VyVolení, Michal Fraš a policejní zvůle

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

VyVolení, Michal Fraš a policejní zvůle

Michal Fraš

Představte si, že jako student vezmete po večerech práci řidiče, abyste si vydělal na studia, děláte ji pouhé dva týdny, a poté Vás na dva měsíce strčí do kriminálu, přesněji do vazební věznice. Tak toto se stalo Michalovi Frašovi, jednomu z nejzajímavějších a nejchytřejších VyVolených.

Bavil jsem se o tom s jedním kamarádem, a ten mi říkal, jak do vazby šli naprosto všichni lidé, co měli s danou eskortní agenturou jakoukoliv spojitost, a jak si je následně přehazovali po různých věznicích. Michal skončil v Teplicích, což je jeden z nejhorších post-komunistických kriminálů v ČR.

Je to ze strany státního zástupce, který to posvětil, dost nepřiměřená nátlaková akce, jak podezřelé vystresovat. Dokážu si představit rodiče, přítelkyni a kamarády Michala, kteří to celé dva měsíce určitě velice těžce nesli, nehledě na Michala samotného, který věděl, že je zavřený jako zcela nevinný člověk. To musí být psychicky velice nepříjemné. Chápal bych uvalení vazby na jednatele dané agentury, ale nikoliv na běžné „poskoky“, kteří tam pracovali pouhé 2 týdny, a s údajnou trestnou činností neměli zjevně žádnou spojitost.

Nehledě na to, že cosi jako „escortní agentura“ by měla být běžná živnost, nikoliv cosi trestně postižitelného, ty holky to dělají rády a dobrovolně, pro peníze, nikdy ne z donucení.

Představa, že člověk s čistým svědomím nastoupí do nějaké práce, a poté se bez vlastního zavinění ocitne na 2 měsíce v kriminále, je opravdu neuvěřitelná, navíc Vás stát nemusí nijak odškodnit.


Tento článek pochopitelně není psán na základě znalosti veškerých skutečností, a nemusí být tudíž plně objektivní.


Komentáře

  1. 1 maxim 02.11.05, 12:11:39
    FB

    A tak my si tady žijeme...
    Bohužel je to jen další ukázka toho, že v naší zemi je možné opravdu všechno. Jenže kdy tohle všechno přestane? Ikdyž je rok 2005, tak si někdy připadám, jako v jiném desetiletí...

  2. 2 carnero 02.11.05, 01:11:40
    FB

    S tímto přístupem mam strach, že se omylem podívám na zloděje a půjdu sedět. Na druhou stranu si člověk musí přiznat, že mají příslušné orgány představivost... měli by se živit jako umělci. Vždyť řidiče, který vozí lidi (nikoliv proti jejich vůli) obvinit z trestného činu je úžasné... nikdy by mě to nenapadlo. Nebo je trestné, aby taxikář odvezl kamaráda zloděje? Fakt čumim.

  3. 3 rookie 02.11.05, 02:11:11
    FB

    zo všetkých reality show (BB.sk,BB.cz,VV.sk,VV.cz) pozerám len primáckych VV.. to len tak na okraj..

    Michal je sympaťák a fandím mu.. ale prekvapil ma súboj s Reginou.. očakával som jej víťazstvo.. veľmi ma prekvapilo, že sa vrátil Michal.. Radku, ty si očakával koho návrat?

  4. 4 Milf 02.11.05, 02:11:28
    FB

    Začínám se o Tebe Radku bát, a to myslím upřímně. Zákony jsou zde pro všechny, měli bychom je dodržovat. Jestli je někdo porušuje 14 dní (neznalost zákona neomlouvá), nechť se zodpovídá za své prohřešky.
    Na druhou stranu, víš Ty určitě, že kdyby se jejich kšeft neskončil po 14 dnech, že by byl dnes Michal ve vile a nikoliv za volantem luxusního vozu se sličnou děvou v půli cesty k bohatému klientovi (právní normy jsou dány, neřešme jejich obsah)?
    Začínáš celkem slušně schízovat, za každým pšoukem hledáš policejní stát, možná čas připravit dceru na přesun do zahraničí - nebo se z toho zblázníš.
    Závěrem: je-li nevinen, obhájí se (případně Tvá známá zapracuje) ... nedělej z toho prosím kovbojku. Zameť si před svým prahem, oddechni si, že jsi takovou brigádu neabsolvoval (není Ti třeba) a buď v pohodě. Nestraš lidi svými stihy. ;-)

    p.s. tento komentář se Ti nehodí, je příliš negativní a hlavně proti Tvému sdělení, takže díky za pozornost a smázni jej. :-P

