Jedu, jedu, je mi trapně

MyEgo.cz

home foto blogy mywindows.cz kontakt

Jedu, jedu, je mi trapně

radary a kamery

Poslední dobou je mi z jízdy po českých silnicích vyloženě trapně. Bolševik všude nasázel kamery, takže každý je pod neustálou kontrolou Velkého Bratra, a lidé si na to pomalu zvykají. Vidím to i na sobě. Když jsem poprvé projel na dálnici před vševidoucí branou, cítil jsem se, jako bych byl šmírován na záchodě klíčovou dírkou, a zároveň to bylo přenášeno všemu lidstvu na internet. Dnes brány skoro nevnímám, ale ony nás sledují pořád. Pořád tady jsou a pořád se dívají.

Totální ztráta soukromí. A také pokrytectví. Mimořádně trapné a pokrytecké je třeba měření rychlosti pomocí kamer na přehledných šestiproudých silnicích bez přechodů. Někde je měřená úsekově osmdesátka, tak celá kolona aut zpomalí, sto metrů jede předpisově dle cedulové rychlosti, všichni sledují jen tachometr a nesledují dopravu, pak měřený úsek skončí, všichni si oddechnou, a pak na to zase šlápnou a jedou zase bezpečně podle zdravého rozumu, a ne podle bolševické cedule.

Splnilo se přání bolševika, jet chvíli dle cedule, a pak se na to zase zdravě sere a jede se podle rozumu. Každému je jasné, že dodržování maximální cedulové rychlosti nemá souvislost s bezpečností, ale bolševik se rozhodl sekat lidem hlavy za jízdu 135 km/h, a 130 km/h prohlásit za bezpečnou, tak poddaní naučeně na chvíli skrčí hřbet a bolševika poslouchají.

Člověk, který se takto cítí chvíli mlácen palicí, si pak musí to ponížení, z toho že na něj zírají klíčovou dírkou a zbytečně jej buzerují, jinde odreagovat. A tak třeba jede rychle před školou, kde zásadně a nikdy žádné kamery nejsou. Lidé mají totiž rozum, ale když je bolševik dlouhodobě žene k nepříčetnosti, mohou z toho zmatkovat.

Dnešní doba je prostě pěkně zrůdná.

Na každé uprdnutí je zákon, předpis, norma, nebo aspoň vyhláška. Polovina lidí nepracuje a jen kontroluje a šikanuje tu produktivní polovinu. Poslancům a senátorům jde jen o to, jak poddané lépe ovládat, žádný zákon samozřejmě nemá sloužit "lidem", ale k utužení moci nad poddanými.

"Demokracie" v současné podobě dávno přestala fungovat, vlády jsou stále více zaměřené zrůdně doleva, a protože jim dávno nestačí daně z příjmu, vymýšlí se neustále další a další poplatky a pokuty za směšné vymyšlené "přestupky", aby se jejich kasa stále více plnila.

Pravice je filosofický směr, který jako jediný zaručuje svobodu. Je to vědomá snaha neovládat lidi, vzdát se vlastní moci na "poddanými", omezit miliardy předpisů a nařízení, a nechat věci jen tak plynout. Nechat fungovat "volnou ruku trhu" místo levicové korupce. Pravice je směr vlastně ryze utopistický, protože v něm skutečně jde o blaho společnosti jako celku, jenže to nijak přímo nesouvisí s blahem jednotlivce, který prosazuje zákony. A tak tento jednotlivec kašle na "blaho společnosti" (které je možno dosáhnout jen svobodou), a preferuje zásadně jen blaho svoje.  Pokud je někomu nadělena moc rozhodovat, nutně spěje k tomu různé svobody omezovat, zvyšovat daně a kriminalizaci různých věcí, a vymýšlet si různé "přestupky", pomocí nichž může snadno šikanovat a ničit "poddané". Maximalizuje tím (sobecky) svůj soukromý zisk. Celé se to obalí to líbivých keců o "potřebnosti", kterou nikdo nezkoumá, a celý proces (ke spokojenosti vládnoucích "elit") běží neustále dál.

