Češi nebo Slováci? Češi!!!!!

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

Češi nebo Slováci? Češi!!!!!

Hokej

Osobně jsem dnešní hokejové dilema vyřešil jednoduše, věřím, že vyhrají Češi, ale vsadil jsem si na Slováky, takže buď bude potěšena moje národní hrdost (při výhře Čechů) nebo dvojnásobně moje peněženka (při výhře Slováků).

Na hokeji je dokonale vidět, že špičkoví hráči, což Češi rozhodně jsou, ještě neznamenají automatickou výhru. Mnohem důležitější je jejich snaha a motivace hrát naplno, prostě maximální rozvinutí jejich hokejového umu. A zde nastupuje role trenéra, tedy Hadamczika, a já bych řekl, že tento pán na to prostě nemá.

Hadamczik nemá charisma, není to vůdce, nemá zkušenosti, aby team vyburcoval k absolutnímu výkonu. Pokud se vyhrává, na trenéra se snadno zapomíná, ale právě OH 2006 dávají jasně najevo jak klíčová osobnost trenér je, a jak je špatné, když není schopen mužstvo motivovat.

Domnívám se ale, že se Slovenskem zapracuje naplno národní hrdost mužstva a budeme se večer dívat na jeden z nejkrásnějších zápasů OH, tedy na „předčasné finále“.


Komentáře

  1. 1 Majki 22.02.06, 05:02:01
    FB

    Udělal jsem to úplně stejně, fandit budu našim a budu věřit, že vyhrají, ale vsadil jsem na Slováky :)).

  2. 2 karlik 22.02.06, 05:02:12
    FB

    Osobne by som bol rád keby sme vyhrali, ako Slováci, ale zase tomu natoľko neverím že vyhrajeme. Radšej sa nebudem pozerať na hokej a pozriem si radšej výsledok, ušetrím si hodinku silných nervov.

  3. 3 Čelo 22.02.06, 05:02:15
    FB

    Hej to je nespravedlivé, takhle to dělám já :)

  4. 4 Lukfi 22.02.06, 05:02:18
    FB

    Za tenhle článek bych chtěl opravdu pochválit, a tentokrát vážně. Namísto odkazu na dnešní test THG s X2 4800+ do AM2 a "Intel je nejlepší" řečeno na 10 způsobů je tu něco, s čím naprosto souhlasím.
    Z MS 2005 asi nikdy nezapomenu záběry na toho mračícího se kouče USA se žvejkačkou, a oproti tomu Růžičku. Ten prostě uměl udělat v týmu tu správnou atmosféru, dovolím si dokonce tvrdit, že MS jsme nevyhráli díky individuálním schopnostem hráčů, ale díky týmové duši. Taky si myslím, že Hadamczik není ta pravá silná osobnost, kterou tým potřebuje, a proto jsou naděje na zlato o dost bledší, než ve Vídni.

  5. 5 Kozo 22.02.06, 05:02:22
    FB

    Pokiaľ hráčom vydržia nervy, tak by to mohol byť pekný hokej. Obe mužstvá dokážu zahrať dobre a aj keď sa Čechom zatiaľ na Olympiáde nedarilo podľa ich predstáv nič to nemení na tom, že ostávajú silný súper. Navyše v tomto zápase bude viac ako v ostatných rozhodovať psychika.

  6. 6 Škuta František 22.02.06, 05:02:24
    FB

    To je veľmi zaujímavé. Ja som slovák, verím slovensku, verím, že vyhráme, ale nevsadil som si na nás. Niesom samovrah.. OH mi už včera odseklo prst za tisícku. Dnes to nechcem urobiť znova.

  7. 7 Alex 22.02.06, 05:02:34
    FB

    A omluvíš se Hadamczikovi, jestli se dostanem do finále? :))

  8. 8 Pablo 22.02.06, 05:02:36
    FB

    Ešte to môže byť remíza, a Slováci vyhrajú v predĺžení... A si nahraný :-)
    Ako polovičný Slovák žijúci v Prahe dnes proste nemôžem prehrať!
    A som rád že sa ešte nájde na nete diskusia kde sa vzájomne Slováci a Češi neurážajú. To už je celkom off-topic, ale fakt nechápem, čo z toho ľudia majú, keď sa môžu anonynmne urážať a zahlcovať diskusie desiatkami vulgárnych príspevkov...

