Telefónica O2 svévolně mění klientům tarify

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

Telefónica O2 svévolně mění klientům tarify

Business 18.12.08

Dějí se to věci... Včera jsem poslal reklamaci na chybně účtované datové sužby (vyšší o nějakých 15.000 Kč + DPH), a dnes mi od O2 přišla nevyžádaná SMS. Přestože mám podepsanou písemnou smlouvu na tarif Neon XL s 50% slevou (neomezené volání na pevné linky a veškerá čísla O2, plus 400 minut zdarma na další linky v celkové ceně 1000 Kč), tak v O2 mi dnes svévolně změnili tarif z Neon XL na Neon XL Basic.

Asi tím O2 chtěl "vyřešit" reklamaci, tedy údajnou interní nemožnost provozovat hlasový Neon XL tarif a Internet 1024 Plus datový tarif (na což mám jimi podepsanou písemnou smlouvu).

Tento tarif nabízí "bezplatné volání /  videovolání na 1 číslo z mobilní sítě O2 nebo pevnou linku zdarma", tedy nikoliv na libovolná O2 čísla. Úžasně "výhodná" změna.

Co k tomu dodat. S tímto se dá dělat jediné - podávám na O2 stížnost Českému telekomunikačnímu úřadu.

Zavolal jsem O2 Infolinku a prý to změní zpět. No uvidíme... Nevěřím jim ani slovo.

O2 svévolně mění tarify...O2 svévolně a jednostranně mění zákazníkům tarify ... na horší

Update 19:20 - po mé reklamaci je dle infolinky prý tarif změněn zpět na O2 Neon XL (s 50% slevou). SMS o změně zpět na smluvní tarif ovšem nedošla. Osobně mám pocit, že O2 prostě sází na to, že zákazník nepozná rozdíl mezi "Neon XL" a "Neon XL Basic", a zkouší co mu projde... To ale opravdu není dodavatel, o kterého bych stál.