Je to hnusné, trapné a ponižující žít ve společnosti, kde vám neustále někdo kouká na záchod klíčovou dírkou, z novin na vás vykřikuje hesla o "demokracii a svobodě", ale ve skutečnosti se vás snaží stále více okrádat a kontrolovat, a vy proti tomu nemůžete vůbec nic dělat...

Tedy, ono je to zcela pochopitelné chování, levice je "přirozeně sobecká" snaha každého člověka " u koryta" o vlastní blaho. Jen nechápu, kde se pořád berou voliči těchto "sobců". Proč je pořád tolik idiotů, kteří volí lidi hlásající "starám se o vlastní blaho, volte mě, já jsem jeden z vás, takže se vlastně starám i o vás!", místo "budu se vám méně srát do života a budete svobodnější a třeba i bohatší (to bude ale záležet jen a pouze na vás)!".


Komentáře

  1. 1 Petr Klus 06.02.08, 02:02:06
    FB

    ad kamery& soukromí: Je zajímavé, jak si lidé dokáží na neustálé omezování soukromí zvyknout. Začal jsem studovat ve Velké Británii, a tady je člověk sledován doslova na každém kroku; na záchodě vás nesledují už jen klíčovou dírkou, pro vaši bezpečnost může kamera sedět přímo nad vámi. ( Porovnání na http://www.zvedavec.org/komentare/2008/01/2401-zprava-o-stavu-soukromi-sveta.htm... ).

  2. 2 MaReK Olšavský 06.02.08, 07:02:50
    FB

    Člověče, podle tónu bych tipnul, že Ti docházejí body. Nevím, nemám s kamerami problém, pravidla dodržuji a vím, že 90% omezení rychlosti má zcela logické důvody.

  3. 3 Vlastimil Tokar 06.02.08, 09:02:18
    FB

    Na toto poznám jednu mudrosť: Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť!

  4. 4 nula 06.02.08, 09:02:27
    FB

    S některými "pravidly" také nesouhlasím, ale holt nějaký řád musí existovat - bez pravidel by vládl totální chaos a začalo by se prosazovat právo silnějšího ... to platí ve všech oborech, i při jízdě na silnici ... o tom zda jsou daná pravidla dobrá či špatná samozřejmě lze vést diskuzi a ta špatná se snažit změnit, nicméně dokud nějaká pravidla platí, měla by se dodržovat ... až se podaří prosadit změnu, budeme zase mnuset dodržovat nová..

    osobně nemám s dodržováním pravidel absolutně žádný problém ... ačkoliv mám silné a upravené sportovní auto, jezdím se "vyblbnout" zásadně na okruh a pokud se mě někdo v rádoby silném autě snaží předjet, s úsměvem ho pustím, neboť moc dobře vím, že na lehké seslápnutí pedálu bych mu zmizel z očí. pokud někam jedu, jezdím s dostatečnou časovou rezervou a vyloženě si jízdu užívám. lidé co neustále někam spěchají si prostě neumějí zorganizovat svůj čas ;-)

  5. 5 Radek Hulán 06.02.08, 10:02:03
    FB

    [2] bodů mám samozřejmě nula. Jen mám trošku jiný vztah ke svobodě, než průměrný socan. Navíc tento článek není o nějaké jedné kameře či bodech, to je jen zástupný, vysvětlující prvek. Svoboda = rozum; zatímco striktní pravidla na každé uprdnutí = zneužitelná diktatura.

  6. 6 nula 06.02.08, 10:02:33
    FB

    [5] Já si nemyslím, že omezování a kontrolování rychlosti nějak souvisí se svobodou ... v takových Spojených státech vás policajt zastaví na absolutně prázdné silnici v Coloradu kde jste posledních 80 km nepotkali ani auto a je tam 65 mil v hodině a dá vám pokutu za jízdu 69 mph, sejme otisky prstů a pokud nezaplatíte na místě, přijde vám upozornění až do ČR s tím, že pokud nezaplatíte budete odsouzen k 20 hodinám veřejně prospěšných prací .. vlastní zkušenost. Raději jsem zaplatil, neboť bych při další návštěvě USA nechtěl přímo z letiště jít odklízet třeba popelnice. A jestliže není USA svobodná země, pak už nevím ...