  5. 5 Radek Hulán 02.11.05, 02:11:40
    FB

    [4] naprosto jsi nepochopil smysl článku, ten člověk někde dělá dva týdny, a i kdyby tam za rok měl dělat bosse, není jej přece možné DNES za toto zavřít na 2 měsíce do kriminálu. To, že dělá řidiče neznamená, že se aktivně a vědomě podílí na trestné činnosti. Zkus si to představit u sebe, 2 týdny děláš řidiče, 2 měsíce v kriminiále ;-)

    Tady prostě státní zástupce uplatnil princip "kolektivní viny", chtěje je všechny pořádně potrápit, bez ohledu na individuální zavinění, což je v této trestní kauze naprostý nesmysl.

  6. 6 zaty 02.11.05, 03:11:18
    FB

    Asi se mu v tom kriminale libilo když se pak nechal dobrovolně zavřít do vily s pošukem Vladkem a inteligentem "ješte větší housenka" Jindrou ;)

  7. 7 tomasso 02.11.05, 04:11:47
    FB

    Jistě, Michal jen řídil auto. Michal taky říká, že ani po dvou týdnech nevěděl, že holky jezdí dělat radost lidem, co za to platí.
    Jestli to dobře chápu, tak tenhle článek není o souhlasu nebo nesouhlasu se zákony, proto vyjděme z toho, že zákony se mají respektovat.
    Asi všichni se shodnem, že Michal narozdíl od některých jiných ve vile vypadá, že to má v hlavě dobře srovnané. Myslíš si proto Radku, že vážně nevěděl, co je jeho práce řidiče ve skutečnosti? Myslíš, že Michal netušil, že jeho nová práce je zákonně "riskantní"? Podle mě musel počítal s tím, že to může skončit blbě a měl smůlu, že to přislo tak brzo. Nic víc, nic míň.
    Rád si přectu reakce ostatních.

  8. 8 Radek Hulán 02.11.05, 04:11:50
    FB

    [7] to, že to možná věděl či nikoliv, je v praxi nemožné prokázat, a je tedy velice podivné, aby tudíž seděl 2 měsíce ve vazbě..

  9. 9 Roger Light 02.11.05, 04:11:50
    FB

    Já jsem hlavne vůbec nepochopil, co je na celé věci nelegálního ;-) Prostě, když jsem četl, co ten údajný "gang" prováděl, přišlo mi to jako docela regulerní bussiness ... to se mám cítit jako ve středověku za hegemonie zločinecké římsko-katolické církve ?!?!

  10. 10 Majki 02.11.05, 05:11:00
    FB

    [6] Pošuk Vladko? Běž se podívat do zrcadla :P

    [3] Očekávat vítězství Reginy bylo trochu malicherné, naštěstí lidé, co sledují VV, jsou poměrně rozumní a hlavně nejsou slepí...Regina si to zasloužila, proč tam nechávat někoho, kdo kašle na úkoly, opovrhuje druhými atd...poslední dobou mi připadala jako Zvěřina v rouše Evině...

