas trochu doprava a kontrast trochu doleva a ještě maličko rozostřit. A opálené hrany mi připadají jako namalované nástrojem štětec nebo airbrush a pak rozmazané nástrojem prst.

  13. 13 Kartelus 08.10.05, 06:10:10
    FB

    Výjdu z vícetýdenní anonymity a také se vyjádřím. Jako většina "průměrných mužů" také více inklinuji v dnešní době už k provařené modré barvě. To je statisticky doložitelný fakt (ženy a 4% jedinci růžovou). Změna je život a chuť ke změně ve vodách stojatých se cení. Konec filozofování. Z pohledu zmlsaného nadšence do všeho graficky ÚČELNĚ přítulného mám malinko dilema. Geometrický střed se mi jako celek líbí a je tam myšlenka, ale ubrus mi sem, z pohledu zaměření Tvého blogu, nepasuje. Naopak podklad z novin a účelově opálený pergamen je zajímavě zakompovován. Využil bych jej na zvýraznění hlavního obsahu. Jak? Ubrus tu považuji za berličku pro začlenění opakujícího se prvku a snaha nezatěžovat příliš připojení návštěvníka (vyplnění hluchého místa je noční můrou všech grafiků, kor u fixního layoutu). Už z toho "se učení" magořim :). Ubrus bych dal pryč a využil bych většího opakujícího se bloku z novin jakoby umístěného za tmavě (hnědým) kouřovým sklem. Tím by se vyřešil hlavní problém. Text "Well Done (c) Radek Hulán" by musel být světlejší barvou a byl by "konečně" snadno k přečtení, přesto oddělen (tmavý font na téměř "šedivém" až černém podkladu není zrovna nejlepší kombinace). Zvýraznilo by se i opálení pergamenu a návštěvník by se snadněji zaměřoval na samotný text. Takhle si totiž malinko připadám jako voayer šmírující sousedovy dcery klíčovou dírkou :). Další věc kde vidím prostor k oživení je obrázkový titulek, ten by se dal využít pro každou z kategorií. Např.: POLITIKA: mohl by tam být pan Topolánek ohnivě hovořící k davu; PC:TUNING: pohled na hořící vnitřek počítače vyšší třídy; MÁM RÁD... : zmíněné citrusy a něčí pořádně kyselý škled; I HATE APPLE: jablíčko s "usmívajícím" červíkem; BUSINESS: optimisticky se usmívající Viktor Kožený se zdviženým prostředníčkem naznačující vztah k manuální práci; VŠE MOŽNÉ: pejsek a kočičku vařící dort z prošlých potravin z (hyper|super)marhetů; Linux: hokejisté Pittsburgu Penguins v oslabení těsně před střeleným gólem; SYMBIAN OS: pravá pálená cihla s detailem na displey z prvního komerčně nazývaného mobilu ATD.
    To byla samozřejmě recese :) Jo ještě by se mohl nabízet výběr mezi starý a novým vzhledem.

  14. 14 petr 08.10.05, 08:10:26
    FB

    Je to určitě mnohem hezčí než starej design, ale jak už tu někdo psal... Tenhle pomerančovej styl mi k tobě prostě nesedí. Přijde takový pozitivní a že by to snad i vyvolalo klid, což je ale v jasnym rozporu s tvými články, které klid nevyvolávají.

  15. 15 dENIS 08.10.05, 08:10:53
    FB

    Na první pohled to na mně dělalo dojem jako "moderní" samoúčelný layout s nutnou přírodninou v záhlaví, která sice lahodí oku, ale s obsahem/autorem nesouvisí. K vidění bývají zejména zelená tráva, květiny apod.

    Po chvíli jsem si všiml dvou pomerančů v pravo a pak mi to došlo:))
    Výtky bych měl jen k texturám:

    - Látková textura je příjemná, ale po svém grafikovi bych vyžadoval texturu, která "sedí" (nejde lehce poznat hranice) - pokud to tedy není záměr. U tvé je vidět jasně přechod.

    - Noviny je lepší vyfotit, než skenovat. Na skenu oboustranných tiskovin se nasnímá částečně i druhá strana - což je na textuře patrné. Asi bych ji lehce ztlumil, na můj vkus příliš tahá za oko.

    Takže až na technické detaly u textur se mi to líbí.

  16. 16 Lada 08.10.05, 09:10:21
    FB

    Mě se současné stránky moc líbí, navíc mám Windovs pomocí TuneUp 2006 laděná do světlé hnědi, takže mi to sem padne. Modrá je dobrá, ale změna neuškodí.