  7. 7 Pavel VYCHODIL 06.02.08, 11:02:19
    FB

    Sice bych to formuloval jinak, ale musím úplně souhlasit. Svoboda je taky o rozumu a ne o svázání striktními pravidly. To, že pravidla jsou pro všechny stejná neznamená, že jsme svobodní. Pokud si vynucuji nějaké pravidlo, musí mít jasný smysl, jinak je to šikana.

    PS: je klidně možné, že projde možnost provádět tuto činnost na živnostňák - koupím si kameru a vyrazím na Jižní spojku. (to pak budou tisíce radarů) Fuj..

  8. 8 Storm 06.02.08, 01:02:19
    FB

    [4] USA podle mě opravdu není svobodná země. Ačkoliv to hodně nahlas křičí. Zkus třeba jít po ulici s pivem v ruce :-) Svoboda?

  9. 9 Martin Janský 06.02.08, 02:02:55
    FB

    tak tenhle článek mi mluví z duše. lidi si zvykají na to, že jim někdo systematicky ukrajuje kousíčky z jejich soukromí. kamery jsou všude venku. některé státy chtějí monitorovat emailovou korespondenci. monitorují se mobily. a lidi vám řeknou "ale to je v pořádku, mě to nevadí, nedělám nic nezákonného, ať si čtou a poslouchají" - NASRAT JIM. komu je co po tom, co si píšu v mejlu nebo volám s kamarády nebo zákazníky. nejdřív kamera venku, najednou kamera doma. Systém opravdu spěje k tomu, co popsal Orwell.

  10. 10 Universal Guru 06.02.08, 03:02:55
    FB

    Koho mám teda volit ? Podle rADovy teorie jsou u nás všechny strany levicové :-). Myslím, že defenestrace je jediná možnost, jak ty "zahnívající bolševiky" vypráskat z jejich nových "polstrovaných" židlí!

  11. 11 Pavel Novák 06.02.08, 04:02:17
    FB

    Chytrý človek s článkem souhlasí, socan zůstane socanem.

  12. 12 Porsche Design 06.02.08, 04:02:43
    FB

    [5] Dneska si nikdo nemůže být jistý, že má čisté konto, protože je každý tajně šmírován, monitorován a focen. Takhle je někde na nejlépe dlouhé, přehledné a bezpečné silnici vyfocen radarem v křoví při rychlosti o 10 km/h vyšší než je povoleno, body se přičtou, ale řidič o ničem neví.

  13. 13 Radek Novák 06.02.08, 04:02:56
    FB

    Nevím teda jaké máte zkušenosti vy, ale jezdím už 2 roky, jezdím cca o 20kmh více než jsou limity (záleží taky na situaci) a semtam projedu i pod nějakou tou kamerou o o těch 10-20kmh víc a zatím nic, žádný body ani žádná pokuta.. :) Takže ono to možná nebude tak horký..

  14. 14 Marek 06.02.08, 06:02:58
    FB

    Ad kamery: Jizni spojka smer od Europarku k lanovemu mostu, limit 60, pokutovano za 72. Magistrala smer od Brna do centra, usek pred BBC, limit 80, pokutovano za 91 (jezdim temito misty kazdy den cca rok a pul, obe pokuty v rozmezi dvou dnu pri nahodnem vypujceni sluzebnich aut - holt vuz na ICO je vuz na ICO)

  15. 15 fjalar 06.02.08, 07:02:33
    FB

    kamery mě sice štvou, ale co má společného bolševik s instalací kamer na území hlavního města... tam sedí už hezkých pár let úplně jiní pánové. nicméně souhlasím s tím, že je to otravná buzerace občana. z pohledu pana Šimonovského (taky není bolševik - tedy alespoň myslím :-)) byl lepší dědek nebo vyklepaná, dámy prominou, slepice co jede 35 a nikdo neví co nastane na další křižovatce. kritika je fajn věc, ale musí patřit konkrétním osobám, ne těm, co nemáme rádi, byť jsou to hlupáci a darmožrouti.

  16. 16 Josef Ukulele 07.02.08, 11:02:35
    FB

    Tak kdo nám teda vládne?