  9. 9 Vesta 22.02.06, 05:02:40
    FB

    A ja jsem v německu a tak neuvidím nic :( Nevíte někdo, zda to bude v "přímém přenosu" na netu?

  10. 10 RADl0PASlV 22.02.06, 05:02:47
    FB

    [9] www.nos.nl/gfx/winterspelen2006/live/index.html

  11. 11 mawas 22.02.06, 05:02:47
    FB

    [9] to nevím, ale zkus adresu:
    http://cgi.nos.nl/cgi/nosrtv/c...

  12. 12 Pablo 22.02.06, 05:02:49
    FB

    [9] Skús:
    http://www.nos.nl/gfx/wintersp...
    Je to holandská stránka a myslím, že to už začali blokovať mimo Holandska, ale ešte pred troma dňami to fungovalo.

  13. 13 Josef Rousek 22.02.06, 05:02:58
    FB

    Je zajímavé jak všude kolují zprávy o tom že Hadamczik nemá autoritu. Podle mého názoru má pouze jiný přístup. Někdo musel Hadamczika nominovat, sám se asi nevybral, a proto ho akceptuji.

  14. 14 Jiří Macich ml. 22.02.06, 05:02:59
    FB

    Já si už před turnajem vsadil, že čtvrfinále bude chytat Hnilička a teď na tom s největší pravděpodobností slušně vydělám ;-) Jinak dneska jsem vsadil na Česko.

  15. 15 Radek Hulán 22.02.06, 06:02:01
    FB

    [13] nepsal jsem o autoritě, psal jsem, že nemá charisma, není to vůdce, toto je poznat z každého rozhovoru v televizi a při pohledech na střídačku..

  16. 16 Jódlující bernardýn 22.02.06, 06:02:01
    FB

    [7] Jestli se dostanem do finále, bude to pouze zásluha hráčů. Ještě jsem neviděl trenéra, který by byl na tak prestižní akci, jako jsou OH, tak laxní ke koučování. Nejenže si Hadamczik dovolí napsat definitivní nominaci hráčů již několik měsíců dopředu a nebrat tak ohledy na aktuální formu hráčů, nejnže že nezmíní náhrádníky (což například způsobilo trapné shánění výstroje Aleše Kotalíka po známých), ale sám si dokonce dovolí před důležitými zápasy opustit mužstvo, dát jim volný den a sám zůstat na pokoji. Jenom proto, že se "necítí". To samé i tréninků. Z toho, že "Zlatí hoši z nagana" sotva vystřeli na bránu při přesilovce 5 na 3 s nejslabším týmem celého turnaje, si Hadamczik žádnou hlavu zjevně taky nedělá a opět vypíše volný trénink místo toho, aby s hráči trénoval přesilové hry a stmelil můžstvo jako opravdový tým.

  17. 17 Peca 22.02.06, 06:02:54
    FB

    To je zvláštní, takhle to dělám už asi 5 let. Jenom nesmí převýšit touha po mamonu pocit mojí národní sounáležitosti. Ono fandit Rusům ve finále s námi, v natřískané hospodě, je poněkud ... nebezpečné.

  18. 18 Tomik 22.02.06, 07:02:03
    FB

    [16]
    Naprostý souhlas. Jenom tajně doufám, že se mužstvo [OT: docela mě dostalo, jak, tuším Dusík, který ten zápas komentoval, pronesl při ženském hokeji, "že by mužstvu Švédska přál postup" :D] semkne i bez tak vynikajícího trenéra jako beze sporu jsou a byli Růžička a Hlinka...

    Určitě to bude o nervy, ale pokud Slováci vyhrají, tak jim to budu přát, pokud vyhrají, předvedou zřejmě velmi hezký hokej a postup by si zasloužili, ale oni nevyhrají... :)

  19. 19 Bobesh 22.02.06, 07:02:05
    FB

    Tohle není jen o motivaci, ale příčiny jsou podle mě trošku jinde... Jednou z hlavních příčin toho, že naši hrají tak jak hrají, je oblíbený (leč málokdy funkční) způsob nominace typu "Kdo má dvě zdravý nohy a hraje v NHL, pojede na olympiádu"...