  11. 11 Milf 02.11.05, 05:11:16
    FB

    [8] tak fajn - tak když je to v praxi nemožné dokázat tak se na to vykašleme a necháme ho jít, však co - třeba ho už nikdo další řídit nenechá, že? Jak úsměvné.
    Jedna věc mě u Michala překvapila - dokázal předstoupit před ostatní (v podstatě miliony lidí) a vyložit karty. Klobouk dolů, potěšil mě. Ale to je tak vše, čím mě ve vile upoutal.
    Vypadnuvší Rosťa zmínkou o averzi vůči Michalovi po vystoupení z vily a střetu s reality-show z druhé strany mě jen potvrdil moji domněnku, že ať je Michal inteligentní jakkoliv, zajisté je falešný (až mně (a já jsem možná přecitlivělý) běhá mráz po zádech).
    Neznám ho osobně, nedělám tedy závěry a nevnucuji svoji pravdu. Kus špatného spatřuji právě v tom, kdy Michal každou odpověď na položenou otázku začíná stylem "A chceš to slyšet upřímně .. ?"
    Tak kde to jsme? Budeme si říkat pravdu do očí, nebo si budeme vykládat báchorky o slunéčku sedmitečném kterak k nebi zvlétlo a štěstí nám přineslo?
    A pak do toho přijdeš Radku se zkonstatováním, že Michal je slušný student, kterému bylo neskutečně ukřivděno nějakou smyšlenou kauzou. Ufff, to mi prostě nedovolí nereagovat. 8-)

  12. 12 Radek Hulán 02.11.05, 06:11:01
    FB

    [11] možná je vinen, nevím, ale pokud není jasný důkaz, že vinen je, měl by být stíhán a vyšetřován na svobodě, a ne pobývat 2 měsíce v kriminálu.. Pochop, že není možné všechny zavřít jen tak do kriminálu, a až pak se pomalu snažit zjistit, zda je vinen či nikoliv..

  13. 13 Milf 02.11.05, 06:11:22
    FB

    [12] Jasně, chápu o co Ti jde. Na druhou stranu tato kauza je možná příkladem toho, kdy se jedná opravdu (a pokud se nemýlím tak je to právě takto prezentováno) o organizovanou skupinu; jak bývá zvykem možnost ovlivňovat svědky apod. ... prostě já nevěřím tomu, že je všechny drželi ve vazbě jen a pouze kvůli tomu, že se jim jednodušše chtělo (nikoliv obviněným).

    A Ty to prostě odprezentuješ jako hotovou věc a snažíš se vytěžit další příklad špatného směřování českého státu do rukou policejní zvůle.
    Pokud by byla celá věc uzavřena, bylo shledáno pochybení v této kauze, psaly by o tom noviny a reagoval bys i Ty, nenapsal bych ani slovo. Takto jsem se (s Tvým svolením, za který Ti patří dík ;-) ) ozval, boť hodnotíš příliš předčasně.

    A upřímně - trnu při každé přečtené reakci (nejen zde, obecně kdekoliv na Internetu), kdy (jakýkoliv) autor přímo či nepřímo vzdá hold někomu, kdo porušuje platné zákony. Taková setkání mě děsí více než to, zda volby vyhrají modří či rudí či kdo já vím ještě další. Pokud si vytvoříme z těchto "odvážných" hrdiny, tak potom hurá pryč odsud.

  14. 14 Dawson 02.11.05, 07:11:32
    FB

    Také se mi nelíbí postup typu "dokažte nám, že jste to neudělal", a ne postup obrácený, ale pro mě logický - "my dokazujeme, že jste to udělal"....

  15. 15 Čelo 03.11.05, 09:11:44
    FB

    No nevím, školy nemám, ale....

    Ať to zní divně, přesto se zatčením souhlasím. Jestliže mě zavolá kamoš, ať pro něho zajedu, já to udělám a po cestě nás chytne policie a zavře s tím, že kamarád převážel něco nelegálního, pak má dle mého názoru plné právo mě zadržovat a je na mě a mém kamarádovi, abych dokázal, že sem o ničem nevěděl.

    Stejně to vidím i v tomto případě. Prostě se do toho připletl a musí dokázat, že o tom nevěděl. Je to holt smůla, ale je to spravedlivé (netvrdím, že správné).