  17. 17 mandus 08.10.05, 09:10:34
    FB

    No tak nevím... minulý motiv byl hezčí, ale asi jde o zvyk. Jinak se mi líbí ty "otrhané kraje". Ale, že je to položeno na tom ubrusu, se mi moc nelíbí - a moji pozornost ty tmavý kraje teda trochu odvaděj. Přehlednost a vyraznější kontrast tomu nechybí, rozříznutý pomeranč docela ujde, ty dva celé už mi tam nepasujou :-) ... ale hlavně abys psal dobré (někdy i výborné) články!!!

  18. 18 Aleš Janda 08.10.05, 09:10:42
    FB

    Ale jo, je to nezvyk, ale možná o trošku lepší a veselejší než ta původní těhotná žena na tmavě modrém ;-)

  19. 19 Aleš Janda 08.10.05, 09:10:44
    FB

    Jak jsi přišel na to, že "nikdo neposílá" správný MIME typ XHTML 1.1?
    Já třeba ano :-)

  20. 20 Bufobufo 08.10.05, 09:10:46
    FB

    Ten kapesník okolo se mi zdá až příliš výrazný , tahá mi to oči do stran:(

  21. 21 Aleš Dobrovolný 08.10.05, 10:10:24
    FB

    No, popravdě řečeno, ta ženská s tím bourákem mi přišla rajcovnější... Nicméně pomeranče, proč ne, já tam mám chmel.

    P.S.: i kdyby tady nebyl vůbec žádný design, stejně asi 80% článků si s chutí přečtu. A k některým se i vracím.

  22. 22 Jan Angelovič 08.10.05, 10:10:28
    FB

    Nový vzhled se mi líbí, připomínky směřuji spíše obecně k layoutu:

    Záhlaví je příliš vysoké, článek v 1024x768 začíná v půlce okna.

    Fixní šířka sloupce s textem je příliš malá, zvláště po "odečtení" pravého menu. Ano, užší text se lépe čte, ale nic se nemá přehánět.

    Doporučuji trochu větší písmo. Už vzhledem k tomu, že v IE se nedá zvětšit a v Opeře jen zoomem. (OT: úmí Opera zvětšit jen písmo?). Ale chápu že takto úzký sloupec o moc větší písmo nesnese - viz předchozí bod.

  23. 23 Escort 08.10.05, 10:10:39
    FB

    Tento design sa mi veľmi páči! Teraz nehovorím o obsahu, ale o designe a toto je fakt pekné, prehľadné a konečne je tu čo? No predsa ZMENA :c

    Teraz stačí už len dokončiť "hlavný" web hulan.cz a konečne tu máme ASPOŇ pekný web, nehovoriac o kvalite článkov ;)

  24. 24 Escort 08.10.05, 10:10:43
    FB

    [22] Jasné, že sa dá, stačí držať [Ctrl] + kolečko na myši a potom už len posúvať ;)

  25. 25 dgx 08.10.05, 10:10:52
    FB

    Blog stárnoucího muže? :-)

    Ne vážně, když si člověk zaroluju sem dolů, kde píšu komentář, nic radostného nebo jásavého nevidí. Naopak, zbytky novin a zašedlá košile, navodí spíš nostalgii. "Jo tady asi nějaký stárnoucí taťka vzpomíná na stará dobrá léta, když byl ještě ve straně a proháněl soudružky."

    Ale abych nebyl špatně pochopen - neříkám, že design je špatný. Vůbec ne! Jen nevhodný pro tento site...

    Pár připomínek
    - titulek WELL DONE velmi zaniká, chtělo by to řešit úpravou podkladu, nikoliv zvetšováním

    - v IE nejsou vidět první písmenka u "Pište s diakritikou..." nebo "Redakce neodpovídá...."

    - datum a čas komentářů spíš vypadá, že patří k tomu následujícímu

    No Radku, myslím, že to zpracování titulní montáže Tě začne velmi brzy štvát, že se dočkáme lepšího ;)

  26. 26 Radek Hulán 08.10.05, 10:10:57
    FB

    [26] - pozadí asi vyměním
    - titulek se mi zdá výrazný dost (zkus Ctrl+R)
    - "Blog stárnoucího muže?" :-))) vole, btw, nejsi náhodou starší?