  20. 20 Discogio 22.02.06, 07:02:07
    FB

    [15] Radku to je nesmysl...ono co není vidět v TV neznamená, že není v kabině...On má jiný přístup, na trenéra to svádět nelze...Pokuď si sám někdy hrál kolektivní sport a ne jen tak pro srandu tak bys tohle přeci nemohl takhle napsat...Trenér může hráče burcovat a vysvětlovat a malovat jim kde co, ale vždy záleží jenom a pouze na hráčích.A já si nemyslím, že by na něj úplně kašlali, ale rozhodně svojí roli má to, že se sešli sotva na 1 trénink před 1. zápasem a od té doby se pořád něco děje proti nám takřka, čili bych se nedivil, že se moc nechce všem hráčům...A dneska ti celej tým v hokeji neutáhne 1 lajna.Musí chtít všichni, jinak to není hra na 100%. No jinak co se týče dnešního výsledku, tak papírově by nám v tuhle chvíli měli dát Slováci bůra, ale něco mi říká, že by se mohlo zadařit, doufejme :) Pak věřim, že by se celý mužstvo zvedlo a případnej zápas proti Švédum by nemusel bejt tak jednoznačnej jak by se na první pohled mohlo zdát.

  21. 21 Radek Hulán 22.02.06, 07:02:07
    FB

    [19] podle mého názoru je nominace výborná, nicméně i to je zodpovědnost Hadamczika..

  22. 22 FantomX1 22.02.06, 07:02:09
    FB

    Uz sa to nezadrzatelne blizi. Taktiez samozrejme drzim nasim. Viem ze to bude tazky zapas kedze mate silny tim shcopny vschopit sa aj pri nepriaznivom stave. Doterajsia bilancia zapasov vsak hra pre vas :(. Tentokrat sa nam zatial podarilo vyhrat vsetky zapasy co ale nemusi znamenat vyhru aj v tomto zapase. Avsak som rad ze sa vobec nase dva timy na olympiade stretnu. A ak by sme nejakou nahodou predsalen prehrali tak budem drzat palce aspon vasim. :)

  23. 23 Radek Hulán 22.02.06, 07:02:09
    FB

    [20] budeš se divit, ale hrál jsem právě hokej, více než 10 let, takže o tom opravdu něco vím, a role trenéra je pro takovéto zápasy klíčová..

  24. 24 Bobesh 22.02.06, 07:02:14
    FB

    Že tak trošku odbočím, komu fandíte v zápasech USA-FIN a CAN-RUS? Já teda jednoznačně Finům a Rusům, pokud dneska pošlou "zámoří" domů, bude to super :-) Jinak CZE-SVK bude docela zajímavý, Slováci hrajou na turnaji líp než naši, ale zase uvidíme, jestli na kecech, že "na základní skupině nesejde a na čtvrtfinále se dáme do kupy" bylo něco pravdy, nebo jestli šlo pouze o výmluvy :-)

  25. 25 - ScoRpio - 22.02.06, 07:02:21
    FB

    Nedá mi ináč len : Slovenskóó Slovenskóó

    Škoda, že sme sa rozdelili... dokopy sme boli lepší (SK/CZ)

  26. 26 Bobesh 22.02.06, 07:02:31
    FB

    [25] Zas takhle můžem , když se zadaří, obsadit první dvě místa... Oddělit se ještě Morava, tak by možná ostatní nemuseli jezdit, ne? :-)

  27. 27 Ronnie 22.02.06, 08:02:03
    FB

    Hadamczik je v podstatě jediná slabina českého týmu. Hrál jsem tento úžasný sport 5 let (jako brankář), vyhráli jsme jednou druhou část ligy, právě díky změně trenéra. Hráči nemají motivaci jako Slováci, to je chyba trenéra. Hadamczik nikdy nehrál profi hokej, jako trenér byl s Třincem nejlépe 2. za doby, kdy zde byla špička ligy.