    A ještě k té upřímnosti ve vile. Dnes je moderní říkat, že chci slyšet pravdu a taky ji říkám, ale to jsou jen tvrďácé kecy. Málokdo je schopen přijmout, co si o nich ostatní myslí. Vím, že jsou lidi, kteří by to nikdy nezkousli, tak jak bych chtěl, takže tak raději nečiním. Jestli to někdo považuje za křiváctví, pak je mi líto. Z mé strany je to hlavně ohleduplnost. Nejvíce se člověk dozví od ostatních, co si o něm myslí, při hádkách a v opilosti :)

  16. 16 wayfarer 03.11.05, 09:11:50
    FB

    možná se pletu, ale neměla by otázka "je vinen" správně a nejdříve znít "co vlastně měl udělat"? nějak jsem nezaregistroval podstatu toho stíhání...za řízení pod vlivem zaměstnání?

  17. 17 Radek Hulán 03.11.05, 10:11:01
    FB

    [15] podobný naivní názor bych nazval "keců plnou hubu", ale počkej, kdyby se ti toto opravdu stalo, a byl jsi v base 2 měsíce.. Potom by tobě, rodičům a dalším lidem vůbec do smíchu nebylo, a razantně bys obrátil ;-)

  18. 18 Milf 03.11.05, 10:11:22
    FB

    [16]
    Kuplířství, zločinné spolčení ... ještě máš nějaké doplňující otázky? FYI čas se posunoval v neděli, kdybys nezaregistroval ani to. ;-)

  19. 19 Čelo 03.11.05, 11:11:26
    FB

    Jenže ty to zase vidíš z druhé stránky. Přece nejde jasně striktně říct, že každej, kdo v té firmě byl krátce to nemohl vědět a může jít domů, nic se mu nestane.

    Takovej člověk toho mohl klidně vědět více než někdo kdo tam byl třeba půl roku.

    Musí se to posuzovat individuálně, takže nějaký širší politický či právnický problém v tom nevidím.

    Holt se spálil.

  20. 20 Raduz 03.11.05, 11:11:57
    FB

    Sorry, ale tohle je bohužel naprosto zcestný názor. Školy sice nemám taky, ale pokud vím, základem každého demokratického státu (myslím skutečně demokratického státu, ne tu hořkou legraci co se provozuje v Česku) je zásada, že vyšetřující orgány dokazují vinu, nikoliv že obviněný prokazuje svou nevinu. Zní to možná jako neduležitá drobnost, ale znamená to strašně moc. Nejsi majetkem státu (je mi jasné, že by se o tomhle výroku dalo dlouho a široce diskutovat), a nemusíš dokazovat svému pánovi, že jsi nic ošklivého neprovedl. Jsi svobodný člověk, a ta svoboda ti může být odebrána až ve chvíli, kdy je prokázáno, že jsi narušil závazné zákony společenství ve kterém žiješ. Takový je aspoň ideál...a praxe jako obvykle pokulhává.

  21. 21 Milf 03.11.05, 02:11:54
    FB

    [20] No nevím nevím, zda presumpce neviny (tu jsi zřejmě zmiňoval ve svém vstupu) je pilířem demokracie. IMHO se tak usneslo "pár" moudrých hlav a stejně tak by jejich usnesení mohlo být přesně opačné - demokracii nenarušujíc.
    Michal s Emilem se shodli na 3.odstavci §204 trestního zákona. Mohly tedy existovat důvody vzetí do vazby a může někdo ze zde přítomných poukázat na konkrétní pochybení, respektive jednoznačně říct, že žádný z důvodů nenastal? IMHO ne, vše ukáže až čas - konkrétně průběh soudního jednání, o kterém bezpochyby budeme informování, protože VV "hýbou republikou". ;-)
    Státnímu zástupci zřejmě 90 milionů Kč (30k EURO) připadalo dost a nehodlal již skupině dopřát dalších lepších zítřků.