  27. 27 dgx 08.10.05, 11:10:02
    FB

    Muži jsou stárnoucí od už narození, nicméně starší vážně nejsem. Ale to je jedno, popisoval jsem vizuální dojem z webu, nikoliv z Tebe :-)

    Titulek je stále nevýrazný, konkrétně myslím WELL DONE, část RADEK HULAN je lepší. Zkus se na to podívat i z jiného CRT a LCD (zkoušel jsem obojí).

  28. 28 jakub 08.10.05, 12:10:01
    FB

    [27] Barevná kombinace není vůbec špatná, jenom mi to přijde trochu moc věcí naráz - noviny, kapesník/ubrus/pyžamo a pomeranče. dgx to s těmi soudružkami vystihl, být tam místo pomerančů fronta na pomeranče, bylo by to dokonalé...:-)

    Konec srandy, titulek už je opravdu výrazný dost, na změnu (vyhození) pozadí se vyloženě těším a i kdyby tu už žádná změna neproběhla, tak si vypnu obrázky. Obsah se nezmění...

    [25] Jenže popisovaný postup ti nazoomuje celou stránku a ne jenom text, jak to dělá Firefox. To ale vůbec nevadí, Opera je stejně [flame]nejlepší[/flame]:-)

  29. 29 Karel N. 08.10.05, 12:10:01
    FB

    Je to pěkné, jen ten flanel rADO :-)

  30. 30 Tomas J Stehlik 08.10.05, 12:10:05
    FB

    Nový dizajn je trochu mdlý, čo sa týka farieb a kontrastov. Prílišná blízkosť tmavého okraja znižuje čitateľnosť.

    Navrhujem zvýšiť nápaditosť v ovocnom páse, ktorý trochu postráda ideovú podstatu vo vzťahu k náplni webu. Obrázok s výraznejšou farebnosťou oživí celú stránku.

    Naviac bude vhodné zvýrazniť ešte logo v hlave stránky. To totiž zaniká. Navyše, z typografického hľadiska, nie je vhodné takýto element umiestňovať na členitý podklad alebo obrázok. Pôsobí to degradujúco, a psychologicky môže dôjsť k zníženiu dôveryhodnosti, kvôli zníženej čistote, jasnosti a čitateľnosti.

  31. 31 Tomm 08.10.05, 12:10:10
    FB

    Mně se to barevnou kombinací líbí, možná až na to pozadí. Co se mi ale k takovéto barevné kombinaci hodí více, by asi bylo něco "old-fashioned", jako například hanyZpage - styl "Staré dobré retro"... Ale jinak - velmi povedené!

  32. 32 karel 08.10.05, 12:10:36
    FB

    Jestli bylo zadání "radostně a jásavě" tak se to myslím moc nepovedlo - design se mi líbí, ale tomuhle zadání teda vůbec neodpovídá. Můj první dojem naopak je: nostalgie, "antique filter" z Photoshopu, 30. léta apod. Dívám se na to na LCD na notebooku, možná to bude tím.

  33. 33 lukas 08.10.05, 12:10:55
    FB

    včetně správně posílaného MIME type application/xhtml+xml, což nedělá v ČR nikdo, přestože je to požadavkem

    To rozhodně není pravda, řada blogů a mikro-webíčků nějakých striktních webdesignerů to moderním browserům posílá. Ale není to spíš nevýhoda? Stránka se pak nezobrazuje postupně s tím jak se načítá XHTML kód, ale naopak se nic nezobrazí a až když se XHTML načte úplně celé, zobrazí se stránka. To je podle mě naprosto zabité.

    Jinak tenhle design se mi možná i celkem líbí, předchozí byl IMHO příšerný a bez nápadu. Vlastně si nevzpomínám, že bych od ART-PNG viděl něco s nápadem.

  34. 34 Martin Picek 08.10.05, 12:10:59
    FB

    Mně se to moc líbí (už proto, že jsem nedávno udělal podobný :-D), i když se to (například komentáře) hůře čte. Jen bych odstarnil / vyměnil ty pomeranče vpravo, ty se tam nehodí.

    Zajímavé - proč návrhy I. Bednářové pro tebe vypadají o několik tříd lépe než ty pro ostatní? :-)

  35. 35 Joshua. 08.10.05, 01:10:17
    FB

    Na mě také nový design nepůsobí moc vesele. Nejvíce to zapříčiňuje asi ten ubrus - připomíná mi košili mého praotce :) To samé pomeranče v headeru - to není vůbec "hulánovský"... mnohem víc by se tam hodila nějaká spoře oděná slečna...