    Velkou motivaci má ale náš brankář Hnilička. Má slušnou šanci na sebe upozornit a dostat se do NHL. Myslím, že ani výběr hráčů ze strany Hadamczika nebyl nejúspěšnější, je vidět velký rozdíl mezi hráči, kteří ještě nereprezentovali a mají chuť (Bulis, Erat, Olesz) a hráči, kteří hrají zcela bez motivace (Lang a dle mého názoru i Jagr).

    Jsem optimista a pevně věřím, že nás v pátek uvidím se Švédy.

  28. 28 DUR1 22.02.06, 08:02:11
    FB

    v hokeji je to naozaj velikánska škoda, že sme sa odbratrili, sa mi stále pri tejto téme pripomenie vtip, ktorý koloval pred slávnym finále (kde naši neuspeli), že sa rozprávajú Švéd s Kanaďanom: "Ty počuj Olaf, veď keď sa ešte oddelia ešte aj Moravania od Čechov, tak sú tie medaile nadobro v <>!"
    Veľmi sa teším na hokej, sklamali ma Švédi, keď na olympiáde CHCELI prehrať, nech si teda do semifinále užijú to vykalkulované víťazstvo so Švajčiarmi.. Potom im to niekto z Československa nandá!!
    Ešte si spomínam, ako sa Peter Šťastný pousmial nad už spomínaným finále: "Dnes sa hrá hokej Česko-Slovensko: a s kým hrajú?"

  29. 29 Dušan 22.02.06, 08:02:53
    FB

    Ja som rád, že máme každý svoj team, aspoň nemôžme nadávať na tých druhých, že to posrali. Inak v 85 v Prahe hral kto? Zo Slovenska tuším iba Pašek a Liba. Veselé to celkovo v reprezentáciách pre slovákov nebolo. A každý kecal iba o úspechoch Čeko, Čeko. Takže takto je to ok. Len dúfam, že sa znova nepokakáme z väčšieho brata. Sila je tentoraz na našej strane. Ale stavil by som asi na Čechov. :)

  30. 30 Kozo 22.02.06, 09:02:21
    FB

    Zabudol si na Rusnaka, ktorý bol kapitánom. Za pár minút začíname, nechajme sa prekvapiť.

  31. 31 Michal Šiman 22.02.06, 10:02:09
    FB

    Jen tak pro zajimavost, i takhle lze sledovat hokej:

    Obraz:http://cgi.nos.nl/cgi/nosrtv/channelinfo/content.html

    Zvuk:http://www.live.cz/cro1/cro1-16.asx

    A v prestavkach to mate jeste se zpravama :-) jedeme mi to na ADSLku 1MB v anglii naprosto v pohode.

  32. 32 St 22.02.06, 11:02:44
    FB

    Tak teď už je to jasné, vyhráli jsme, bohužel ti bude muset stačit jenom ten dobrý pocit z našeho vítězství.

  33. 33 Petr Brádler 22.02.06, 11:02:45
    FB

    Tak a je to.. Radek má místo peněz aspoň dobrý pocit.. :) Někdy je to stejně lepší.. ;)

  34. 34 Radek Hulán 22.02.06, 11:02:46
    FB

    parádní hokej, ani jsem nedýchal :-))

  35. 35 ElMino 23.02.06, 12:02:18
    FB

    [34]
    Toto bol podla teba pekny hokej? No podla mna urcite nie. Z vasej strany to nebol velmi slavny hokej. No a Slovaci sa ako stale, zial po*raty z pepikov. V podstate sme 50 minut nic nehrali a mne sa nas hokej vobec nepacil. A priznavam, ze Slovaci hrali zle od 3. zapasu a nechapem ako sme vyhrali skupinu. Aj by som Vam Cechom prial, ale po negativnych skusenostiam ako si zavidime uz hokej pozerat nebudem. PEACE
    BTW: Radku osm zvedavy ci pustis moj prispevok

  36. 36 Bobesh 23.02.06, 12:02:26
    FB

    Oba týmy hrály dnes jak vyměněné... Nepoznával jsem ani naše, ani Slováky... SVK tým byl dneska dvě třetiny pod nějakou "dekou", nevím, jestli tomu říkat respekt ze soupeře nebo jak, ale to nebyli ti hráči, kteří 5x vyhráli a byli první v základní skupině... Holt ne vždycky to klapne, je mi líto, že Slováci odjíždějí s prázdnou, za svoje výkony si alespoň semifinále zasloužili ... Leč bohužel, výpadek přišel v tu nejméně vhodnou chvíli...