  22. 22 Roger 03.11.05, 03:11:10
    FB

    Radku, s tímto článkem musím nesouhlasit. Píšeš, jak je Michal inteligentní, takže opravdu si myslíš, že když vozil holky po večerech do luxusních vil atd a po hodině či dvou se pro ně vracel a vezl je do jiné vily, že si myslel, že ty "modelky" tam jely za prací, třeba se fotit? Ale no tak. A že ho zavřeli na 2 měsíce do vazby? Ale to se tak dělá, musí se v takovýchto případech pozatýkat celá skupina, protože i ten řidič by mohl ovlivňovat výpovědi svědků (pominu i to, že část obvinění se má týkat toho, že přemlouval holky na diskotékách, aby dělaly modelky, a až pak se holky dověděly, že ta práce je o něčem jiným (takže pouze řidič nebyl)).
    A k tomu, že si svolal všechny VyVolený a začal vysvětlovat, se snad ani nechci vyjadřovat. Vůbec to udělat nemusel, nikdo z vily by se to nedozvěděl do doby, než by vilu opustil. Byla to hra na diváky, protože věděl, že se o tom bude mluvit, a tak hrál neviňátko. Smál jsem se i jeho "upřímnému" překvapení po tom, co si převzal ten dopis. Nevím jak kdo, ale já kdybych strávil na vazbě 2 měsíce věděl bych, že mi přijde obvinění.
    Michala nemám rád. Ať už, jak tu bylo řečeno, vždy odpovídá na otázku větou "Upřímně?" (hraje na to, že cokoliv bude následovat musí tedy být upřímné, a že on je pravdomluvný a charakter), nebo přivírá oči (kdo alespoň trochu zná psychologii, ví, co při mluvě znamenají přivřené oči (ostatní můžou přivřít oči a zkusit něco říct, mělo by jim to docvaknout)). Nebo jak pomlouval Rosťu, že je jeho otec milionář a že nemá ve vile co dělat. Jaksi pozapomněl na to (pominu, že to tak nebylo), že Michalův otec žije v Americe a posílá mu vysoké alimenty, z kterých si například platí svůj docela luxusní byt (a jiné věci). Prostě pro mě Michal představuje vyčuraného kluka a s podivem sleduji, jak mu to lidi baští.
    Ostatní články jsou super, takže tento přehlídnu a budu sem na tyto stránky chodit i nadále ;)

  23. 23 Čelo 03.11.05, 03:11:12
    FB

    Ale co o tomhle případu víme?

    Co když nařídili sbalit všechny, co v tom jeli a při výslechu nějaká holčina řekla, že řidiči o tom všem věděli. Pak byste se jim divili, že ho nepustili. Teď se mu snaží dokázat, že v tom jel a tak dostal předvolání.

    Možná to je taky úplně jinak, ale neměli by to raději posuzovat ti, co o tom mají informace a ne někdo, kdo si přečetl pár řádku v novinách, či slyšel výpověď řidiče v televizi?

    Třeba opravdu existoval důvod ho zadržet a nepouštět. Pokud ne, tak je asi něco špatně. Ale to nemůžu dnes nikdo říct.

  24. 24 Milf 03.11.05, 03:11:15
    FB

    [21] Omluva za matematickou hříčku, 90 miliónů Kč (dle některých zdrojů 99) platí, těch 30k EURO nikoliv (uff, stydno mi je za počty). 8-)

  25. 25 --s-- 03.11.05, 07:11:09
    FB

    Nemusíš se zabývat psychologií na to, abys věděl, že je přivírá proto, že nosí čočky a prostě jenom ´zaměřuje´- ať z toho důvodu, že čočky zrovna nemá a špatně vidí, nebo proto že je ve vile až moc světel.

    Rosťu nepomluvil, jenom ho citoval, sám Prosťa se tím chlubil jak byl nalitý. Michal potom sám Vladovi přišel říct že to není pravda, když to Rosťa ve střízlivém stavu popřel.