    Naopak noviny v pozadí vypadají dobře a "ohořelý" rámeček článku je také super!

  36. 36 dannick 08.10.05, 01:10:20
    FB

    Ahoj rADo,
    mohl by si být jako Pixy a psát něco o vaření ;-)
    Ta hlavička s tim ubrusem fakt vypadá tak, jako e-kuchařka.

    Hned jak sem viděl Tvůj nový design, tak jsem dostal hlad.

  37. 37 Radek Hulán 08.10.05, 01:10:27
    FB

    [36] ty nejsi cílová skupina, cílová skupina jsou lidi 30-40 let, kteří mají finance, a chtějí je u F-ART AGENCY utratit. A těm se "pyžamo v pozadí" líbí :-)

  38. 38 maxx 08.10.05, 01:10:32
    FB

    Super design, předchozí měl taky něco do sebe, ale tenhle je nápaditějíší.

  39. 39 MARINAKX 08.10.05, 01:10:49
    FB

    [9] Částečně s první částí souhlasím o setrvačnosti, ale desing rozhodně není luxusně dokonalý, který jsme po minulém čekali asi všichni.
    A že ten pomeranč neni focen makrem teda teda.. to působy podobně nedokonale jak byla předtím ženská slepena s autem.. "musis" poskytnout nějaké chutné detaily : ) Nepochybuji, že hlavička projde ještě hodně upravami od včerejšiho stavu..

    Je fakt, že jsou komentaře přiliž nalepené na sebe a taky mi tam začalo vadit to jediné anglické slovo FROM

    Také musíš vyměnit favicon za nejakou hnědou..

    Celkově desing možná dopadl tak protože ho dělala žena na koukáni (hodnotím podle výsledku to nejsou předsudky : ) a ne muž na použivání, nebo z vypočítavím záměrem ; )
    Jak tady už bylo napsáno desing se nehodí k obsahu nebo jsi snad změnil názory a osobnost ? Desing by se hodil spíš k moderní restauraci/čajovně : ) Ty mi nepřipadáš jako človek srkajici čaj a listujici novinama. U tebe bych spiše čekal záběr jak na ženské bříško kape vymačkávaný pomeranč : ) nebo hold nejaký ten HW...

    Tak to dopadá, když si to člověk neudělá sám : )

    "cílová skupina jsou lidi 30-40 let, kteří mají finance, a chtějí je u F-ART AGENCY utratit. A těm se "pyžamo v pozadí" líbí :-)" tak to potom spíš odpovídá za předpokladu že jsou zastarali.... ale to si pak odporuje s tou změnou vs setrvačnosti : )

  40. 40 Jozef Sevcik 08.10.05, 02:10:08
    FB

    Mne sa to paci. Trochu tazsie sa mi to cita, ale nato si zvyknem za den-dva. Zvlast sa mi paci ten napad s novinami. Takze gratulujem.

  41. 41 Arcao 08.10.05, 02:10:26
    FB

    ...včetně správně posílaného MIME type application/xhtml+xml, což nedělá v ČR nikdo, přestože je to požadavkem...

    Jak už to tady v diskuzi napsal [19] a [34] opravdu docela dost webů posílá správné MIME. Bohužel jsem ho musel u jednoho svého webu přechodově vypnout, protože NN 6.0 i přesto, že běží na jádře Gecka, tak si nedokáže poradit při parsování XML kódu a hlásí chyby na zcela náhodných místech, i když je XHTML zcela validní (i v Relaxed HTML validatoru). Jen si musím najít čas a poupravit ten kus toho tvého kódu na ověření, zda browser podporuje application/xhtml+xml či ne.

    Poznámka pro Radka: Když při psaní komentáře označím kus textu a použiju příslušné tlačítko pro použití tagu, tak by se mohl ten BB tag vložit okolo označeného textu místo nakonec. Někde jsem to už viděl a vím že se to dá naprogramovat. A ještě by bylo dobré, kdybych si mohl před odesláním zobrazit, jak bude komentář vypadat. Dík.