  37. 37 Kozo 23.02.06, 12:02:31
    FB

    Zaslúžene postúpili Češi. Boli aktívnejší, dali viac gólov a na tie sa hrá. Teraz by mali ešte naložiť Švédom. Zápas to bol pekný, aj keď sa mi zdal občas trochu kŕčovitý. Najslabšie miesto aj tak neboli hokejisti, ale (nič prekvapivé) výkony komentátorov na STV.

  38. 38 Anonymous1 23.02.06, 12:02:32
    FB

    [35] Naopak, mně se tento hokej zdál být superkvalitní. První dvě třetiny z pohledu Čechů byly výborné, při nástupu do třetí se mi zdálo, jakoby oba týmy docela polevily. Bylo to hodně vidět na bruslení, zejména při přechodu ze středního do útočného pásma, kdy se mnohdy velice "šouraly."

    Posledních deset minut, hlavně ale posledních pět, bylo ze slovenské strany výborných, ta akce 20 vteřin před koncem byla strhující a musím uznat, že jsme měli HODNĚ štěstí.

    A góly byly taky docela šťastné, z obou stran. Nejdříve chyba Šatana, potom náhodně směrovaná střela, no a potom záhadný pád Malíka, nebo kdo to byl. Ale Češi byli, minimálně první dvě třetiny, daleko lepším týmem.

  39. 39 Zelee 23.02.06, 12:02:33
    FB

    Možná nejlepší zápas co byl k vidění. I když - Hlinka se musí otáčet v hrobě... Souhlas s Ronnie - Hadamczik je v podstatě jediná slabina českého týmu.Jinak - HOŠI, DĚKUJEM!

  40. 40 vlk 23.02.06, 01:02:52
    FB

    [23] hrál jsem (nejen) hokej a jiné kolektivní sporty také skoro 9 let - myslím, že úlohu trenéra naprosto zbytečne přeceňuješ. trenér je důležitý při tréninku, při sestavování a rozhodování, ale když už přijde na krájení chleba, teží se jen z toho, co je natrénováno. něco jako dirigent v orchestru. co se týká "psychické" úlohy trenéra - ani kdyby tam při zápase nebyl, nic to nezmění - všichni stejně hrajou jak to v tu chvíli umí nejlépe.osobně jsem přesvědčen, že naopak dát hráčům volno ať si "vyhodí z kopýtka" a uvolní se a jsou v pohodě je mnohem lepší, než je naposlední chvíli když stejně nic nezlepší honit po ledě a buzerovat - tím se pohoda v týmu nezlepší, naopak, stoupá nervozita.

  41. 41 Škuta František 23.02.06, 03:02:24
    FB

    [37] Vcelku súhlasím, ALE predsa len.. Slovenskí hokejisti sa toľko snažili "pred tým" a češi len tak-tak prekĺzli a po jednom zápase idú do semifinále. Je to .. divné. Taký systém by som nepripustil ani za pána.

  42. 42 ToM 23.02.06, 07:02:34
    FB

    [36] No to neříkej, že by si Slováci za svoje výkony zasloužili semifinále, to není pravda. Kolikrát nám se stalo, že jsme suveréně vyhráli zakladní skupinu, ať už na MS nebo OH a pak po jednom rozhodujícím zápase jeli domů. Myslím, že mockrát, aproto ty zápasy ve skupině už dávno neberu tak vážně a myslím, že hráči taky ne.