  26. 26 Roger 04.11.05, 02:11:24
    FB

    [25] Na to musím reagovat, protože jsi typ člověka, který se ani nepokouší přemýšlet, když mu někdo šáhne na to jeho oblíbené. Neber to jako důvod k flamu, toto je má poslední reakce k tomuto článku, je to jen konstatování. Několik mých přátel nosí brýle či čočky, ale nikdo z nich, kdo si je zrovna nenasadí, neostří (nezaměřuje) jen když mluví. Buď ostří docela často (ať už mluví nebo ne), nebo neostří vůbec. Takže by Michal musel mít z plazmové obrazovky rozmazanou šmouhu a zajímá ho, co se na ní zrovna vysílá jen když mluví (jinak má oči normální). A to už vůbec nemluvím o zpovědnici, tam asi ostří na tu kameru (znovu připomínám, že jen když mluví) co ho zabírá a je od něj cca 1m (což nechápu proč, snad na metr vidí a ví, kam má mluvit). A je zajímavé sledovat, u kterých odpovědí/vět oči přivírá. Což bys musel být psychologicky nadaný, nebo by sis musel prostudovat pár knížek ohledně psychologie, abys to pochopil. Ale to už bys věděl, že s čočkama či horším zrakem to nemá vůbec nic společného.
    A to druhé jsem myslel tak, že on nemá co a koho pomlouvat ohledně majetkových poměrů, protože on sám není vůbec chudý, ale má se velmi dobře. A vzpomeň si že říkal, že Rosťa tam nemá co dělat, protože má peněz dost. Michal jich má taky dost. V tomto jsem viděl podlé chování, druhé pomlouvá a sám je takový... Jinak Rosťa jen říkal, že když byl MALÝ, měl se velmi dobře (autodráhu přes 3 pokoje atd.). O své současnosti nemluvil, to si jen Michal domyslel. A mezi citováním a pomlouváním je velký rozdíl. Ale to už je o něčem jiném a o to mi nejde...

  27. 27 --s-- 04.11.05, 10:11:03
    FB

    [26] Pleteš se, není vůbec můj oblíbený, můj postoj k němu je naprosto neutrální, což právě tobě chybí, protože přes svoji zášť a nenávist k němu ho ani nedokážeš a ani nemůžeš objektivně posoudit. :-)

  28. 28 Roger 05.11.05, 08:11:43
    FB

    [27] Nechtěl jsem již reagovat, ale v tvém případě udělám výjimku. Podle tvého vystupování tipuji, že nejsi ani plnoletý (jestli ano, měl by ses nad sebou zamyslet). Vysvětlím ti tedy, jak to funguje ve světě dospělých. My to děláme tak (alespoň inteligentní jedinci), že k různým věcem přistupujeme neutrálně a na základě zkušeností se teprve rozhodujeme, jaký postoj k té které věci zaujmeme. V mém případě tedy na základě pozorování Michala jsem si k němu vytvořil záporné sympatie, což ale neznamená, že ho neposuzuji objektivně. To bych byl neobjektivní k Ati, tučnému masu, oblečení ze stánků atd. Což ale neplnoletí jedinci jako ty asi nepochopí...

  29. 29 --s-- 06.11.05, 12:11:25
    FB

    [28] :-)) Opět nemáš pravdu, ty ne že ho objektivně posuzovat nemůžeš, ale ani nechceš.
    Vytvořit si k člověku nenávist, kterého ani neznáš a ´znáš´ ho jenom z pár hodin z TV ve stres. sit.; tak to potom do světa dospělých (jak se do něho rád zahrnuješ) opravdu nepatříš. :-)

    To bys potom musel nesnášet všechny co tam jsou, protože se tam všichni chovají (v té sit. v jaké jsou)hrozně a oproti nim to M. zvládá celkem v pohodě a je tam z nich nejchytřejší (že by to bylo to co tě na něm tak irituje? :-))

  30. 30 Milf 06.11.05, 01:11:00
    FB

    [29] ... a je tam z nich nejchytřejší ... A tohle se v televizi pozná jak? Extra instinkt? Přiznávám bez mučení, že byť sleduji VV celkem pravidelně, unikla mi zrovna záležitost kdy prokazovali svoji inteligenci. Tvůj rozsudek o Michalově inteligenci mám tedy považovat za uzavřený?
    BTW [bold]nenávist[/bold] používáš ve svých vstupech pouze Ty a podsouváš ji druhým, ať hledám jak hledám, nikdo jiný o nenávisti nepsal. Kdybychom všichni měli stejné názory, byl by svět nudný. ;-)
    Pro mě bylo měřítkem Michalova chování sdělení Rosti (pro Tebe je to Prosťa, budiž - strávil s ním ve vile více času než my dva dohromady (tipuji)), pro Tebe je to zase něco jiného. Zatím jsi neprozradil, co to je? :-P
    Bude zajímavé se tu potkat až Michal vystoupí z vily a začnou se rozplétat veškeré více či méně bulvární informace. 8-)