  42. 42 t-turion 08.10.05, 03:10:01
    FB

    konecne nejaka zmena. je to pekne. len ten pravy blok mi pripada moc monochromaticky [dvoj farebny]. ale inak je to vydarene

  43. 43 hrtak 08.10.05, 04:10:19
    FB

    Na PC to vypadá skvěle, ale teď sem si to otevřel na PDA a to je hrůza, první písmeno v každém řádku zabíhá do hnědého pruhu a asik třetina textu je z každé strany podložena těmi novinami, takže to skoro nejde číst.
    Velká škoda, buďto budu muset přestat well done číst na cestách nebo se smířit s věčným označováním textu (nebo se modlit za Operu pro PPC Phone Edition :o)... škoda

  44. 44 Radek Hulán 08.10.05, 04:10:23
    FB

    [44] pro PDA a mobil je přece http://wap.hulan.cz/

  45. 45 hrtak 08.10.05, 04:10:29
    FB

    [45] tam není kompletní menu ani nejdou pridavat prispevky, nejak jsem si moc zvykl tam chodit pres full web, holt se budu muset preorientovat no :o). Jen pridavam sve postrehy z noveho designu, jak se projevuje i na jinem zarizeni ;o)

  46. 46 MartinAk 08.10.05, 06:10:28
    FB

    Jestli se můžu připojit s konstruktivní kritikou, tak bych podotkl - kromě toho, že nový design se mi celkově líbí - že horní lišta stránky s titulkem WELL DONE a pod tím navazující obrázek s ovocem mi připadá příliš široký. Na rozlišení 1280x800 tak vidím jen pár řádků nejnovějšího článku a pro to, abych viděl jeho větší část, musím hned po načtení stránky scrollovat dolů. Mírné zmenšení výšky titulků by mě vyhovovalo.

  47. 47 Majki 08.10.05, 08:10:10
    FB

    [3] No, musím uznat, že vše vypadá opravdu skvěle...ale musím souhlasit s pakki, ten "ubrus", nebo "pyžamo", jak to nazýváš ty, bylo první, co mě "třísklo" do oka a co při čtení článku pořád tahalo oči pryč, na okraj, stále to odtahovalo mou pozornost právě na to "pyžamo" A to není dobře. Pokud má člověk vnímat obsah a ne "barvu", tak "pyžamo" není určitě ta dobrá volba. A zdá se, že to není jen můj názor ;)

  48. 48 adrive 08.10.05, 09:10:06
    FB

    Wou. Vcelku fajn, ale ... zmenšenie písma nepôsobí dva krát najlepšie, ešte že môžeme browsermi zoomovať. Je mi jedno, čo je okolo, aj keď pomaranče sú moc kontrastné k ostatku, ale sú predsa väčšinou zrolované... Ten text mi vadí asi najviac...
    Tak isto aj položky v menu sú nejaké... nevýrazné..

  49. 49 Džej Ár 08.10.05, 11:10:09
    FB

    [42] Jak to udělat se dočteš třeba tady.

  50. 50 Radek Hulán 09.10.05, 12:10:28
    FB

    [50] v tom skriptu je chyba, správně je to takto

  51. 51 I-Am-Lost 09.10.05, 12:10:56
    FB

    Tak Radku, aby som zhrnul svoje prvé dojmy. Je to riadny kontrast medzi "šedou" teda pozadím a "živou" teda ovocím. Celkový dojem je hádam taký: Už tu chýba nejako dobre umiestení obrázok fajky a je to blog päťdesiatnika. Viem, že môj názor to nejako veľmi neovplyvní aspoň by som inklinoval k väčšine a to tak, že by som odporučil vymeniť tú vreckovku na pozadí.

  52. 52 felipe 09.10.05, 01:10:16
    FB

    Radku - promiň, dadaistický hispánsko-ovocnářský motiv si mě nezískal. Modř podkladu byla jedna z nejkrásnějších odstínů modré, jaká je kde k nalezení, a celý blog šetřil unavené oči čtenářů, z nichž beztak většina zírá do monitoru denně. Písmo bylo zmenšeno víc, než je zdrávo a celý web je teď výrazně méně přehledný.

    Osobně to chápu hlavně jako skvělou ukázku tvých programátorských a webdesignerských schopností (6 hodin je asi výborný výkon) a podprahovou reklamu. :) Hele - tohle svedu za večer.

    Což mi přijde v pořádku - využil bych ty služby, kdybych to potřeboval a byl schopen zaplatit. Což nic nemění na faktu, že při vzpomínce na původní design se mi chce zlostí brečet. Už jsem si tady zvykl.