  43. 43 Jarda 23.02.06, 07:02:34
    FB

    [29]
    Jestli si dobře vzpomínám, tak ještě Vinco Lukáč :)

  44. 44 Jarda 23.02.06, 07:02:54
    FB

    [35]
    Slováci vyhráli skupinu jednoduše: Po excelentním výkonu proti Rusku získali další bodíky mj. za hubené vydřené vítězství 2-1 proti slabým Kazachům a dostali "vnucenou" danajskou výhru od Švédů. V základních skupinách je to o ničem, i naši chalani se protrpěli v nehezkých zápasech k vítězství nad outsidery z Německa či Itálie, což na postup stačilo a zbytek zápasů tak nějak odklouzali :( Jen mě fascinuje, jak by naši velcí borci zdůvodnili své "individuální přípravy na zápas", absence na rozbruslení a jiné hvězdné manýry v případě, že by neporazili ani Slováky. Jet domů s bilancí 2-4 na zápasy, to by určitě nebylo to správné "nagano"...

  45. 45 Richard Biely 23.02.06, 08:02:37
    FB

    Zo zápasu som bol veľmi rozladený. Začiatok prvej tretiny nevyzeral vôbec napínavo, oba tímy spočiatku hrali ako keby sa báli. Česi sa ale veľmi rýchlo oťukali a keď som videl ako naši beznádejne hrajú presilovku(y) (úplne ako amatéri), mal som dosť.
    Druhá tretina to isté, len s výnimkou, že Česi hrali oťukaní celý čas. V tretej tretine sa naši síce prebrali, ale to už jednoducho bolo málo, 40 stratených minút sa len tak ľahko dobehnúť nedá.
    Nemôžem si pomôcť, ale vždy keď hrajú Slováci proti Čechom hrá u oboch týmov spočiatku veľkú úlohu rešpekt. Akoby sa jeden druhého báli. Potom padne jeden gól a zápas je rozhodnutý...
    PS: Blahoželám Českej hokejovej reprezentácii.

  46. 46 thomason 23.02.06, 09:02:25
    FB

    Tak sme prehrali, čo ma mrzí, ale teraz ešte môžem fandiť Čechom, takže aspoň niečo :) ...držím palce a prajem nejakú medailu. (Ale aj tak mi je ako Slovákovi do plaču ;)

  47. 47 Memphis 23.02.06, 09:02:53
    FB

    [40] A právě o tomhle jsou "vůdčí dovednosti", jenže to si lidé, kteří je nemají většinou nedokážou ani představit. Není to o buzeraci ani o ničem dalším, je to pouze o know-how jak vymáčknout z těch hráčů to nejlepší. Věz, že trenér zápas ovlivní a to vskutku v zásadním měřítku.

  48. 48 MaReK 23.02.06, 10:02:36
    FB

    Ahoj rADo, souhlas, že Hadamczik není dobrý trenér, nemá charisma, jako Ivan Hlinka, nebo neumí kluky tak napružit, jako Růžička... Potěšilo mě, že první gól dal Litvínovák (ano jsem fanda ČernoŽlutého roje).

  49. 49 Vašek 23.02.06, 11:02:28
    FB

    Pro mě je vrcholem týmové spolupráce stále naše výhra na MS 1996 ve Vídni. Trenér záměrně nepřecpal družstvo hvězdami z NHL, na což se před mistrovstvím dívalo dost lidí kriticky.
    Tenkrát skórovalo 18 hráčů z našeho týmu, dali celkem 42 gólů. Na mistrovství jsme neprohráli jediný zápas. K medailu jsme se museli probít přes zámořské týmy. USA jsme deklasovali v semifinále 5:0. Ve famózním finále Kanadu za stavu 2:2 dvěma góly pár vteřin před koncem.
    Ač pan Bukač na střídačce nikdy nekřičel ani příliš mužstvo neburcoval, dodával jim svojí přirozenou hrdostí a pocitem "vím, co dělám" správného ducha.
    Viz http://ceskyhokej.webpark.cz/m...
    Existuje o tom také DVD.

  50. 50 Radek Hulán 23.02.06, 11:02:36
    FB

    [49] ve Vídni jsem byl na finále osobně (také v Norsku a Hannoveru), a s "vrcholem" souhlas, nicméně v roce 1996 tam nemohlo být tolik NHL hvězd prostě proto, že jich tolik ještě v NHL nehrálo, popřípadě je NHL neuvolnila ;-)

  51. 51 ScoRpio http://Frano.blog.sme.sk 23.02.06, 04:02:20
    FB

    Vážne dobrý match ! Sláva výťazom česť porazeným.