  31. 31 Roger 06.11.05, 11:11:16
    FB

    [29] To se pleteš. To dělají jen děti, že něco nenávidí (nebo naopak zaslepeně milují), aniž by to bylo spojené s jejich životem a bylo to opravdu důležité. No a pak to musí rozhlašovat netu, aniž by jejich komentáře měly nějakou hodnotu. Je to vidět i z tvých reakcí. Tvůj 1. komentář byl v pořádku, ale ty další, v těch už není nic, co by se dalo považovat za argumenty svědčící o tvé pravdě. Jen je tam ten známý teenagerovský pláč, že ty máš pravdu (aniž bys použil nějaká fakta) a já musím být zaslepenec, co tomu nerozumí a co to nenávidí. Ostatně těchto pubertálních výjevů jsou na netu hromady, stačí třeba v nějaké diskuzi objektivně ohodnotit AMD (rozuměj ne ho jen vychvalovat do nebes, ale i říct něco, co se mi zrovna nelíbí) a reakce tvého typu na sebe nenechají dlouho čekat. Žádná fakta, jen výkřiky typu "nerozumíš tomu, nejsi objektivní a nenávidíš AMD, jinak bys to nikdy nemohl napsat"...

  32. 32 Dantík 07.11.05, 11:11:53
    FB

    Myslím si, že si to zasloužil. Ve vile vystupuje jako nejchytřejší tak by nenaletěl nějaké firmě, to jedině pokud není tak chytrý jak se prezentuje. Neznám člověka, který by nepoznal lehkou ženu. A pokud dostaval dost peněz za to co dělal (zlatá karta - nevydělává se na ní 14 dní)tak je divné že se nepodivil nad tím kolik dostává za řidiče. Připadá mi jako dobrý herec nebo jako naprostý hlupák.

  33. 33 Nona 27.11.05, 03:11:40
    FB

    [7] Jsem stejného názoru.Michal není naivní jako Katka,je přemýšlivý,určitě veděl,co taková práce obnáší,a určitě byla dobře zaplacená.Měl prostě smlůlu,myslel,že zbohatne, a zatím skončil za katrem.Má alespon životní zkušenost,chybami se člověk učí...

  34. 34 A.Šulc 28.11.05, 11:11:23
    FB

    Zatím co O Michalovi TV Prima trapně mlčí a Michal se drží přísloví mlčeti zlato a všechno co řeknu může být v prosinci u soudu použito proti .Jeho bydliště je jen odhad bulváru a povolání student nebo pasák je sporné. V posledním duelu u vedl šokovanému Emilovi jen základní vzdělání a šifrovaný vzkaz jeho maminky šaty jsou ve skříni přešla TV bez vysvětlení. To vše budí dojem že všichni VV jsou si rovni a někteří rovnější.Co dokazuje
    fakt že u ostatních vyvolených nás TV informuje podrobně:
    Emilova nahrávka pro spoluvězně na pondělní rekapitulaci kde nic netušící čerstvý ženáč Emil je po přehrání kazety s rozhovorem Emila se spoluvězněm před jeho synem Davídkem a Radkou úplně na dně tajemství které jeho syn neměl nikdy poznat je venku a Emil úplně mimo a jeho syn dostane kazetu s nahrávkou svého otce místo pohádek na dobrou noc! Zatahování dětí do mediálních senzací je odporné a hodné bulváru a ne celostátní TV
    Dvojí natáčení v bytě Reginy Holáskové
    První natáčení v soukromém bytu v Brně ul.Hxxxxx 4 Kde bez přítomnosti Reginy Holáskové byl natočen šot s údajným přítelem Reginy Holáskové Miroslavem Svobodou který cituji Reginu obýval byt bez souhlasu majitelky a klíče od bytu si zaopatřil od její sestry Dagmar Vondráčkové kam je měl vrátit po provedení toho oč jej požádala před odchodem do soutěže a což neučinil a užíval byt bez svolení!
    TV Prima a později i několik novinářů se pak s osobou, která neměla k soukromému bytu žádný vztah chovala v bytě jak doma šatník,osobní věci ložnice vše v oblíbené kombinaci modrá a červená a na veřejnost pronikly i některé pikantnosti o osobním životě
    Druhé natáčení tentokrát za přítomnosti nevyvolené Reginy se dá ohodnotit slovem :Pomsta TV Regině aneb podrobný návod k vykradení Bytu!
    Celý šot se točí kolem záběru ulice domu chodby vstupních dveří do bytu ve 3 patře a 3 minutový šot jak Regina šroubovákem demontuje chatrný zámek bez kování a ochranných prvků vyndává fabku a mění za jinou v ceně 200 Kč to vše na 2 chatrných šroubech a dveře zabírány podrobně Regina spokojená že je opět paní svého bytu vyhazuje starý klíč do koše se slovy tvůj klíč máš na hovno. kámo!
    TV pomsta nebo zlý záměr? Ostatní vyvolení takovou protekci nemají aby jim někdo bez jejich svolení a přítomnosti lustroval Byt. Co nato zákon a morálka?
    .