  53. 53 carnero 09.10.05, 03:10:34
    FB

    Rád bych upozornil na fakt, že ikonka webu (ta co se zobrazuje u bookmarku nebo URI) ale vůbec neladí k novému designu... nebo to je mou cache? Vidím stále modrou u oranžo-hnědého designu.

  54. 54 Mirek 09.10.05, 05:10:24
    FB

    Radku, koukám že nemáš v zdrojáku deklaraci XML. Je to chyba nebo záměr?

  55. 55 Bochi 09.10.05, 10:10:42
    FB

    Mně tento nový design bohužel moc neoslovil. Neumělá fotomontáž v hlavičce toho minulého byl kýč, v tomto směru je to teď lepší, ale nyní jsou zase v hlavičce pomeranče, což je takové ohrané klišé a tak samoúčelný grafický prvek (vzhledem k zaměření webu), že to až mlátí dveřmi.
    Velice se mi naopak líbí ten novinový podklad a otřepené okraje, jen by mohl být méně nápadný. Což zase nemůžu říct o tom ubrusu, který tam za prvé moc nezapadá a za druhé mi hrozně tahá oči (i když zopakujete "...fakt neodvádí pozornost..." třeba tisíckrát, stejně se to nestane pravdou, každý to vnímá subjektivně jinak a každý asi sám za sebe ví, jestli mu to pozornost odvádí, než vy za něj, nemyslíte?).

  56. 56 Anonymous1 09.10.05, 12:10:20
    FB

    [55] Deklarace nemusí být, je-li kódování UTF-8, myslím. Ale v 12.06 zde kódování chybí.

    [56] Pyžamo by za oči netahalo, kdyby nebyl vidět přechod z jednotlivých částí.

    Noviny jsou ok, ale dal bych je trochu světlejší, pomerančovou hlavičku ale raději odstranil - je příliš velká, i na 1400x1050 mám problém přečíst více než pár řádků prvního článku, navíc se mi ten pomeranč nezdá tvarem. A hlavně - k hnědé se mi nehodí, k webu také ne. Musí-li ýt ovoce, volil bych nějaké mango nebo ananas, které vypadají lépe v této barevné kompozici.

  57. 57 Radek Hulán 09.10.05, 01:10:13
    FB

    [57] XML deklarace nemusí být, pokud je web v UTF-8, stejně tak "kódování" zde nemá co dělat, posílá se jako header().. V XML se přece kódování uvádí právě XML deklarací, nikoliv někde uvnitř jako charset. Chce to více znalostí, pánové ;-)

  58. 58 dimmu 09.10.05, 02:10:00
    FB

    XML deklarace nemusí být, pokud je web v UTF-8

    a UTF-16, doplnil bych...

  59. 59 mir 09.10.05, 02:10:23
    FB

    umí.. - nástroje-nastavení-pokročilé-písma a tam můžeš nastavit co chceš a nebo celkově-(min velikost písma)[22]

  60. 60 PeterBA 09.10.05, 03:10:50
    FB

    Ahoj. Postupne prichádzam k tomu že sa mi nový design páči. Má v sebe veľa zaujímavého. I keď mi prichádza "sépiovými" farbami trošku retro, ale každopádne chválim zmenu (pôvodný design vo mne nevyvolával príjemné pocity). Na okraj, bol pomaranč v hlavičke sladký? Fotil si ho sám a potom zjedol? :-)

  61. 61 Plaváček 09.10.05, 04:10:13
    FB

    Staré, ale přesto české přísloví praví, že kdo nic nedělá, nic nezkazí. Pokaždé, jak někdo přijde s originální myšlenkou či výrazným designem, je hned rádobyprofíky a extra znalci považován za nemehlo. Na mě se něco podobného sneslo asi tak před rokem, a dnes zase (viz poslední komentáře na mém Blábolníku).

    A to i přesto, že mě osobně se tenhle design celkem líbi (což je subjektivní dojem), i když jednotlivé prvky k sobě příliš nepasují (to je objektivní fakt). Na druhou stranu, na stolku na terase mám ubrus podobného zrna a chodím tam červené vínečko popíjet vcelku rád. :)

    Co dodat. Až tito kritizující budou mít za sebou přes stovku hotových projektů, pak ať přijdou, jejich názory budu respektovat. Do té doby jsou to pro mě mladí nevycválaní neumětelové, kteří se domnívají, že umí kritizovat. Neumí. Kritika je totiž činnost, která vyžaduje velkého a tolerantního ducha.

    Nezbývá, než se s tím bahnem kolem nás smířit a dělat si svoje.