  52. 52 Modra cara 23.02.06, 04:02:58
    FB

    Rado, tys někdy s Hadamczikem mluvil osobně, že o něm tvrdíš, že nemá charisma a není to vůdce? Nebo se necháváš strhnout stádovitostí českých rádobyfanoušků, kteří obdivují Hlinku a Růžičku jako hokejové polobohy a Hadamczik je pro ně jen šišlající Polák? A co až jeho tým vyhraje medaili, taky to bude Hadamczikovi "navzdory"?

    Přál bych ti deset minut s ním a hned bys poznal, že je má přinejmenším takové charisma, jako ty:)

    můj názor na celou hysterii zde: http://hokejovy.blog.cz/0602/k...

  53. 53 Modra cara 23.02.06, 05:02:09
    FB

    [16] evidentně jsi totálně mimo.

    - Nominaci dva měsíce před turnajem museli jmenovat všechny týmy, byl to požadavek olympijského výboru a NHL.

    - to že neměl Kotalík výstroj je chyba Hadamczika? Má mu snad hlídat suspenzor?

    - trénink před zápasem nebyl zrušený, jen hráči nebyli na ledě. Tys studoval FTVS, že víš, jak je třeba připravit mužstvo před zápasem?

    - Hadamczik na tréninku nebyl, protože bral antibiotika, ale zastoupili ho asistenti. To měl jít do kabiny a někoho tam nakazit?

    a tak by se dalo pokračovat. Nejhroší je, že takovíto experti pak budou po zisku nějaké medaile vždycky hlasitě poskakovat, jací jsou to ti naši kluci zlatí hoši...

    [27] - to že byl Hadamczik s Třincem druhý, to není úspěch? Tehdy pokud vím vládl v lize Vsetín, proti kterému nebyla šance se prosadit. Být v něčem druý v republice je málo?

    A Hnilička? pokud vím, v NHL už dvakrát dobu byl, nevím proč by na sebe měl upozorňovat. Je to výborný brankář a kdo se v hokeji pohybuje častěji než během OH a MS, tak to moc dobře ví.

    A nenominovat Jágra na OH? To by si nedovolil ani ďábel...

  54. 54 Modra cara 23.02.06, 05:02:10
    FB

    [49] o Vídni existuje DVD? byly by nějaké podrobnější informace? hned bych ho bral

  55. 55 Ronnie 23.02.06, 06:02:35
    FB

    [53]
    Ad) Ano, maximálně druhé místo mi opravdu příjde málo. Mezi dospělými je to jediný jeho úspěch, srovnával jsem ho s předchozími trenéry reprezentace.

    Ad Hnilička) Je to motivace pro každého, nejen pro Hniličku. Po Naganu přišel Hašek do svého klubu, řekl si o dvojnásobný plat a nikdo si nedovolil nesouhlasit. Samozřejmě, může mu stačit extraliga, ale pokud bych se vžil do jeho role, chtěl bych hrát v nejlepší lize a postupovat tak dále v kariéře. V NHL byl, ale nedařilo se. Není ale všem dnům konec.

    Ad nominace Jágra) Bylo to myšleno tak, že je třeba hráče namotivovat, pokud chybí motivace, je to hlavně chyba trenéra. Myslím, že dobrý trenér by měl být respekt a rozhodovat se jen na základě vlastních zkušeností a nebýt vlivněn medii. Nikdo není nenahraditelný, ani Jágr. Pochybuji, že by si Hadamczik dovolil to, co Hlinka na jednom mistrovství světa, kdy vyměnil výborného Hniličku za Čechmánka na nájezdy.

  56. 56 Ronnie 23.02.06, 06:02:38
    FB

    [53] to že neměl Kotalík výstroj je chyba Hadamczika? Má mu snad hlídat suspenzor?

    Hadamczika a realizačního týmu. Měli mu říct, že je náhradník.