  35. 35 Lenka 04.12.05, 11:12:32
    FB

    A ty víš přesně jak to bylo?Nebo máš jen informace z různých článků a výpovědí lidí na netu????
    Já osobně nemám vůbec nic proti Michalovi,naopak,na začátku soutěže mě odzbrojil svým šarmem,jsem přeci jenom "normální ženská".Postupně jsem začala odhalovat jeho vypočítavost a inteligenci,ale o tom ta hra přeci je!
    Co se týče té jeho kauzy, tak si myslím,že všechno co je tu napsáno,jsou jenom spekulace.Tedy pokud pisatel toho článku Michala osobně nezná a není přesně srozuměn s veškerými podrobnostmi jeho případu.
    Věřím,že jakýkoliv mladý člověk (i já,23let,studentka) se snadno může namočit do jakéhokoliv problému.Avšak u Michala,já osobně nevěřím,že by nevěděl o co se jedná a do čeho se zapojuje.Jak již bylo v článku zmíněno,je to (podle Vás) velice inteligentní mladík,tak podle mého názoru,by si určité informace o firmě zjistil...
    Na mě začal působit nedůvěryhodně,když nebyl schopen odpovědět,jaké má ukončené vzdělání.Má základní,avšak ze všech jeho hovorů,podle mého názoru,se zdálo že studuje "ekonomku".Pro řadu z nás,věk 21 let a studuju ekonomku znamená studuju na vysoké škole...Většina národa to tak pochopila a přispělo k tomu i to, že Michal se většinou rozhovorům o jeho studiu snažil vyhnout a kyž už na to přišlo,tak spíše mlžil...prostě studuju ekonomku...
    Podle mě je to tedy opravdu chytrej kluk,ale přesně takovej ten "moc"-vypočítavej,kterej přesně vypočítává řadu "tahů" dopředu.
    Normálně bych se vůbec těmito věcmi nezabývala,ale hrozně mě rozčiluje,jak každý o tom mluví a píše,jako by věděl,jak to přesně je,protože každý se s Michalem zná...
    Neříkám,že je u nás v justici všechno v pořádku,to ani náhodou, ale co kdyby sme si počkali na to,až vše bude řádně prošetřeno a pak dělali nějaké závěry???
    Nikoho o ničem nepřesvědčuju,nikomu nic nevyvracím,jen píši svůj názor.
    Mějte se![5]

  36. 36 Marcela 13.12.05, 04:12:11
    FB

    [26]Neber to s tou psychologií tak vážně, já jsem z fotek zjistila, že mám totálně křivý úsměv a to vím, že jsem se smála naprosto srdečně. Lidi jako ty by mě okamžitě odsoudili.Ještě že vás není tolik.